Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2013 20:05 - Българи-юнаци, да внимаваме :)
Автор: idealist Категория: История   
Прочетен: 22697 Коментари: 49 Гласове:
37

Последна промяна: 23.06.2013 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






"- Какви сме ние?

  - Българи-юнаци!

 

  - Какво искаме?

 

  - Не знаем.

 

  - Кога го искаме?

  - Веднага!

  Този постинг се върти из интернет вече трета седмица.

  Улицата бушува. Днес.

  А преди?

  Когато разбиваха българската индустрия, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българската електроника, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българската оръжейна промишленост, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българската енергетика, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българското селско стопанство, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българското здравеопазване, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българското образование, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българската наука, улицата мълчеше.

  Когато разбиваха българската държава, улицата мълчеше.

  За да не я обвинят в мрачна комунистическа изостаналост.

  И за да не я обвинят, приветстваше всичко това. И подскачаше, щото „който не скача, е червен”.

  Улицата получи всичко, каквото поиска.

  Поиска капитализъм и го получи. Див и варварски.

  Поиска държавата да се чупи, щото „е лош стопанин”.

  Поиска 500 партии и ги получи.

  Поиска гласност и я получи. Без чуваемост.

  Поиска свобода на словото и получи кукиш.

  Поиска Борисов и го получи. Изцяло.

  Днес улицата бушува.

  Какво иска?

  Иска парламентът да си ходи, но да продължи да работи.

  Иска правителството да се маха, но да остане.

  Иска Велико народно събрание, но това решение е в правомощията на всяко обикновено народно събрание, включително – на това, което хем да си ходи, хем да не си.

  Иска нова Конституция, но не знае какво пише в нея. Не знае, но гори Конституцията. И не подозира, че при промяна на Конституцията първо ще изгорят човешките и гражданските права на същата тази улица.

  Иска по-малко депутати, щото България се е смалила.

  Напомням:

  През 1879 г. Княжество България наброява 2 милиона души. Учредителното Народно събрание на Княжеството има 231 народни представители. Един депутат представлява 8658 души. След Съединението с Източна Румелия (която е по-малко от 1 милион) Народното събрание вече е 286 души и един депутат представлява 10 489 души. Средно аритметично от 1879 г. до днес народните представители са 242,024. Всеки един от днешните 240 депутати представлява близо 30 000 души.

  Но улицата иска хем по-малко депутати, хем по-голямо представителство.

  Иска да бъдем Исландия, обаче исландските депутати са 63, а исландците – 320 000. Всеки исландски депутат представлява 5000 души. Ако всеки български депутат представлява 5000 души, българските депутати ще трябва да бъдат 1400.

  Иска държавата хем да я има, хем да я няма. Да я има, когато трябва да получаваме и да я няма, когато трябва да даваме.

  Иска да плаща само евтиния ток от АЕЦ „Козлодуй”, но не излезе да гласува на референдума за АЕЦ „Белене”.

  Иска да забрани партиите, но правото на гражданите да се организират в партии е основно гражданско право. Включително на улицата.

  Иска да няма партии, но в самата нея, в улицата, зреят поне 7 партии.

  Иска нови лица и ги получи преди 4 години, 116 на брой, чисто нови, безгласни мишоци и мушмороци.

  Пиша това без капка ирония.

  Защото незнанието на „масите” е главният инструмент на олигархията. 24 години въпросните „маси” не правят разлика между законодателна, изпълнителна и съдебна власт. 24 години и особено – последните 4 от тях. Управлението на ГЕРБ. Което зачеркна Конституцията, обезличи парламентарната демокрация, заличи границите между властите и подмени конституционните принципи с едноличната власт на една мутра. С една едномутренска власт. 24 години и особено 4 от тях „масите” живеят с пълната заблуда, че полицията, в частност – Цветанов и главно – Борисов съдят престъпниците. От телевизора. Че Борисов е този, който дава и плаща, който храни бедните, утешава нещастните и наказва лошите.

  Защото антиконституционализмът и атипарламентаризмът са оръжията на олигархията. Ако на олигархията нещо й пречи, това са тъкмо Конституцията и парламентарната демокрация.

  Не Конституцията е виновна за това, че парламентарната република се изроди в премиерски абсолютизъм; че Борисов се изкачи до най-позорните „висини” на диктатурата, като подчини, иззе, дискредитира, контролира и овладя всички власти. И отговорността е на тези, които му позволиха това. И не само го позволиха, ами го възпяваха и аплодираха. Които гласуваха с възторг и умиление. Поради простотия, заблуда или изгода.

  Не Конституцията е виновна за това, че вече 24 години един престъпен сговор управлява и граби държавата; че този сговор е сключен между старата каста, новата олигархия, техните мутри и прилежащите им тайни служби; че този сговор е подгизнал от алчност, арогантност, егоизъм, високомерие и безотговорност; че този сговор периодично забърква в своите колби, поредния мутант, поредния генно-модифициран политически продукт, отглежда го, прави му партия, снабдява го с легенда, пише му репликите, финансира го щедро, вкарва го във властта, за да управлява чрез него, да провокира и трови чрез него; че само за няколко години този сговор произведе „Атака”, РЗС и ГЕРБ, понеже те в една колба са забъркани, там нейде, в луксозните леговища и будоари олигархията.

  На тях, на тези многодетни бащи, Конституцията им пречи. Тясна е парламентарната република за техния ламтеж по безразделна власт. Републиката ги задушава. Един диктатор им трябва. За лично ползване. На ръчно управление. Когато тиранинът се изчерпи – ще произведат нов. И ако някой си мисли, че вече не са забъркали поредния политически мутант в своите колби – лъже се.

