Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2012 12:59 - Не може ли без да се плюем един друг?
Автор: idealist Категория: Други   
Прочетен: 37221 Коментари: 78 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Продължават с нестихващ ентусиазъм взаимните нападки, обиди и обвинения между блогъри в сайта. Чета подобни постинги и явните и анонимни коментари под тях и се чудя. Кому е нужно всичко това? Наистина ли носи на някого удовлетворение? Може ли човек да се обогати с нещо от подобен вид писания? Наистина ли сме толкова болни, че да се вживяваме до такава степен в казаното от този или онзи по наш адрес?

image

    Нормално е човек да не е съгласен с нечие мнение. Няма лошо да го коментира, казвайки своето. Но защо трябва да обидиш опонента? Не е ли ясно, че това само издава собствената ти слабост и липсата на аргументи в спора? Няма как с агресивно поведение да се компенсират по-малкото прочетени книги, нали?



   Покойният д-р Дертлиев, който за мен е един от малкото истински демократи в най-новата ни история, обичаше да припомня една фраза: "Може да не съм съгласен с това, което казваш. Но ще се боря докрай за правото ти да го направиш!". Толкова ли е сложно да приемем, че сме различни? Не ни харесва някой - ок. Блогове и постинги колкото щеш. Сайтове и форуми също. Защо трябва да се хабят толкова време, емоции и енергия във воденето на абсолютно безсмислени междуличностни и групови войни? Те по никой начин не могат да ни обогатят. Освен ако мазохизмът не ни е вътрешно присъщ.
   Не знам защо пиша този пост. Може би защото ме подразни фактът, че на първа е пълно с постинги на взаимно оплюващи се и на гледащи им сеира коментатори. Лично аз предпочитам да прочета нещо смислено, интригуващо. Да чуя хубава песен. Или да видя поредните красоти от България или други места. Или пък вицовете, с които ни разсмиват Петък е и Фурийката.
   С две думи - спрете тази безсмислени разправии, а?
   А иначе -
Who the Fuck is Alice?! :)





Гласувай:
49



1. анонимен - ох, идеалисте...
16.09.2012 13:03
не настъпвай по мазолите, моля...

------------------------
Поздравления за песента!
:)
цитирай
2. анонимен - ах ,идеалисте,
16.09.2012 13:05
не забравяй обаче, че шизофреника тутанчо е господар на този сайт....
цитирай
3. idealist - Виж,
16.09.2012 13:08
анонимен написа:
не забравяй обаче, че шизофреника тутанчо е господар на този сайт....

всеки сам си избира кой тук да му е "господар". Никой не кара никого да чете нещо насила, нали? :)
цитирай
4. idealist - :)
16.09.2012 13:10
анонимен написа:
не настъпвай по мазолите, моля...
------------------------
Поздравления за песента!
:)

Защо пък? Не е ли по-добре един мазол да се изреже овреме? :)
цитирай
5. swan16 - Защото това е отражение на болната ...
16.09.2012 13:12
Защото това е отражение на болната ни нация. Само със скандали, клевети и обиди се привлича вниманието. Хубавото и стойностното е изблъскано в ъгъла. Само цинизма, простотичта и интригите са не мода и дневен ред.Лошото е, че и точно хора с големи претенции за интелектуалци, културни и стойностни хора всъщност са най-големите интриганти и сландалджии тук...
цитирай
6. анонимен - не забравяй обаче, че шизофреника ...
16.09.2012 13:14
idealist написа:
анонимен написа:
не забравяй обаче, че шизофреника тутанчо е господар на този сайт....

всеки сам си избира кой тук да му е "господар". Никой не кара никого да чете нещо насила, нали? :)


не, не, идеалисте, не схвана мисълта ми! тутанчо манипулира броячите, той качва на първа, той определя класациите и задава настроенията в сайта. нормален потребител, който не е в списъка на тутанчевите некадърници не може да се пребори за първа, не схващаш ли? (
цитирай
7. idealist - Сигурно е така...
16.09.2012 13:16
swan16 написа:
Защото това е отражение на болната ни нация. Само със скандали, клевети и обиди се привлича вниманието. Хубавото и стойностното е изблъскано в ъгъла. Само цинизма, простотичта и интригите са не мода и дневен ред.Лошото е, че и точно хора с големи претенции за интелектуалци, културни и стойностни хора всъщност са най-големите интриганти и сландалджии тук...

