Постинг
31.12.2012 15:16 -
Филмите, които не омръзват
Автор: idealist
Категория: Изкуство
Прочетен: 12501 Коментари: 34 Гласове:
Последна промяна: 31.12.2012 15:18
Прочетен: 12501 Коментари: 34 Гласове:
51
Последна промяна: 31.12.2012 15:18
Всеки от нас има любими филми. Такива, които харесва много и такива, които колкото и пъти да ги гледа - няма да му омръзнат.
Сещам се, че един такъв филм гледам ежегодно повече от 25 години. Казва се "Ирония на съдбата" или "Честита баня!" :) Тази година пак ще го гледам, разбира се. Струва си дори и само заради десетките незабравими реплики. Или заради страхотната музика.
Ще се опитам да подредя сега култовата ми 10-ка от любими филми. А вие добавяйте в коментарите си - може да съм пропуснал някой много важен! :)
1. "Ирония судьбы" или "С легким паром!"
2. "Оркестър без име"
3. "Нотинг Хил"
4. "Москва не вярва на сълзи"
5. "Хубава жена"
6. "Жега"
7. "Кръстникът"
8. "Троя"
9. "Операция ы"
10. "От нищо - нещо"
Не мога да не добавя тук и незабравимия ТВ мюзикъл "Криворазбраната цивилизация" - с участието на ненадминатите Г. Парцалев и Г. Калоянчев :)
Мдам,има такива филми.
Хубави празници и успешна Нова година,господин Идеалист!:)
цитирайХубави празници и успешна Нова година,господин Идеалист!:)
2.
hristo27 -
"Опасен чар" - "...
31.12.2012 15:22
31.12.2012 15:22
"Опасен чар" - "Роднина, милиционер, роднина, милиционер..."
................................................................
Весела Нова година!
цитирай................................................................
Весела Нова година!
seasonofthewitch написа:
Мдам,има такива филми.
Хубави празници и успешна Нова година,господин Идеалист!:)
Хубави празници и успешна Нова година,господин Идеалист!:)
Весело посрещане и на теб!
hristo27 написа:
"Опасен чар" - "Роднина, милиционер, роднина, милиционер..."
................................................................
Весела Нова година!
................................................................
Весела Нова година!
Разбира се - и той! :)))
Весела и на теб, Ице!
"Млада гвардия" и "Чапаев"! Срамота!
цитирайapostapostoloff написа:
"Млада гвардия" и "Чапаев"! Срамота!
Жив и здрав да си и ти! Днес съм много миролюбиво настроен :)
7.
valmont -
Мир, здраве и любов!
31.12.2012 17:16
31.12.2012 17:16
Наздраве, колега!
цитирайvalmont написа:
Наздраве, колега!
Другото ще го постигнем сами :)
Да съставиш класация на любими филми или книги, ограничавайки ги до 10 никак не е лесно :-). В моята 10-ка "Нотинг хил" не би присъствал, примерно, но пък бих добавила "Адмирал" и "Амадеус". "Троя", "Жега" и "Оркестър без име" са непоклатими. А "Ирония судьбы" не съм гледала, ще го гледам през 2013! Да е успешна и ползотворна Новата година за всички ни!
цитирайborovinka написа:
Да съставиш класация на любими филми или книги, ограничавайки ги до 10 никак не е лесно :-). В моята 10-ка "Нотинг хил" не би присъствал, примерно, но пък бих добавила "Адмирал" и "Амадеус". "Троя", "Жега" и "Оркестър без име" са непоклатими. А "Ирония судьбы" не съм гледала, ще го гледам през 2013! Да е успешна и ползотворна Новата година за всички ни!
"Адмирал", да! :)
Весело посрещане!
Здраве и живот да е!!
цитирайtota написа:
Здраве и живот да е!!
Весело и на теб!
"Троя" да кажеш ?
цитирайbaskeret написа:
"Троя" да кажеш ?
Честита Нова година! :) А за "Троя" какво да кажа - трябва да се гледа :)))
И от мен два филма - "Коса" и "Полет над кукувиче гнездо"!
Да не забравим и"Пилето"
цитирайДа не забравим и"Пилето"
"Господин за един ден", "След края на света", "Сибирският бръснар"...
цитирайvalben написа:
И от мен два филма - "Коса" и "Полет над кукувиче гнездо"!
Да не забравим и"Пилето"
Да не забравим и"Пилето"
за "Коса" съм съгласен - предимно заради музиката :) ЧНГ!
Пожелавам ти преживявания,които да помниш като филмите!
Радостни преживявания...
цитирайРадостни преживявания...
mt46 написа:
"Господин за един ден", "След края на света", "Сибирският бръснар"...
поне още един филм заслужава да се включи, забравих му името. "Куче-касичка" и "роднина - милиционер - роднина" - това са две култови реплики то него :)
ЧНГ!
gocho52 написа:
Пожелавам ти преживявания,които да помниш като филмите!
Радостни преживявания...
Радостни преживявания...
Жив и здрав да си през Новата!
които никой не може да оспори
последните години много ме забавлява Бен Стилър. Харесвам много неговите филми.
Много харесвам и Анализирай това и Анализирай онова с Де Ниро и Били Кристъл
Девет ярда с Матю Пери и Брус Уилис и следващия филм Цели 10 ярда.
Поклон пред всички големи български и актьори,сценаристи и режисьори и филми като Топло,филмите с Калоянчев,Тодор Колев,Парцалев,Константин Коцев,Кирил Господинов.
Тихият беглец се сещам с Коцев. Филмите с Филип Трифонов.Баш майстора 5 епизода-гениален филм.
Много са,много.
цитирайпоследните години много ме забавлява Бен Стилър. Харесвам много неговите филми.