  За това – да внимаваме!"

         автор: Велислава Дърева



Гласувай:
41



1. oara - Пак ли започна бе, драги?
22.06.2013 20:23
Ей, това комунистите, които усещат, че кокалът им се изплъзва, започват да кудкудякат каато кокошки, които ще ги колят.
Тая Дърева е ясна на хората - намери кой да цитираш.
Ето тази другарка е от вашите.
Прочети истината за отговорното и мъдро правителство и разбери, че правителство с 15 процента одобрение не може да съществува. Всеки трима от 5 души искат да се маха.
Ех, тия комунисти бе.. Властта се дава само с кръв.
Чети, другарю.

"Шестима от министрите в кабинета на Пламен Орешарски са на КТБ, а Делян Пеевски е кандидат на лидера на левицата Сергей Станишев". Такова заключение направи в събота членът на Националния съвет на БСП и бивш депутат Татяна Дончева пред Нова телевизия.

Като министри близки до кръга на банкера Цветан Василев, тя посочи вътрешният министър Цветлин Йовчев, министъра на финансите Петър Чобанов. "Чобанов е номинация на Орешарски, но с одобрението на Корпоративна", заяви Дончева.
Гледайки списък с кабинета като“ квота на Цветан Василев“, тя посочи още Десислава Терзиева (министър на регионалното развитие), Иван Данов (министър на инвестиционното проектиране) и на икономиката Драгомир Стойнев.

По думите й заради Делян Пеевски е бил променен Законът за ДАНС, като е била намалена възрастта за председател. "Законът е обнародван същата сутрин. Президентът Росен Плевнелиев е щял да наложи отлагателно вето. Вечерта в 12 ч. председателят на парламента разбира, че ще се гласува такава точка. Печатането на Държавен вестник е започнало в 3 ч. през нощта. Защо се налага това", коментира Татяна Дончева.
цитирай
2. tomcat2 - Най -големите нещастия са от сбъ...
22.06.2013 20:25
Най -големите нещастия са от сбъднатите мечти!
цитирай
3. idealist - oara
22.06.2013 20:31
Съветвам те да си отправиш въпросите към един от босовете на СИК и бивш премиер на България :) Или към неговия съдружник Пашата. Впрочем, тоя да не е от ДПС и той - защо не се казва "Болярина"?! Може и Митко Каратиста или Калинка да ползваш за консултант. Или оная зам.-министърка от ГЕРБ, дето искаше да махне половината произведения на българските класици от учебниците.
Джавкай си там в твоята писта - що щеш тука, като не ти харесва? :)))
цитирай
4. idealist - Да,
22.06.2013 20:51
tomcat2 написа:
Най -големите нещастия са от сбъднатите мечти!

така става понякога...Както си мечтаем и падаме в дупката...
цитирай
5. chavdar01 - КОЛЕГА,ВЕДНАГА ТЕ НАПАДНАХА ПЛАТЕНИТЕ ГЕРБЕРАСТИ!
22.06.2013 21:07
НЕ ВНИКВАТ В ТОВА КОЕТО СЕ ПИШЕ,А ЗАПОЧВАТ ВЕДНАГА ДА ПЛЮЯТ!
НО НЕ Е ЗА ЧУДЕНА,КАКТО КАЗА НА ВРЕМЕТО ТЕХНИЯТ АТАМАН:АЗ СЪМ ПРОСТ И ВИЕ СТЕ ПРОСТИ ТА ЗАТОВА СЕ РАЗБИРАМЕ!
ЯВНО В ГЕРБ СА САМО ПРОСТИ!
цитирай
6. josarian - Ей, червени кенефи сте си и това е!
22.06.2013 21:19
Където е стъпил комунистически крак няма живот - въка и страдание само. Затова - вън, метла, дим да ви няма веднъж завинаги!
цитирай
7. idealist - Ами
22.06.2013 21:52
chavdar01 написа:
НЕ ВНИКВАТ В ТОВА КОЕТО СЕ ПИШЕ,А ЗАПОЧВАТ ВЕДНАГА ДА ПЛЮЯТ!
НО НЕ Е ЗА ЧУДЕНА,КАКТО КАЗА НА ВРЕМЕТО ТЕХНИЯТ АТАМАН:АЗ СЪМ ПРОСТ И ВИЕ СТЕ ПРОСТИ ТА ЗАТОВА СЕ РАЗБИРАМЕ!
ЯВНО В ГЕРБ СА САМО ПРОСТИ!

нали затова им се плаща - работят хората :))) Пашата иначе не дава!
цитирай
8. idealist - Хахахах,
22.06.2013 21:53
josarian написа:
Където е стъпил комунистически крак няма живот - въка и страдание само. Затова - вън, метла, дим да ви няма веднъж завинаги!

Ти да не си от "интелигентните" протестиращи? Я чиба! :)))))
цитирай
9. oara - с теб може да спорим, ама ти нямаш модерация и си демократ
22.06.2013 22:09
затова ще си копна тук един друг коментар
много съм разочарован, че тоя пич не ми го пуска

а ти бегай далече от томката и чавдар, щото ти подбиват рейтинга с простотиите си
цитирай
10. chavdar01 - ДО 6. josarian
22.06.2013 22:10
ЙОСАРИАНЕ,РАЗБИРАМ ТЕ,ТИ НЕ СИ ПЛАТЕН,ПРИ ТЕБЕ Е ДИАГНОЗА! :))))))))
ВЗИМАЙ СИ РЕДОВНО ХАПЧЕТАТА!
цитирай
11. oara - даже ше ти го пусна на два пъти, ще те захраня с коментари,
22.06.2013 22:10
за да идеш по-бързо на първа
няма само едни кретени да стоят напомпани, сещаш се за кои говоря
ако не ме мързи, ще те напомпам и аз за половин час, но почна Бразилия и Италия
цитирай
12. oara - 20:17 - Някои другари не проум...
22.06.2013 22:11
20:17 - Някои другари
не проумяват, че протестите на хората са срещу едно мафиотско и престъпно по същността си правителство.
Те са коне с капаци - достигат дотам, че харесват едно правителство, което е срам за нацията.
Не просто мафия е това правителство, а заложник на мафията.
Ало, автора, 14 процента само одобряват това правителство.
От 10 българи 8 са против него.
И единственото по-гадно от тия бандити на власт са техните адвокати.