Но за привличането на внимание бих поспорил. И в Блог.бг има доста стойностни автори, чиито постинги справедливо се ползват с голям интерес и предизвикват сериозни дискусии. Не искам да изброявам имена, за да не обидя някого, ако го пропусна.
цитирай
8. bale007 - Всеки, който публикува всекидн...
16.09.2012 13:16
Всеки, който публикува всекидневно, за да стои на първа, е ненормален и предизвиква погнуса. Те са по-гадни от плюещите се, но рядко.
цитирай
9. анонимен - 4. idealist - :)
16.09.2012 13:18
idealist написа:
анонимен написа:
не настъпвай по мазолите, моля...
------------------------
Поздравления за песента!
:)

Защо пък? Не е ли по-добре един мазол да се изреже овреме? :)


Мазол се изрязва след обезболяване :) Иначе много боли :)

http://www.youtube.com/watch?v=zfc8x0NWtIE&feature=related
Smokie - Suzi Quatro Chris Norman - Stumblin In

:)))
цитирай
10. idealist - Ами не съм убеден в това, наистина
16.09.2012 13:18
анонимен написа:
idealist написа:
анонимен написа:
не забравяй обаче, че шизофреника тутанчо е господар на този сайт....

всеки сам си избира кой тук да му е "господар". Никой не кара никого да чете нещо насила, нали? :)

не, не, идеалисте, не схвана мисълта ми! тутанчо манипулира броячите, той качва на първа, той определя класациите и задава настроенията в сайта. нормален потребител, който не е в списъка на тутанчевите некадърници не може да се пребори за първа, не схващаш ли? (

Доста блогъри често попадат на първа без да са помпани изкуствено. Включително и моята скромна персона. Сигурно има и помпане, да. Но това е работа на модераторите. Аз просто не чета автори, които са известни само с това, че са често на първа. :)
цитирай
11. idealist - ано9
16.09.2012 13:20
Благодаря за песента - любима ми е! :)
цитирай
12. tikoev - Всеки, който публикува всекидн...
16.09.2012 13:23
bale007 написа:
Всеки, който публикува всекидневно, за да стои на първа, е ненормален и предизвиква погнуса. Те са по-гадни от плюещите се, но рядко.

Няма нищо лошо в това някой да публикува всекидневно. Проблема е в това, кой като какъв се изживява, какво търси? Евтина слава или изпитва истинска нужда да постне нещо. А войната? Войната опира до криворазбрано его, до манталитет и най-обикновенна човешка злоба. Често пъти - неподплатена с нищо.
цитирай
13. анонимен - ^.^
16.09.2012 13:25
idealist написа:
Благодаря за песента - любима ми е! :)


Как знам, а! :-) Идеалистите сме така...
Успех в благородното начинание!

----------------------
И благодаря за припомнянето, идеалисте!
http://www.youtube.com/watch?v=znVB3-b4qkI&feature=related
SMOKIE - Mexican Girl

:)

цитирай
14. jabalka - Привет idealist !
16.09.2012 13:26
Прав си - търсенето и желанието да предложиш нещо което си мислиш , че се търси...са две съвсем различни неща!
Ето един поздрав за теб- С твое позволение разбира се, да послушаме и да се насладим!
http://www.youtube.com/watch?v=baAYFtCL1Iw
цитирай
15. idealist - tikoev
16.09.2012 13:26
Съгласен съм с теб. Бих добавил и избиването на комплекси. Но, каквито и да са мотивите за тези словесни престрелки, едно е ясно - от тях никой нищо не печели.
цитирай
16. idealist - Благодаря за поздрава! :)
16.09.2012 13:28
jabalka написа:
Прав си - търсенето и желанието да предложиш нещо което си мислиш , че се търси...са две съвсем различни неща!
Ето един поздрав за теб- С твое позволение разбира се, да послушаме и да се насладим!
http://www.youtube.com/watch?v=baAYFtCL1Iw

Все пак е хубаво да не се губи контрол от ревност... :)
цитирай
17. studopor - Да бе, и мен много ме дразни като г...
16.09.2012 13:39
Да бе, и мен много ме дразни като гледам как някакви хора, които не познавам изобщо се плюят в сайта. Честно казано, когато дойдох тука преди време си мислех, че просто ще си пиша някакви работи, които са ми на главата, ще чета подобни от други хора, а изведнЪж взех да попадам само на някакви скандали. Наистина не ме интересува кой за кого какво е казал и ония какво му е отвЪрнал. Според мен за това си има лични сЪобщения... В крайна сметка, защо тия кавгаджии не се сЪберат на 1 място, да се скарат, да се сбият, да им олекне и да се проключи?!
Все 1 на мен някой да ми каже, че сЪм педал примерно... Ми може, какво? Някой знае ли ме в реалния живот какЪв сЪм...?
цитирай
18. idealist - Да,
16.09.2012 13:45
studopor написа:
Да бе, и мен много ме дразни като гледам как някакви хора, които не познавам изобщо се плюят в сайта. Честно казано, когато дойдох тука преди време си мислех, че просто ще си пиша някакви работи, които са ми на главата, ще чета подобни от други хора, а изведнЪж взех да попадам само на някакви скандали. Наистина не ме интересува кой за кого какво е казал и ония какво му е отвЪрнал. Според мен за това си има лични сЪобщения...

