Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2013 07:09 - Една Мумия възпява една Мутра или "Поздрав за Тутанкамон661" :)
Автор: idealist Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17119 Коментари: 29 Гласове:
34

Последна промяна: 25.05.2013 07:49







     Много рядко си позволявам да коментирам други блогъри в нарочен постинг. Предпочитам да поспорим. Но интелигентно, възпитано и с аргументи. Лепенето на етикети на опонента, обидите, оплюването, хейтърството - това е територията на умствено недоразвитите и на лъжците. Те нямат с какво друго да защитят собствените си пристрастия и твърдения.
   Тези дни един такъв екземпляр направо се е развихрил в сайта. Също като главния герой от филма "Мумията" :)  Познахте ли вече за кого иде реч? Правилно - имам предвид форумното явление Тутанкамон № еди кой си.
   Този наш колега е отявлен привърженик на ГЕРБ и неговите лидери-комунисти. И нарича всички противници на тази мафиотска партия... "комунисти" :) Ето ви линк към житейската "философия" на тази интелектуална мумия:


  tutankhamon661.blog.bg/politika/2013/02/20/bez-borisov-dyrjavata-si-zaminava.1055749

   През последните дни, явно покрусен от изборната "победа" на своя кумир Буда, този форумен "фараон" направо надмина себе си :)  Злобните му коментари, изпълнени с обиди към инакомислещите, са буквално навсякъде! Макар и без аргументи, той изобличава, дамгосва, заклеймява, громи, разпертушинва, разпарчадисва и попилява де кого срещне на пътя си :)  И го прави горещо, страстно, гербопредано, бойковлюбено, по цветановски разпалено, по фидосовски масивно и по любакулезички самоотвержено!  :)
   Преди седмици написах в един свой постинг кои са 4-те категории хора, които биха гласували отново за ГЕРБ на 12 май.

idealist.blog.bg/politika/2013/04/27/kakyv-tip-hora-biha-glasuvali-za-gerb.1104872

  Опитах се да разбера към коя от тях принадлежи Тутанкамон661? Задачата се оказа трудна! Той изпълваше всяка от тези категории хора докрай и дори преливаше от нея!  :) Тогава разбрах простата истина - той е поне 3 в 1. Това е еманацията и съвършенството на бойкоблизците. Защото съчетава в себе си няколко личности. От една страна - човекът, който здраво се е облажил от управлението на живковия охранител, бивш комунист и ортак на Пашата. От друга - защото като върл запалянко, с пяна на уста, громи всички инакомислещи. И от трета - защото за него всички, които не се прекланят пред бившия комунист Борисов са върли комунисти! Бинго, нали?  :) 
    Тутанкамон притежава похвална работоспособност и бдителност! Той старателно следи всички постинги и коментари. Брои денонощно кой колко прочита и харесвания има. Познава всеки профил в блога и може да ви каже с точност кой по колко такива има. Няма похвала за Бойко, която той да не е подкрепил всеотдайно. Няма Vmir или Kozme, когото той да не е похвалил многократно. Мегафон, Гербсеньор и Апостолоффф са неговите любими клонинги. Винаги започва да коментира псевдо интелигентно и възпитано, но при първото опониране излива отгоре ви цялата си стаена злоба. Примери няма да ви давам - те са на всяка крачка от неговия "светъл" път в блог.бг.
   Ще ме попитате - защо си губя времето и ви занимавам и вас с нещо толкова незначително, недостойно, жалко и незаслужаващо внимание и коментар? Нали сам не веднъж съм казвал, че "Убий глупака с мълчание!" е добра идея? И че "Не хвърляй камък по рядко лайно, защото ще те опръска" е проверено житейско правило? Подобни екземпляри е най-добре да бъдат оставени да се пържат  на воля в собствената си злоба и безкултурие.
    И ще бъдете прави, не мога да го оспоря. Но, все пак, не е излишно от време на време подобни ярки екземпляри на мутропоклонничеството и самовлюбеното хейтърство да бъдат показвани в цялата си красота. Както онзи глупак от песента на Окуджава, който заставал пред стадото от подчинените си глупаци в цялата си хубост :) Нека да ги видят хората още веднъж. Да се усмихнат съжаляващо ги, да чукнат на дърво, да промълвят "Да пази Господ!", да плювнат в пазвата си против стрес и уроки и - да продължат със своите истински и полезни занимания.
   А тя, Мумията, нека да си Тутанкамони. Тя не може да се умори, защото точно това я прави жива :)