Коментарът чака одобрение
Постинг: За протестите, морала и България
Автор на постинга: juliannikolov
цитирай
13. oara - и тоя коментар ми е спрял. Ега ти и интелитента с модерация, пфу.
22.06.2013 22:19
20:18 - Това го прочетете комунистите добре, една от вашите го казва. Това не е ли мафия?
"Шестима от министрите в кабинета на Пламен Орешарски са на КТБ, а Делян Пеевски е кандидат на лидера на левицата Сергей Станишев". Такова заключение направи в събота членът на Националния съвет на БСП и бивш депутат Татяна Дончева пред Нова телевизия.

Като министри близки до кръга на банкера Цветан Василев, тя посочи вътрешният министър Цветлин Йовчев, министъра на финансите Петър Чобанов. "Чобанов е номинация на Орешарски, но с одобрението на Корпоративна", заяви Дончева.
Гледайки списък с кабинета като“ квота на Цветан Василев“, тя посочи още Десислава Терзиева (министър на регионалното развитие), Иван Данов (министър на инвестиционното проектиране) и на икономиката Драгомир Стойнев.

По думите й заради Делян Пеевски е бил променен Законът за ДАНС, като е била намалена възрастта за председател. "Законът е обнародван същата сутрин. Президентът Росен Плевнелиев е щял да наложи отлагателно вето. Вечерта в 12 ч. председателят на парламента разбира, че ще се гласува такава точка. Печатането на Държавен вестник е започнало в 3 ч. през нощта. Защо се налага това", коментира Татяна Дончева.

Коментарът чака одобрение
Постинг: За протестите, морала и България
Автор на постинга: juliannikolov
цитирай
14. germantiger - ...
22.06.2013 22:28
За РАЗБИВАНЕТО си прав...

За капитализма НЕ СИ (според мен)!

ЗАЩОТО КОМУНИЗМА ПРАВЕШЕ ЗАЗКА, А КАПИТАЛИЗМА БМВ

ЗАЩОТО КОМУНИЗМА ТВОРЕШЕ МОСКВИЧ, А КАПИТАЛИЗМА МЕРЦЕДЕС

ЗАЩОТО БУЛГАР-РЕНО НЕ Е АУДИ

Що иде реч за другото:

БЪЛГАРИЯ НИКОГА (или поне в близките десетилетия) НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ, ЗАЩОТО:

1. След 1990г. никой червен не бе съден, червените пари не преминаха в държавата, а с тях бе създадена квазиикономика! Фалшивия фундамент, извратеното „стопанство и пазар”, мутренската среда са непреодолими и господстващи. Техните последствия дават и ще дават „плод” поколения подред!

2. Манталитета на бгработника (не всичкия – има чудесни млади и не само млади качествени професионалисти) да скатава, спи, краде и ПИЕ на работното място. Манталитета на бгработодателя (не всичкия – има съобразителни и коректни шефове) да плаща малко и със закъснение. Тези „две воли” са деструктивни, непродуктивни и традиционни!

3. Външните фактори – те са едва на трето или последно място за мен. Планове, общества, конспирации, велики сили и сие може да има и може би има, но те са след българина и неговите вини (не обикновения българин, който е ЖЕРТВА, а „необикновения” посткомунист - дивкапиталист или въобще изцеждащ своя народ. За проблемите на българина не е виновен баварския селянин, винаря в Бургундия и Шампан, лондонския финансист, австрийския коцертмайстер или друг нейде. До момента България получава повече пари, отколкото внася в ЕС (не съм му фен)! Сред външните ликвидатори на България пиша първо Россия и нейното лоби тук, след това турското, американското и европейското мисля въобще е последно – като влияние и вина!

Проблемите на България са на ПЪРВО МЯСТО тук – сред нейните предатели, печалбари, лъжетърговци или олигарси. За тези, които пишат срещу Европейския съюз и САЩ – защо децата ви бягат там, а не в Сибир, Куба и Корея?! Колко българи живеят в Щатите и кълнейки САЩ, заклевате ли българските си наследници?!

Когато пишете анти западна Европа и Америка, сещате ли се какво имате вие – там?!

Имате бгкръчми и ресторанти десетки (със сайтове) в „германия”, едно хубаво рекордно хоро си спретвате на стадион в Берлин, имате си бгучилища в Лондон, имате си ден на България в Чикаго и читалища също, в Испания и села с мнозинство в населението бгемигранти... Чужденците имат ли тук това и ако го имаха как вие бгнационалистите бихте писали против тях?!