нека се изясняват на Лични. А призиви от рода на "Аз мразя Пенка/Иван - мразете ги и вие!" са смешни просто... Ако някой обижда - има си модератори. Докладва се и това е. "Убий простака с мълчание" е най-доброто противодействие в такива случаи. А не да помпаме съответния постинг с коментарите си...
цитирай
19. tit - http://www.youtube.com/watch?v=u6dK407I0uI
16.09.2012 13:51
!
цитирай
20. анонимен - Де да беше така
16.09.2012 13:57
idealist написа:
"Убий простака с мълчание" е най-доброто противодействие.

Зелените еуглени не разбират от презрение.)
цитирай
21. idealist - А на теб
16.09.2012 13:59
анонимен написа:
idealist написа:
"Убий простака с мълчание" е най-доброто противодействие.

Зелените еуглени не разбират от презрение.)

наистина ли ти е толкова важно какво мислят те? :)
цитирай
22. анонимен - Допуснал си груба грешка приятелю
16.09.2012 14:22
"Може да не съм съгласен с това, което казваш. Но ще се боря докрай за правото ти да го направиш!" е мисъл на Волтер. При това цитирана неточно. Ако всеки вземе да прави глупостите, които си мисли - до тук стигаме, до това срещу което реагираш. Волтер отстоява правото да казваш, не да правиш. Че току виж, оправдахме и убииство под знамето на Волтера:)))

http://vbox7.com/play:1c2a6a46

Простак на простака не казва простак, ами го коментира! Разбира се, всеки е с правото си да пише по вратата на обществения кенеф, преди да си е вдигнал гащите на културката. Да му мисли оня дето събира такса вход:))))
цитирай
23. shining - Ние може и да можем, но някои не могат...
16.09.2012 14:34
нещо повече- те живеят от това. В настоящата действителност ненормалното е в такива огромни количества, че се приема за нормално. Агресия, посредственост, елементарност, безумие, откровена глупост, лицемерие, подмазвачество към силния на деня, страх... Всичко това е толкова разраснало се, че някои просто не могат да го видят, защото са потънали целите в него. Аз се усещам като един маргинал тук, а и не само тук, но точно това не би трябвало да ме притеснява особено, при положение че съм намерил хора, с които да общувам. И в живота извън този блог е така- да не би да говориш или да се познаваш с всички или всички да са ти симпатични. Обаче там - на улицата да речем няма да видиш такова заяждане за едни такива глупости, каквото се получава тук. Защо ли? А в тази удобничка залъгващо анонимна, среда, където няма как да видиш очи в очи събеседника си и в повечето случаи изобщо не знаеш кой е той, "героите" от блога се считат за такива, защото са достатъчно тъпи и елементарни, за да допуснат, че може да има и такъв, който да е умен. А, това беше по Кърт Вонегът, май...четох го някъде :)
Разприказвах се,стига толкова, няма нужда да се говори надълго и нашироко. И аз очаквах това да е едно по-добро, по-здравословно място за комуникация, където който каквото му е на сърце и от там натътък- една всеобща толерантност. За съжаление не е./А къде ли е изобщо така/ И затова, каквото - такова. Поздрави!
цитирай
24. idealist - Ано23
16.09.2012 14:36
Грешка няма - написал съм, че Дертлиев често припомняше тази мисъл. Нали така? :)
Колкото до казването и правенето - единственото нещо, което може да се направи в блога е да кажеш нещо, нали? А от писането и казването до другите реални действия има балкан разлика :)))
цитирай
25. idealist - shining
16.09.2012 14:38
Поздрави и на теб :)
Голямото перчене тук обикновено е избиване на комплексите от реалния живот, съгласен съм.
цитирай
26. idealist - ано27
16.09.2012 15:28
Защо да изброяваме имена? Активните блогъри са наясно кой кой е, нали? Нека по-малко внимание да обръщаме на подобен род дрязги. Пък току-виж и те понамалели...
цитирай
27. анонимен - T.N.T.
16.09.2012 16:53
МОИТЕ ПОЧИТАНИЯ ГОСПОДИНЕ.