Много харесвам и Анализирай това и Анализирай онова с Де Ниро и Били Кристъл
Девет ярда с Матю Пери и Брус Уилис и следващия филм Цели 10 ярда.
Поклон пред всички големи български и актьори,сценаристи и режисьори и филми като Топло,филмите с Калоянчев,Тодор Колев,Парцалев,Константин Коцев,Кирил Господинов.
Тихият беглец се сещам с Коцев. Филмите с Филип Трифонов.Баш майстора 5 епизода-гениален филм.
Много са,много.
zabylgarite написа:
Баш майстора 5 епизода-гениален филм.
Баш майстора 5 епизода-гениален филм.
Сещам се и за "Таралежите се раждат без бодли" и "Войната на таралежите" - незабравими филми!
Много са хубавите филми - и тези, за които пишете, и други...Важното е да говорим за тях.
цитирайvayaleta написа:
Много са хубавите филми - и тези, за които пишете, и други...Важното е да говорим за тях.
Да...
ЧНГ, здраве и щастие!
С пожелание за здраве и късмет :)
Моята добавка към класацията : българският филм "ВЧЕРА".Ето и част от култовите му реплики:
„То от кино не се забременява!“
"Не съм казвал, но пак повтарям...“
„Няма да си играем тука на абстрактен хуманизъм. Сега ще видите вий, кон боб яде ли!“
„Е, сега вече ще се изключваме!“
„Нямам нито един кариес.”
„Бийтълс… Бийтълс… К'ви са тия маймунски танци, вземете изтанцувайте по един валс, покажете че сте млади хора!“
"Как така на отделен лист? Как може истината да се дели на две? Че тя е една - цялата истина! Аз на това ги уча всеки ден..."
"Вчера може, днес - не може!"
"Защото вчера някой... я си помислете... След няколко години ще започне да се издигате по разни йерархически и някои други стръмни стълбички и ще ви бъде притеснително да си спомните, че вчера бай Пешо е намерил в парка едно прясно... с извинение... хайде да не казвам какво... Не е смешно! Вие говеда ли сте! Осемнайсет мъжки и четиринайсет дамски тоалетни имаме, хлорирани... хигиена! Хигиената е майка на прогреса! Дипломати ще стават! И ще ходят из парковета да..."
цитирайМоята добавка към класацията : българският филм "ВЧЕРА".Ето и част от култовите му реплики:
„То от кино не се забременява!“
"Не съм казвал, но пак повтарям...“
„Няма да си играем тука на абстрактен хуманизъм. Сега ще видите вий, кон боб яде ли!“
„Е, сега вече ще се изключваме!“
„Нямам нито един кариес.”
„Бийтълс… Бийтълс… К'ви са тия маймунски танци, вземете изтанцувайте по един валс, покажете че сте млади хора!“
"Как така на отделен лист? Как може истината да се дели на две? Че тя е една - цялата истина! Аз на това ги уча всеки ден..."
"Вчера може, днес - не може!"
"Защото вчера някой... я си помислете... След няколко години ще започне да се издигате по разни йерархически и някои други стръмни стълбички и ще ви бъде притеснително да си спомните, че вчера бай Пешо е намерил в парка едно прясно... с извинение... хайде да не казвам какво... Не е смешно! Вие говеда ли сте! Осемнайсет мъжки и четиринайсет дамски тоалетни имаме, хлорирани... хигиена! Хигиената е майка на прогреса! Дипломати ще стават! И ще ходят из парковета да..."
с Катя Паскалева и Антон Горчев. Този филм е "прокълнат" и съм сигурен, че му е направена магия от ходжа. Почти всички положителни герои вече са покойници. Но точи филм е емблематичен култов филм
цитирайза брилянтната телевизионна постановка "Чичовци", но в изпълнение на невероятния Наум Шопов – Иванчо Йотович- ничтожнии-„въздухът трепери”, а и Николай Бинев –хаджи Симеон-„Господине,бъди американец!”, Иван Кондон,Коста Цонев и прочее и прочее!
цитирайИмало едно време в Америка, Двойникът...
и още много...
Честита и Щастлива 2013 година на всички!!!
цитирайи още много...
Честита и Щастлива 2013 година на всички!!!
Честита Нова година. Дано ти донесе всичко, което желаеш:)
цитирайТака е има филми, които се гледат много, много пъти и пак не омръзват.
Честита нова 2013 година
цитирайЧестита нова 2013 година
Честита нова година! Пожелавам здраве и все така силно творческо вдъхновение!
Чета "Пилигрима" и ми харесва много! Поздравявам те за книгата най-сърдечно!
Ето ги и моите десет филма, които винаги гледам с удоволствие
пак и пак :
1. Hair
2. Dirty dancing
3. Pride & Prejudice
4. Chasing Liberty
5. A walk to remember
6. 10 Things I Hate About You
7. The Bridges of Madison County
8. Le fabuleux destin d'Amelie Poulain
9. Serendipity
10. Love Actually
Поздрави от мен!:)
Ели
цитирайЧета "Пилигрима" и ми харесва много! Поздравявам те за книгата най-сърдечно!
Ето ги и моите десет филма, които винаги гледам с удоволствие
пак и пак :
1. Hair
2. Dirty dancing
3. Pride & Prejudice
4. Chasing Liberty
5. A walk to remember
6. 10 Things I Hate About You
7. The Bridges of Madison County
8. Le fabuleux destin d'Amelie Poulain
9. Serendipity
10. Love Actually
Поздрави от мен!:)
Ели
Поздрави! ;)
цитирайNo: 3/
:)
цитирай:)
"Дълбоко гърло". Гледайте го, за да се удървите целите!
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 20400