ДЪРЖАВА В КОЯТО КОМУНИСТИТЕ НЕ БЯХА СМАЗАНИ, А БЕШЕ СЪЗДАДЕН ИКОНОМИЧЕСКИ МОДЕЛ ЗАМИСЛЕН ОТ ТЯХ, ДЪРЖАВА В КОЯТО МУТРИ И ДЕБЕЛИ ВРАТОВЕ БЯХА ГЕРОИ НА ПРЕХОДА (подобие само в Россия и никъде другаде), ДЪРЖАВА В КОЯТО МАНТАЛИТЕТА ДА МАЧКАШ РАБОТНИКА И ДА РАБОТИШ НЕУСТАВНО Е ПРАКТИКА...
ТАКАВА ДЪРЖАВА НЯМА ОПРАВЯНЕ!

ВСЯКАКВИ НАДЕЖДИ, МИСЛИ И ФАНТАЗИИ ЗА БЪДЕЩЕ, ПРОМЯНА КЪМ ДОБРО СА АБСУРДНИ, НАИВНИ И ИДИОТСКИ – БЕЗУМНИ! Цената ще бъде платена и тя се плаща не от днес, дай Бог да не е смъртта на цяла една нация (уж невъзможно, но дали?!).

Държава не се оправя и не се поправя с протести, палежи, дори с мечтите на някои да убива виновници. Бесилото, народния гняв, камъните в прозорците не създават утре работно място, не произвеждат хляб, нито печатат с вълшебна пръчка (разб. преса) пари...

Всеки, който си въобразява и се надява да има добро и по-добро е глупак!
цитирай
15. freeoldmen - до germantiger
22.06.2013 23:06
Знаеш, че уважавам твоята позиция, защото я защитаваш с плам и непримиримост. Затова много се учудих от пораженството в последната част от мнението ти. Нещата в България са ужасни, но нашият народ е видял и по- ужасно. Изправени сме пред силни и коварни противници, но и това сме го преживели. Тях ги няма. Ние сме тук, и ще останем, и ще бъдем себе си.
Не е достойно, като наследник на духа на два достойни народа, да изпадаш в отчаяние. Вярвам, че е временно.

цитирай
16. idealist - Хахахаха, я стига! :)))
22.06.2013 23:47
oara написа:
за да идеш по-бързо на първа
няма само едни кретени да стоят напомпани, сещаш се за кои говоря
ако не ме мързи, ще те напомпам и аз за половин час, но почна Бразилия и Италия

Хич не ме захранвай, че ще излезе май прав Чавдар за диагнозата.
цитирай
17. idealist - germantiger
22.06.2013 23:54
Не приемам повечето написани от теб неща, но уважавам мнението ти. Мислещ човек си, а не като някои папагали тук, които само повтарят клишетата на Бойко и ПР-ите му.
Не очаквай от мен да ти хваля комунизма - бъркаш ме с някой. Този дебат съм го приключил отдавна и затова не пиша по темата сега. Но не очаквай да ти хваля и капитализма. Просто защото е много далеч от най-доброто, нали? Трябва да минем през него, няма как. И дълго ще вървим през него, няма да сме живи ние отдавна, преди да се види края на пътя. Но рано или късно технологиите ще променят и хората....И ще ги накарат да устроят света по друг начин, по-човечен.
Това е. Можеш да ме наречеш идeалист, ако искаш :)
цитирай
18. kbalenciaga - Няма какво да спорите капитализъм-комунизъм
23.06.2013 00:59

Той класика го е казал. Точно, кратко и ясно.
"Не ме е яд, че ме излъгаха за комунизма. Яд ме е, че ме излъгаха за капитализма".
Какво повече да се коментира.

С повечето неща съм съгласен от написаното в постинга, "НО"!
Има едно голямо, едно ОГРОМНО "НО", с което не съм съгласен.

"масите" и "улицата" не са едно и също в България.
Доста по рядко една част от "масите"(това са обикновените хора), и много малка част от тях са на улицата с "улицата"(това са умните, образованите и успелите).
Исканията им често са доста различни.
Освен това за да не могат да се ориентират в обстановката, и заради което да грешат обикновените българи, голяма заслуга за това имат умните, образованите и успелите.
Вече е повече от ясно, че в България има строго обособени и разделени касти!

И почнете ли да ги обединявате за една обща кауза ще сгрешите.

Защото умните, образованите, успелите искат те да са добре материално и хич не им пука за обикновените българи, даже напротив.
И това всъщност им е една от най-големите и основни грешки!
Грешка, която един ден ще им изяде главите...лакомите и егоистичните...
цитирай
19. apostapostoloff - Никой нищо не е разбивал, защото
23.06.2013 03:34
България нямаше нито наука, нито индустрия, нито образование, нито здравеопазване... Ти какво, за безпаметни идиоти ли ни имаш? Или чисто и просто ти самият си един безпаметен идиот.
цитирай
20. анонимен - Алекс, налазила те е най-отврат...
23.06.2013 06:32
Алекс, налазила те е най-отвратителната плесен в сайта. Съжалявам те.

Как очакваш да протестират срещу унищожението на страната хората и техните потомци, които извършиха това.
цитирай
21. idealist - Хахаха,
23.06.2013 08:44
kushel написа:
Алекс, налазила те е най-отвратителната плесен в сайта. Съжалявам те.
Как очакваш да протестират срещу унищожението на страната хората и техните потомци, които извършиха това.