ДЯДО МИ КАЗВАШЕ ЗА ДЕРТЛИЕВ,ЧЕ Е КОМУНИСТ,КАТО ПИОНЕРЧЕТА БИЛИ НА

ЛАГЕР--СПОРЕХ,НО ВИДЯХ СТРАТЕГА С МАЗНАТА УСМИВКА И ТЪНКОТО ГЛАСЧЕ

ДА КЛИМА С ГЛАВА И ДА ПОВТАРЯ--ЩЕ ДОЙДЕШ ТИ ПРИ НАС,ЩЕ ДОЙДЕШ--И ...

ДЕРТЛИЕВ СИ СЕ ВЪРНА ПРИ ТЯХ.


ЕЛЕМЕНТАРЕН СЪМ

НЕ ЗАСЛУЖАВАМ МЯСТО ПРИ ВАС

ВИЕ СТЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВЪЗПИТАН И КУЛТУРЕН И МИ ГО ПРЕДОСТАВЯТЕ

БЛАГОДАРЯ ЗА КОЕТО.


ЗА ДОБРИЯ ТОН ТУК,ЩЕ ТРЯБВА ДРУГИТЕ ДА СА КАТО ВАС,А ТЕ ДЪРЖАТ ДА СА

НАД ВАС И...ПРОПАДА МИСИЯТА ЗА ДОБРИЯ ТОН.

БЛАГОДАРЯ ЗА ТЪРПЕНИЕТО.

ЖЕЛАЯ ВИ ЗДРАВЕ И ПРИЯТНА НЕДЕЛЯ.
цитирай
28. idealist - T.N.T.
16.09.2012 16:57
Значи сте можели и без обиди и ругатни да пишете? Похвално...
цитирай
29. анонимен - T.N.T.
16.09.2012 17:07
idealist написа:
Значи сте можели и без обиди и ругатни да пишете? Похвално...


НИВОТО МИ БИ ТРЯБВАЛО ДА МЕ ОПРАВДАЕ,И С ГОРЧИВО СЪЖАЛЕНИЕ

ПРИЗНАВАМ,ЧЕ СЪМ ПОСТЪПИЛ СПРЯМО ВАС НЕПРОСТИМО.

ТАЗИ ГРЕШКА С МОЛБА ЗА ПРОШКА НЕ СЕ ОПРАВЯ...ВИЕ ЩЕ МЕ РАЗБЕРЕТЕ.
цитирай
30. valmont - колега,
16.09.2012 18:17
аз викам да си запалим по една пура и да си налеем по един бърбън, и да се отдадем на неделно безделие... от време на време може да повикаме... ама не много :))

http://www.youtube.com/watch?v=49XBmLTwWsQ
цитирай
31. idealist - valmont
16.09.2012 18:28
И без да пищим, нали? :)
цитирай
32. valmont - пълна забрана на писъците
16.09.2012 19:00
idealist написа:
И без да пищим, нали? :)

цитирай
33. анонимен - Ха,
16.09.2012 20:13
За мен пък е странно авторът на един от най-хейтърските блогове да пледира за уважение между коментиращите. Лично аз освен негативна енергия и плюене друго не виждам тук. Не виждам и за какво един нормален човек би влязъл в този блог, какво би могъл да получи от него, освен отдушник на по-низките си страсти. Ясно е, че основните посетители са предимно дребни и нереализирани душички, заредени с омраза - към някого, към нещо или към всичко. А управниците ни - те са виновни за всичко, те са причината за всичките ни беди, преди тях сме живели в благоденствие и разкош, справедливост и ред, а сега... ужас, ужас. Peace! :)
цитирай
34. анонимен - T.N.T.
16.09.2012 20:35
анонимен написа:
За мен пък е странно авторът на един от най-хейтърските блогове да пледира за уважение между коментиращите. Лично аз освен негативна енергия и плюене друго не виждам тук. Не виждам и за какво един нормален човек би влязъл в този блог, какво би могъл да получи от него, освен отдушник на по-низките си страсти. Ясно е, че основните посетители са предимно дребни и нереализирани душички, заредени с омраза - към някого, към нещо или към всичко. А управниците ни - те са виновни за всичко, те са причината за всичките ни беди, преди тях сме живели в благоденствие и разкош, справедливост и ред, а сега... ужас, ужас. Peace! :)


НЕ ВИЖДАШ,А ВЛИЗАШ !?...КУЧЕ ВОДАЧ ЛИ ОЧИЛА ЛИ?...