нали знаеш, че не ми е за сефте да си изливат злобата и безидейността някои екземпляри от блоговата ни менажерия? Щом са особено активни, значи много ги е жегнало, да знаеш! :)))
Велислава е голям майстор на словото - този път заслугата е изцяло нейна. Аз само споделих :)
цитирай
22. idealist - kbalenciaga
23.06.2013 08:49
Има много истина в думите ти. Винаги съм казвал, че така наречената 4-та власт, медиите, носят не по-малка вина за станалото през последните 24г. от останалите 3 власти. Има продажни политици и съдии, но е пълно и с продажни медии и журналисти, нали? А хората научават "истините" само от телевизора напоследък. За вестници не стигат паричките - ако говорим за масата от хора. Интернет се ползва предимно от успели - малко или много. Само там човек може да се ориентира донякъде в истината, стига да има време за това и да му се занимава между мачовете, сериалите и поредното риалити шоу.
цитирай
23. milady - Поздрави от мен !!
23.06.2013 09:07
На този 'идеален' анализ, няма какво да му се добави пове4е..Според мен Автора не е "идеалист" ,Той е Реалист....за голяма жалост .
цитирай
24. idealist - Уви,
23.06.2013 09:14
milady написа:
На този 'идеален' анализ, няма какво да му се добави пове4е..Според мен Автора не е "идеалист" ,Той е Реалист....за голяма жалост .

не съм дорасъл, за да го напиша като Велислава, MiLady.
А иначе - много си права досежно моя ник тук. Някога наистина бях голям идеалист... Но животът ме учеше всеки ден, както и теб, предполагам. И така се стига до реализма. Че и до нихилизма, понякога.
Такива работи...:)
цитирай
25. freeoldmen - до apostapostoloff
23.06.2013 09:47
apostapostoloff написа:
България нямаше нито наука, нито индустрия, нито образование, нито здравеопазване... Ти какво, за безпаметни идиоти ли ни имаш? Или чисто и просто ти самият си един безпаметен идиот.

Постоле, от тези неща, дето ги изреждаш, си прав донякъде само за медицината, защото ако беше свястна, щяха да ти хванат отклоненията още в млада възраст и нямаше да се стигне до появата на дърт злобен мрънкалник, когото виждаме сега.
цитирай
26. idealist - freeoldmen
23.06.2013 10:08
Апостолоффф е христоматиен случай :) Човекът си има два стожера за душевното си равновесие - ДС и комунистите. (Без Бойко, понеже той се бил пребоядисал!) И като тегли по една майна на тези две групи - денят му е слънчев :) Не бива да го корим - тук е нужно по-скоро съчувствие...
цитирай
27. mt46 - Имам 2 забележки:
23.06.2013 10:09
1. "Иска да плаща само евтиния ток от АЕЦ „Козлодуй”, но не излезе да гласува на референдума за АЕЦ „Белене”." Срещу АЕЦ "Белене", освен икономически, има и екологически аргументи... Турция прави АЕЦ, за да не внася ток от нас. Защо тогава ни е нова АЕЦ?...
2. Относно представителността в НС. 240 депутати са ни в повече. Защото депутатите не ходят на срещи с избирателите си, а на срещи с бизнесмени, за да уреждат разни тъмни сделки. Следователно те не представляват народа, а бизнеса и мафията... И още нещо - нелогично е депутатът Х. от София да представлява Русе, Плевен или Пловдив... :)
цитирай
28. valmont - Ето я пак оная плоскост, за която Ви говорих наскоро, Колега...
23.06.2013 11:09
Не го правете- като дойдоха герберастите преди 4 години и те така "червените това, червените онова..." Сега Вие: "що не скачахте срещу герб?" Явно е, че е имало нужда революцията да назрее... Сега се е пукнала, сега скачат "интернет лумпените" и викат по "червените боклуци"... Ако правителството не им дава поводи, по три- четири на ден, те ще си вземат децата и ще идат на море в Турция, ама не отиват, защо? 
Уважението ми към Вас е безусловно и никога не бих си позволил обидни епитети, съгласен съм до голяма степен с мерките, които предлагате, но не мога да се съглася с отношението Ви към протестиращите... Предлагам чувствата да ги оставим за по- тесен кръг общуване, а да почнем да МИСЛИМ по- трезво и неемоционално... И никакъв толеранс към безумията на "партията" БСПДПСГЕРБ, и техните производни, настоящи или бивши, парламентарно представени. Че с пълна сила ни застига онова проклятие "Да живееш в интересни времена!" 
Поканата за пура или "лулата на мира" остава! 
Или както гласи моя най- любим таг на I-net лумпените:
#усмихнисебе!
цитирай
29. germantiger - ...
23.06.2013 11:22
15. freeoldmen - до germantiger
22.06 23:06
Знаеш, че уважавам твоята позиция, защото я защитаваш с плам и непримиримост. Затова много се учудих от пораженството в последната част от мнението ти. Нещата в България са ужасни, но нашият народ е видял и по- ужасно. Изправени сме пред силни и коварни противници, но и това сме го преживели. Тях ги няма. Ние сме тук, и ще останем, и ще бъдем себе си.
Не е достойно, като наследник на духа на два достойни народа, да изпадаш в отчаяние. Вярвам, че е временно.

...

Когато нещо е необратимо (или "почти" непобедимо) у мен не предизвиква отчаяние или пораженчество, а раздразнение, гняв и още повече енергия.

Излишно е в края на пътя да е "обещана победа", за да продължаваш да правиш това, което мислиш за правилно и да бъдеш себе си.

Дълбоко в себе си допускам (защото българите са го показвали и България също) та допускам въздигане на държавата, но днес, с тези хора в управление и опозиция това е НЕВЪЗМОЖНО!