АЗ СЪМ ОТ ПРИЗНАВАЩИТЕ СЕ...НЕЩАСТНИЦИ--ТИ СИ ЩАСТЛИВЕЦ,И АКО НЕ

БЕШЕ КЬО...ПАРДОН СЛЯП,НЯМАШЕ ДА СЕ СРЕЩНЕМ И ТИ ДА ЗЛОСЛОВИШ

ВЪЗВИШЕНО,А АЗ ДА СЕ ВЪЗДЪРЖАМ -НЕЩАСТНО-

ДОБРА СРЕЩА ПРИЯТЕЛЮ--ЗЛОБАТА ТИ НА СЕДЕМДНЕВНА ЛИ Е?...ПОНЕ

МЕСЕЧНА ПОЧИВКА И ДАВАЙ ИЛИ ВИЕШ,КАТО ВЪЛК НА МЕСЕЧИНА...
цитирай
35. анонимен - agree to disagree дет' се вика...
16.09.2012 21:35
нямам идея за какво иде реч, но пък идеята на поста ми допада :))
цитирай
36. анонимен - Дяволски си четеш евангелието
16.09.2012 21:46
idealist написа:
Грешка няма - написал съм, че Дертлиев често припомняше тази мисъл. Нали така? :)
Колкото до казването и правенето - единственото нещо, което може да се направи в блога е да кажеш нещо, нали? А от писането и казването до другите реални действия има балкан разлика :)))


И понеже прехвърляш грешката си на Дертлиев - ерудиран човек, не би сгрешил така - казваш много за себе си. Всеки аргумент, който не ти харесва, ще заобикаляш със словесни еквилибристики. Това обезсмисля връщането ми тук. Не се хаби да ми отговаряш.

Кому е нужно всичко това? Наистина ли носи на някого удовлетворение? Може ли човек да се обогати с нещо от подобен вид писания? Наистина ли сме толкова болни, че да се вживяваме до такава степен в казаното от този или онзи по наш адрес?

Хе-хе
цитирай
37. анонимен - Ако не ме ''обсъждат'' никога няма ...
16.09.2012 22:24
Ако не ме ''обсъждат'' никога няма да се сетя за никой от Тях!
цитирай
38. idealist - ани37
16.09.2012 22:25
Ти добре ли си, човече? Каква грешка, кви 5 лв.? :) Релакс, наспи се хубаво и ще се почувстваш по-добре.
цитирай
39. idealist - Абе
16.09.2012 22:27
alllyalllyallly написа:
Ако не ме ''обсъждат'' никога няма да се сетя за никой от Тях!

и ти не им прощаваш, ади сега :) Опитай да си забавна без да се караш с хората ненужно - сигурен съм, че ще ти се получи.
цитирай
40. dolsineq - Губиш си времето, Идеалист! Остави ...
16.09.2012 22:30
Губиш си времето, Идеалист! Остави само песента на "Смоуки", а останалото го изтрии, и без това тия, за които се отнася постингът ти, няма да го прочетат...:)
цитирай
41. becksssss - Идеалисте,
16.09.2012 22:42
ако бях на твое място, щях да изтрия коментар №38 на блогерката алиалиали, защото е тъповат и не казва нищо по темата.
цитирай
42. idealist - becksssss
16.09.2012 22:45
Не трия коментари. Освен ако не са прекалено вулгарни и обидни. Всеки сам говори за себе си с написаното тук.
цитирай
43. dinkov - Динков
16.09.2012 23:10
idealist - Всичко е тленно на тази земя,всичко тече, всичко си отива, само глупостта, простотията, злобата и завистта те не са тленни и няма никога да си отидат от този грешен свят. Не им обръщай внимание. Съвет. Живей с девиза на истинските спортисти, а той е "Прави това което трябва, а да става каквото ще". Разбира се съвета може да не го приемеш. А Smokie, Smokie. Eх, Smokie. Върна ме в младостта -:))) Благодаря ти.
цитирай
44. анонимен - :-)
17.09.2012 01:36
Е-ех Идеалисте, малко завиждам за идеализма признавам си.

И все пак в оня фамозен разговор с г-н професора ми се струва, че "математичния" му ум е рационален.

http://www.youtube.com/watch?v=dIWYy97-KsQ
...
"- Скрито в неосъзнатото е неутолимото желание за конфликт ... !!!"

Макар да съм на страната на великия Шерлок битката е неравна :-(. В тоз живот твърде често няма "хепи енд" :-(.

http://www.youtube.com/watch?v=buE_jLEZrf4
цитирай
45. blogena - първо нещо от тълковния речник
17.09.2012 01:42

идеалист
1. Последовател на идеализма като философско направление.
2. Човек, склонен да идеализира действителността; мечтател.
3. Човек, който работи за идеали; непрактичен човек.