Уважението ни е взаимно, знаем се с теб поне виртуално.
цитирай
30. germantiger - ...
23.06.2013 11:25
17. idealist - germantiger
22.06 23:54
Не приемам повечето написани от теб неща, но уважавам мнението ти. Мислещ човек си, а не като някои папагали тук, които само повтарят клишетата на Бойко и ПР-ите му.
Не очаквай от мен да ти хваля комунизма - бъркаш ме с някой. Този дебат съм го приключил отдавна и затова не пиша по темата сега. Но не очаквай да ти хваля и капитализма. Просто защото е много далеч от най-доброто, нали? Трябва да минем през него, няма как. И дълго ще вървим през него, няма да сме живи ние отдавна, преди да се види края на пътя. Но рано или късно технологиите ще променят и хората....И ще ги накарат да устроят света по друг начин, по-човечен.
Това е. Можеш да ме наречеш идeалист, ако искаш :)

...

Дано си прав с написаното в края на коментара ти - дай Боже от идеализъм, някога то да премине в реалност - пиша го без ирония!

Стремежа ти към един различен свят без кривиците на единия и други я "строеве" е човешки и справедлив стремеж, мисля че и двамата не вярваме това да е осъществимо особено днес за жалост.
цитирай
31. idealist - Колега,
23.06.2013 12:26
valmont написа:
Не го правете- като дойдоха герберастите преди 4 години и те така "червените това, червените онова..." Сега Вие: "що не скачахте срещу герб?" Явно е, че е имало нужда революцията да назрее... Сега се е пукнала, сега скачат "интернет лумпените" и викат по "червените боклуци"... Ако правителството не им дава поводи, по три- четири на ден, те ще си вземат децата и ще идат на море в Турция, ама не отиват, защо? 
Уважението ми към Вас е безусловно и никога не бих си позволил обидни епитети, съгласен съм до голяма степен с мерките, които предлагате, но не мога да се съглася с отношението Ви към протестиращите... Предлагам чувствата да ги оставим за по- тесен кръг общуване, а да почнем да МИСЛИМ по- трезво и неемоционално... И никакъв толеранс към безумията на "партията" БСПДПСГЕРБ, и техните производни, настоящи или бивши, парламентарно представени. Че с пълна сила ни застига онова проклятие "Да живееш в интересни времена!" 
Поканата за пура или "лулата на мира" остава! 
Или както гласи моя най- любим таг на I-net лумпените:
#усмихнисебе!

Съгласен съм за реваншизма - нищо добро не носи. Но истината трябва да се каже - особено за последните 4 г. Защото за предните ни я повтаряха достатъчно дълго. Добре е да видим докато са я повтаряли, какви са ги натворили. Най-малкото за да не ни учат сега на морал, капиши? :)
А иначе - дано добре да е узряла пустата ни революция. Че 24 г. зрее и все на зелено дрънка! Но като слушам и днешните искания - много се съмнявам, чесну...
Колкото до укорите ми към протестиращите - нека да има малко баланс, все пак. Американската БТВ и кой ли не ни продъниха ушите втора седмица - не е зле да се чува и гласът на останалите над 6 млн., които не са по улиците в София, нали? Знам, че не се харесва на интелигентните протестиращи, но - нека да знаят, че и тях ги наблюдаваме.
Хвърли един поглед на този линк:
http://worldtodaybg.com/2013/06/22/%D0%B1%D0%BE%D0%B9-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B2-%D0%B8%D0%B7%D1%85%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%BB%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%BE/
цитирай
32. ka4ak - Ето ти нещо и от мен!:)))
23.06.2013 13:54
Защо смятам,че тези протести са съизмерими със събитията в ГДР,УНГАРИЯ,ЧЕХИЯ,ПОЛША,ДОКАТО БЯХМЕ В СОЦ.ЛАГЕРА?!!!
Това са първите протести,на СВОБОДНИ граждани,ИЗЛЕКУВАНИ от изкуствената болест на предишния строй!!!:)))
Обидно е,но за съжаление,Това е ИСТОРИЧЕСКИЯ ФАКТ!!!
Защо чак сега се случва?
Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!:(
Но,след като е основния закон на Републиката ни,НЕКА Я СПАЗВАМЕ!!!:)))
Естествено и очевадно е,че Съдът и Прокуратурата изобщо не се деполитизираха!:(((
Конституционните Съдии,трябва да бъдат съдени,КАТО НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ!!!
Защото те позволиха да се регистрира ДПС,като партия,което роди и АТАКА,като партия!:(((
Две Гибелни за България партии!!!:(((
Най гибелната БСП,изрично не се разграничи с престъпния режим на комунистите,а гордо заявява,че е наследник на престъпниците,следователно и тя няма никакво основание,да съществува като партия,а още по малко,да участва в политическия живот на България,камо ли да го ръководи?!!??:((
Изходът е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:)))
Приемане на изборен закон!!!/ВМЕСТО МОТАНЕ,ДО КРАЯ НА СЕДМИЦАТА СЕ ГЛАСУВА ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ,С ВЪЖМОЖНОСТ И ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ,КАТО ЗА МОДЕЛ СЕ ВЗИМА,ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН ОТ ДЪРЖАВИТЕ В КОИТО,ТО Е ФАКТ!!!/
Вместо вой,моля вижте как направихме Търновската Конституция!!!:)))
Това е от мен,Алекс!!!:)))
Бъдете ЗДРАВИ и СВОБОДНИ!!!:)))
цитирай
33. bumerang - ...
23.06.2013 14:41
Според тази статия, авторката дели българите на три: разбивачи, уличници и разбирачи. Уличниците са ясни - според нея те са прости и виновни с мълчанието си. Разбирачите, между които следва да заключим, че е тя и аплодиращите я, са интелигентните, които са разбирали разбиването. Тогава следва въпроса: тя и те защо не бяха на улицата? Дали не, защото ги устройваше разбиването? Остава въпроса кои са разбивачите. След малко ще се опитам да Ви насоча към тях - ако искате да разберете.
цитирай
34. bumerang - Ето насоки за ориентир на ония, които не знаят кои са разбивачите:
23.06.2013 14:52
Статия от Люба Манолова - Хроники:
"В търсене на изнесените държавни капитали - документи, свидетелства и събития хвърлят светлина върху случилото се "

".................
Срещата в Малта (Буш-Горбачов от ХII 1989г. - б.м.)предопредели бъдещото развитие

Да се съхрани икономическата мощ на социалистическата номенклатура, придобита от десетилетното преливане на партията в държава и на държавата в партия. Протоколите от срещата на високо равнище в Малта, проведена в първите дни на декември 1989 г. все още не са широко известни, затова пък последиците от решенията, залегнали в тях са осезаеми и налице. Преди години на страниците на в. "Труд" един не толкова популярен, но пък затова безкрайно интересен автор и историк, Стоян Трендафилов повдигна завесата на малтийските договорености. От изнесеното от Трендафилов тогава стана ясно, че според договореностите в Малта, САЩ се задължават да продължат политиката си, както досега. В същото време за държавите от соцлагера се залагаше демонтиране на досегашната им държавност. Малтийската среща свърши и в Москва бяха извикани и събрани перестройчици от държавите членки на така наречения Варшавски договор. Горбачов беседва с всяка една от делегациите поотделно, като договореното от Малта, /поне това, което бе възможно/ им е било сведено дознание. Ето основните моменти, които са предстояли пред страните от Източна Европа:
Отказ от досегашната формула за водеща политическа роля на партията в името на потулване на отговорността за краха на държавите
"Малта 89" даде път за смяна на властта, но не и на собствеността, т. е. Западът показа, че е за реформи, но не и за социални революции, тъй като последните биха прокудили много от партийната номенклатура при изнесените капитали в чужбина и там биха се отворили големи проблеми. По-безболезнено бе, болшинството от номенклатурата да си остане в държавите, за да се включи /разбира се под нови формирования/, както в политическия живот, така и в икономическите реформи, новото законодателств
цитирай
35. valmont - е, така де
23.06.2013 14:58
idealist написа:
[quote=valmont] Не го правете- като дойдоха герберастите преди 4 години и те така "червените това, червените онова..." Сега Вие: "що не скачахте срещу герб?" Явно е, че е имало нуж http://ireport.cnn.com/docs/DOC-992196 да революцията да назрее... Сега се е пукнала, сега скачат "интернет лумпените" и викат по "червените боклуци"... Ако правителството не им дава поводи, по три- четири на ден, те ще си вземат децата и ще идат на море в Турция, ама не отиват, защо? 
Уважението ми към Вас е безусловно и никога не бих си позволил обидни епитети, съгласен съм до голяма степен с мерките, които предлагате, но не мога да се съглася с отношението Ви към протестиращите... Предлагам чувствата да ги оставим за по- тесен кръг общуване, а да почнем да МИСЛИМ по- трезво и неемоционално... И никакъв толеранс към безумията на "партията" БСПДПСГЕРБ, и техните производни, настоящи или бивши, парламентарно представени. Че с пълна сила ни застига онова проклятие "Да живееш в интересни времена!" 
Поканата за пура или "лулата на мира" остава! 
Или както гласи моя най- любим таг на I-net лумпените:
#усмихнисебе!

Още три неща:
1. Аз ли бъркам, но в момента праймминистъра вместо да извади наяве истината за последните 4 години, прави глупави и по- глупави назначения, като това на пеевски, зам. министри от СИК и ДС... и областни управители... Чудя се защо, дали не ни отвлича вниманието нарочно? Та се наложи Барозу да му обясни, че така не се прави...
2. Ако революцията не е узряла, поне започна да зрее и явно за да стане това ще трябва да преболедува и платените "протестиращи" и други вируси...
3. Учудвам се, че изобщо гледате ТВ от сорта на бТВ и ТВ7... не сте наивник... Протестиращите са по софийските улици, за да бъдат наблюдавани, не да се крият под масите в партийните централи, тук не виждам несъответствие - наблюдавайте ги, но обективно, моля! А да говорите от името на 6 млн ми се вижда несериозно, ето Ви един линк и от мен, в името на баланса, от една напълно американска медиа: http://ireport.cnn.com/docs/DOC-992196
цитирай
36. idealist - bumerang
23.06.2013 15:01
Да, благодарение и на чичко Буш и дядя Миша ни се случиха доста неща. Но би било лесно извинение за собственото ни бездействие или грешно действие да отдаваме всичко на тях. Едно сравнение с Чехия или Естония веднага се набива в очи.
цитирай
37. bumerang - Аз не се извинявам.
23.06.2013 15:11
Но не отговорихте на въпроса ми: защо разбиРачите като Дърева, която цитирате и подобните й не излязоха първи на улицата да вдигнат простите, да им обяснят разбиването и да им посочатт кои са разбиВачите?
цитирай
38. mglishev - Да върви по дяволите
23.06.2013 15:12
Дърева с пропагандите си.
цитирай
39. idealist - А защо
23.06.2013 16:04
bumerang написа:
Но не отговорихте на въпроса ми: защо разбиРачите като Дърева, която цитирате и подобните й не излязоха първи на улицата да вдигнат простите, да им обяснят разбиването и да им посочатт кои са разбиВачите?