Та, на практика ...дори и във виртуала реалността е такава, че щем не щем ни променя ...а тези дето не искат да се променят поне мъничко, продължават да крещят, мислейки се за връх на всичко ...едва ли ...дори избягвам коментарите вече... съжалявам, че съм усетила толкоз много негативни неща на гърба си...

http://www.youtube.com/watch?v=_nSjI1nILUw
цитирай
46. анонимен - :-)
17.09.2012 01:53
Все пак винаги има макар и безнадеждна надежда ;-))).

http://www.youtube.com/watch?v=7WjzC7rx7Ig

В това му е чара на идеализма !
цитирай
47. анонимен - Може
17.09.2012 02:45
Вместо един по друг, можем да плюем всички по теб
Ако имаш достойнства за това, разбира се... :))))))))))
цитирай
48. анонимен - Реже мазоли, казва на кой как да се държи...
17.09.2012 02:48
Тоя тъп ли е?!
цитирай
49. анонимен - :-)
17.09.2012 04:05
https://www.youtube.com/watch?v=_oNpmSAvpGQ
цитирай
50. анонимен - Зимата идва, а доста хора тук още ...
17.09.2012 05:01
Зимата идва, а доста хора тук още живеят с летните настроения :-(. Това са последните приятни повеи на есента, късната есен :

http://www.youtube.com/watch?v=8ixEWrTLiZg
цитирай
51. kamosutrov - Виж ти.... Помня, преди време, че нарече няколко блогъри
17.09.2012 07:15
"платени писачи". Помолих те за доказателства, рече, че .... не било нужно, то си личало. Лошото на "идеалистите" е, че не виждат собствените си творения и постъпки.
цитирай
52. анонимен - „Той те плюе, а ти си мислиш, че дъжд ...
17.09.2012 07:33
„Той те плюе, а ти си мислиш, че дъжд вали!" Това ли предлагаш?
цитирай
53. deathmetalverses - Приятелю, нали затова сме тук - да ни коментират?
17.09.2012 08:44
Пък и плюенето, и измислянето на врагове - дори, когато ги няма - е нещо съвсем в реда на нещата, без война човекът не може да живее - и без да се заяде също. Хев ъ найс дей! Джак Салвадор
цитирай
54. idealist - Ти тогава не беше ли с друг ник? :)
17.09.2012 08:53
kamosutrov написа:
"платени писачи". Помолих те за доказателства, рече, че .... не било нужно, то си личало. Лошото на "идеалистите" е, че не виждат собствените си творения и постъпки.

Платените писачи като тоя Kozme са си платени писачи доброволно, нали? Няма обида в това да ги наречем с истинските им имена. Да не би пък това да ти е бил другия ник на теб, а? :)))
цитирай
55. анонимен - У нас в България нещата не вървят, защото винаги обобщаваме....
17.09.2012 09:07
Конкретика трябва!!!
И в блога е така. Аз наблюдавам как една жена от север, Лидис - българка живееща
във Финландия, но дали все още живее, както се представя или е живяла - загадка:(
Тя слага минусите на най-добрите блогъри, тя обижда и прави постинги и пише глупави стихчета за тях, например за Душка, освен това има много профили, всъщност тези които я ласкаят.
Тя създава конфликтите, тя заплашва, че ще съди,тя протестира, че не е на първа,
и всичките тези нейни деяния са класирани в "Изкуство", представете си?:(
Може ли един конфликтен човек, като тази персона да внесе смут в един сайт, като блог.бг? Може, както се вижда.
Затова се жужи в кошера. Тя е в основата на "оплюването".
Някои я наричат "мръсен миндил" - прави са, защото тя е нечистоплътен , подъл
човек, който отправя упреци към другите и им вменява деяния, които самата тя
върши. Крайно време е да се изхвърли от сайта.
цитирай
56. idealist - А ти какво предлагаш?
17.09.2012 09:36
анонимен написа:
„Той те плюе, а ти си мислиш, че дъжд вали!" Това ли предлагаш?

Да слезеш веднага до нивото му ли? :)
цитирай
57. анонимен - Предлагам същото като аноним56.
17.09.2012 10:21
idealist написа:
анонимен написа:
„Той те плюе, а ти си мислиш, че дъжд вали!" Това ли предлагаш?