смяташ, че само тя трябва да отговаря на такива въпроси? Къде са великите десни идеолози на прехода, м?
цитирай
40. chavdar01 - ДО 34. bumerang
23.06.2013 16:47
АКО СИ БИЛ НА СРЕЩАТА "МАЛТА 89" СИГУРНО ЗНАЕШ ЦЯЛАТА ИСТИНА?!
АКО НЕ СИ БИЛ ТАМ,ЗАНАЧИ ЗНАЕШ САМО ТОВА КОЕТО СА РЕШИЛИ ДА ТИ КАЖАТ ОФИЦИАЛНО,А ДАЛИ Е ЦЯЛАТА ИСТИНА ТОВА Е ДРУГ ВЪПРОС!!!..........
ШВЙЦАРИЯ НЕ ОТКАЗВА НИКАКВИ ПАРИ,ДОРИ И ОТ УБИЙСТВА!!!!
А НАЧИНА ПО КОЙТО СЕ "РАЗВИ" БЪЛГАРИЯ ЕДВА ЛИ МИСЛЕН В МАЛТА!
ТОВА СИ Е ЧИСТО БЪЛГАРСКА РАБОТА! В КОЯТО ДОЖИВЯХМЕ НАРКО ТРАФИКАНТИ И И ШЕФОВЕ НА МАФИЯТА ДА УПРАВЛЯВАТ
ДЪРЖАВАТА-ВИЗИРАМ ШЕФ НА СИК-ГЕРБ-БОЙКО И КОМПАНИЯ!!!!
СЛОЖНО Е!


цитирай
41. chavdar01 - ДО 38. mglishev
23.06.2013 16:51
ДЪРЕВА Е ИНТЕЛЕКТ НА КОЙТО ТИ НЕ МОЖЕШ ДА СТЪПИШ И НА
МАЛКИЯТ И ПРЪСТ!
НЕКА УВАЖАВАМЕ ИНТЕЛЕКТА!
МАКАР ЧЕ АЗ НЕ ВИНАГИ СЪМ СЪГЛАСЕН С НЕЯ!
НО КОГАТО ФАКТИТЕ(ИСТИНАТА)ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!
цитирай
42. kasnaprolet9999 - Ето какво става сега и то не е само в Пловдив.
23.06.2013 17:40
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/23/istinata-za-plovdivskiia-protest-koiato-nauchih-sam.1123208
цитирай
43. kbalenciaga - mglishev, ти не се обаждай тука
23.06.2013 19:02
Щото е ясно, че Дърева е стара привърженичка на БСП.
Ама ти mglishev, ясно е, и от космоса се вижда, че скоро ще налапаш кокала!
Да, политическия кокал. И не се прави на ударен, всичко се вижда.
ВСИЧКО СТЕ ПОДГОТВИЛИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Така както беше преди...

И тогава ние ще те питаме:
Другарю бивш протестираш mglishev.
Защо мята развалени ябълки по властта, преди време ?!
Сега да лапаш кюфтета в Народното събрание, А???

Е тоя филм не го ли гледахме през 1997г., когато бащите ви "се бориха" за кокала, бе другарю mglishev???
И последващото разграбване на България!
Е защо пак ни го прожектирате!?

Цирк драги Зрители! ЦИРК!!!
цитирай
44. idealist - gelert
23.06.2013 20:41
1.Никой не твърди, че получава нещо даром. Но получаваме - заплати, пенсии, детски и т.н. Въпросът, който горното твърдение поставя е дали редовно си плащаме данъците и осигуровките и колко са измамите с тях.
2.Не съм спец по енергетика и АЕЦ. Имаше много дебати, имаше и референдум. Дълга тема е, с много ЗА и ПРОТИВ. Толкова по нея - търси из нета и чети, ако те интересува.
3. Никаква шега няма в постинга - нещата са прекалено важни, за да се шегуваме с тях. Впрочем, негов автор е Велислава Дърева. Аз само го харесах и копирах.
Лека вечер! :)
цитирай
45. bumerang - Г-н идеалист,
23.06.2013 21:15
аз питам за Дърева Вас, защото тя е написала статията, а Вие я разпространявате. А "великите десни идеолози" ще ги питам, когато прочета статия, написана от тях, в която обвиняват народа си.

Г-н chavdar01,
аз не съм била в Малта, но бях свидетел и в СССР и у нас от коя партия бяха те или бащите на ония, които станаха собственици на по-голяма част от средствата за производство. Те не бяха от улицата. За това, че е българска работа сте прав. Мястото на наркотрафикантите и шефовете на мафията е в затвора. Но у нас, когато се образува и действаше тази престъпна прослойка, органите на МВР, прокуратурата и съда бяха непокътнати - пазеха ги такива, каквито ги наследихме.
цитирай
46. idealist - bumerang
23.06.2013 22:27
Много жалък опит са питанките Ви :) Няма как да омаловажат силата на казаното от Велислава. Нито истините в него. Хората четат и преценяват.
А Вие си търсете под вола теле, щом това Ви е забавно. :)))
цитирай
47. bumerang - ...
23.06.2013 22:48
Г-н идеалист,
Какво ми е забавно и какво не и къде какво да търся, е моя работа, не Ваша! Подобни забележки не Ви правят чест.
цитирай
48. idealist - E,
24.06.2013 06:35
bumerang написа:
Г-н идеалист,
Какво ми е забавно и какво не и къде какво да търся, е моя работа, не Ваша! Подобни забележки не Ви правят чест.

Аз съм един всепризнат безчестник :) А Вашите въпроси са съвсем невинни, нямат за цел да омаловажат написаното, не смесват житото с плявата и не търсят под вола теле. Стискаме си ръцете на това и - много щастие занапред Ви желая :)
цитирай
49. zemela - Вероятно всеки един от протести...
24.06.2013 08:00
Вероятно всеки един от протестиращите на площадите може да ти отговори на въпроса какво не иска, но ако го попиташ какво иска - много се съмнявам, че ще получиш два еднакви отговора:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788789
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930