Да слезеш веднага до нивото му ли? :)

цитирай
58. анонимен - Какво да правм с психопатите, които ...
17.09.2012 10:30
Какво да правм с психопатите, които правят фейк профили, правят се на мен или на теб или на някой друг...на един вече не му понесе добре това...как би постъпил ти идеалисте, ако някой те имитира. Рустам има такива навици, както знаем, беше направил фейк профил на Димитър от Кипър...
Освен това си пада по гнусни колажи...блога му е пълен с такива публикации с текст, който би бил срам за всеки уважаващ себе си човек!
Искаш да не се обиждаме? А когато ни обиждат какво да правим? Да не отговаряме ли...нима не се сещаш , че единия почва да обижда, а другия ако е нормален отговаря.........?!?!
цитирай
59. анонимен - Преправя чужди коментари като вкарва клетви за смърт на деца и т.н....направо ми писна от всичко това...край няма!!!
17.09.2012 10:32
анонимен написа:
Конкретика трябва!!!
И в блога е така. Аз наблюдавам как една жена от север, Лидис - българка живееща
във Финландия, но дали все още живее, както се представя или е живяла - загадка:(
Тя слага минусите на най-добрите блогъри, тя обижда и прави постинги и пише глупави стихчета за тях, например за Душка, освен това има много профили, всъщност тези които я ласкаят.
Тя създава конфликтите, тя заплашва, че ще съди,тя протестира, че не е на първа,
и всичките тези нейни деяния са класирани в "Изкуство", представете си?:(
Може ли един конфликтен човек, като тази персона да внесе смут в един сайт, като блог.бг? Може, както се вижда.
Затова се жужи в кошера. Тя е в основата на "оплюването".
Някои я наричат "мръсен миндил" - прави са, защото тя е нечистоплътен , подъл
човек, който отправя упреци към другите и им вменява деяния, които самата тя
върши. Крайно време е да се изхвърли от сайта.

цитирай
60. idealist - alllyalllyallly
17.09.2012 10:35
"Каквото почукало - такова отговорило" предлагаш, така ли? И какво - един обижда, други отговоря... Следва нова обида...И нов отговор...Приятели на единия обиждат другия...Приятели на другия обиждат единия... И какъв е резултатът според теб? Всички са омаскарени, а публиката омерзена - ето това е. Нищо друго.
цитирай
61. анонимен - Искаш примерно........
17.09.2012 10:38
idealist написа:
"Каквото почукало - такова отговорило" предлагаш, така ли? И какво - един обижда, други отговоря... Следва нова обида...И нов отговор...Приятели на единия обиждат другия...Приятели на другия обиждат единия... И какъв е резултатът според теб? Всички са омаскарени, а публиката омерзена - ето това е. Нищо друго.



Лидис като ми преправи коментари, в които прокле децата си, все едно съм аз ...да си замълча и всички да мислят, че аз съм написала подобна гадост???? Моля те, предлагаш ми да си мълчим при явна обида и клевета? Но нали сме демокрация, при социализма не можеше да се защитаваш, но сега??? Тези се правят на нас, говорят гнусотии от наше име и искаш да си траем?? Не очаквах това от теб...
цитирай
62. idealist - Има си модератори, нали?
17.09.2012 10:41
Щом някой е нарушил правилата на блог.бг би трябвало да се уведомят модераторите и те да си изпълнят задълженията. Това е моето мнение. А иначе - "С какъвто се събереш - такъв ще станеш", не мислиш ли?
цитирай
63. анонимен - Как би реагирал, ако някой преправи твой коментар по този начин???
17.09.2012 10:42
8.alllyalllyallly -като не те харесвам как да ти гласувам, иде ми да те убия!
16:22

като не те харесвам как да ти гласувам откачалко!
Пукни гадино и ти и децата ти! Иде ми да те убия!
Ще взема да ти хакна компютъра. Искаш ли?


Това не е мой текст, не бих написала никога нещо подобно...но лидис, се опитва да внуши , че аз проклинам децата и...кажи честно как би реагирал...никога не бих я забелязала тази особа, ако не ми пускаше злобни коментари, че съм крала снимки от нета и какви ли не клевети...ако някоя такава психопатка те заяде би ли си мълчал???
цитирай
64. анонимен - Къде да тези модератори? Трият моя блог, по жалби на лидис...
17.09.2012 10:46
idealist написа:
Щом някой е нарушил правилата на блог.бг би трябвало да се уведомят модераторите и те да си изпълнят задълженията. Това е моето мнение. А иначе - "С какъвто се събереш - такъв ще станеш", не мислиш ли?


Триха ме 5-6 пъти, защото тя такива глупости пише, че явно не им се разправя..изтриха ме защото извадих от нейна снимка инфо, че е от нета...е мерси за справедливостта...не чакам справедливост от модератор, по- скоро нови интриги! Постоянно пише, че сме и показали лични данни, така и не разбрах от къде мога аз да имам нейни лични данни...обвинения, клевети и обиди...и компанията и рустам, панто(мариан гробаря) и 2-3 пълни идиота пригласят...излизат на първа и ги четат всички. Тази е за прокурор с обвинение за клевета...не мислиш ли? А от сайта не правят нищо за да я спрат!
цитирай
65. анонимен - Няма модератори, идеалисте. Това го разправяй на някой друт.
17.09.2012 10:47
idealist написа:
Щом някой е нарушил правилата на блог.бг би трябвало да се уведомят модераторите и те да си изпълнят задълженията. Това е моето мнение. А иначе - "С какъвто се събереш - такъв ще станеш", не мислиш ли?

цитирай
66. idealist - alllyalllyallly
17.09.2012 10:52
Казах ти какво бих направил аз - има си кой да въвежда ред в сайта. Ако някой си позволи нагли лъжи или манипулации по мой адрес - бих го изобличил в свой постинг, ако мога. Но на нивото му никога не бих слязъл. Взаимните нападки и обвинения до нищо добро не водят и за двете страни. Просто защото публиката трудно се ориентира кой крив и кой прав. Всеки от спорещите твърди, че другият лъже или е започнал пръв и така до безкрай. Резултатът - похабени нерви, вместо да разтоварваме тук от ежедневното напрежение.
И още нещо - не налагам на никого позицията си. Всеки сам си решава какво и как да прави. Демокрация и свобода на словото, нали. Но си имам мнение и го споделих. Това е.
цитирай
67. blogena - alllyalllyallly
17.09.2012 10:55
извинявай, много не съм запозната с историите около теб
но мисля, че не си безуачстна за всичко, което ти се случва...

минала съм през безумните напъни да казвам нещата от моята си камбанарийка - напълно ненужно упражнение!!!

не е зле да се замислиш - щом не можеш да промениш това, което те дразни
промени себе си (просто съвет)
цитирай
68. анонимен - Няма модератори! Не са заинтере...
17.09.2012 11:01
Няма модератори! Не са заинтересовани да ''въвеждат ред''! Не смятам, че отговарям с обиди както правят това рустам, лидис и компания!
Няма какво да променям в мен, не ме интересуват тези, освен ако не почнат с клевети! Отговарям на клеветнически постинги и коментари не на обидни! Не се обиждам от измишльотините, на рустам, че съм дърт миндил, защото прекрасно знам каква съм:) Но, за подправени коментари няма как да си замълча!!
цитирай
69. asthfghl - ...
17.09.2012 11:07
Все повече се убеждавам в тезата, до която наскоро стигнахме с няколко колеги: "Невежите простаци в България са около 95% от населението". С всеки ден се убеждавам, включително и в интернет.
цитирай
70. tomich - Съгласен съм и ви подкрепям, ide...
17.09.2012 12:07
Съгласен съм и ви подкрепям, idealist! Всичко е свързано с личната култура, възпитанието и манталитета - все духовни качества на човешкия индивид...
Непримиримост и успехи ви желая!
цитирай
71. idealist - Благодаря!
17.09.2012 12:38
tomich написа:
Съгласен съм и ви подкрепям, idealist! Всичко е свързано с личната култура, възпитанието и манталитета - все духовни качества на човешкия индивид...
Непримиримост и успехи ви желая!

Точно за това става въпрос - манталитет, възпитание и лична култура.
цитирай
72. gocho52 - Да...
17.09.2012 12:54
За съжаление.
И мен ме посещават анонимни мразячи...
Съжалявам ги.
цитирай
73. mariniki - абсолютно...
17.09.2012 15:28
споделям и подкрепям...
а иначе... песента е велика...
поздрав за теб..
цитирай
74. idealist - Така е
17.09.2012 16:02
gocho52 написа:
За съжаление.
И мен ме посещават анонимни мразячи...
Съжалявам ги.

Жалки са - не смеят дори с ника си да кажат каквото мислят
цитирай
75. zaw12929 - Дертлиев не беше образец на толе...
17.09.2012 19:23
Дертлиев не беше образец на толерантност, но щом сте намерили в него пример за подражание- похвално!
цитирай
76. idealist - Хм...
18.09.2012 10:32
zaw12929 написа:
Дертлиев не беше образец на толерантност, но щом сте намерили в него пример за подражание- похвално!

Ако той не е пример - интересно кой е такъв?
цитирай
77. idealist - Хм...
18.09.2012 10:33
zaw12929 написа:
Дертлиев не беше образец на толерантност, но щом сте намерили в него пример за подражание- похвално!

Интересно - ако той не е пример, кой е такъв?
цитирай
78. анонимен - xsjgDgTllmtVlhuitlD
26.10.2012 13:33
auJLZU <a href="http://iuqlnepkrioa.com/">iuqlnepkrioa</a>, [url=http://idcvwbljutwj.com/]idcvwbljutwj[/url], [link=http://ypxwscnnufod.com/]ypxwscnnufod[/link], http://hvnxxmjnvfpa.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3799210
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930