Гласувай:
34



1. andrei - Здравей и честит ти празник!
25.05.2013 08:19
Прав си когато казваш,да оставим тази групичка психично болни в мълчание.Номерът на комунистите и ченгетата е един и същ още от 10 номеври 1989г та до днес-да викат на нормалните хора,че те са комунисти и ченгета.Те и нямат други аргументи,освен крадеца да вика-дръжте крадеца.Интересното е друго,че всички от блог б.ги знаят,че тази групичка са идиоти,само те самите не знаят този неоспорим факт,понеже се страхуват да го проверят при психиатър,което би се потвърдило без уговорки.Поздрав!
цитирай
2. chavdar01 - ТИЯ ГЕРБЕРСКИ БОКЛУЦИ ИЗОБЩО НЕ ГИ ЧЕТА!
25.05.2013 08:27
ПОЗДРАВИ!
цитирай
3. gadfly - ...
25.05.2013 08:54
Който иска да узнае кратката история на ГЕРБ и България, да следи и моя блог. Днес или утре ще има цветисто описание.
цитирай
4. freeoldmen - до andrei
25.05.2013 10:01
" всички от блог б.ги знаят,че тази групичка са идиоти,само те самите не знаят този неоспорим факт "
Не само не го знаят, но и не искат да го узнаят, обикновено си затварят коментариите за постните си постчета... Иначе са много активни под чужди мнения.
Неприятно е все пак, че превземат първа страница с напомпаните си малоумни изявления и читави блогъри са избутвани от тях,ама здраве да е. Поне човек знае какво да не чете...
цитирай
5. ok3223 - Тутана
25.05.2013 10:05
Би всички рекорди по Бокогъзолизане.
Он си ОН.
Да го оставим да потъне в собствените си миазми и да се задуши в тях ...
ЗА МЪРТВИТЕ ДУХОМ, или добро или нищо.
цитирай
6. idealist - Хахаха, какво интересно явление! :)))
25.05.2013 10:21
Постингът ми само за час излезе на първа страница. Но, въпреки нарастващия брой прочити, се задържа там само около час и половина. Интересно, дали Тутанкамон и неговите няколко фена не са опищяли ушите на модераторите? :)))))
цитирай
7. tutko - Естествено че е опищял ушите на модератори и приятели, като му бъркаш в...
25.05.2013 12:22
idealist написа:
Постингът ми само за час излезе на първа страница. Но, въпреки нарастващия брой прочити, се задържа там само около час и половина. Интересно, дали Тутанкамон и неговите няколко фена не са опищяли ушите на модераторите? :)))))

...душата
цитирай
8. idealist - tutko
25.05.2013 13:05
Ами нека да види хубаво ли е :) При това, за разлика от него, аз не съм го нарекъл нито мръсник, нито идиот, нито мизерник. А той редовно си позволява да обижда блогъри.
цитирай
9. idealist - Ох, днес ще падна от смяп направо! :)))))))))))
25.05.2013 13:22
В статистиката ми не виждам Тотанкамон да е уважил с присъствието си скромния ми постинг, посветен на величавата му и велемъдра особа. Но от неговия собствен постинг по-късно днес виждам, че много внимателно ме е чел. Явно през един от многобройните си други профили, с които сам се помпа, за да приказва после колко е велик :))) Чел и направо е зубрил, конспектирал. За да ме цитира "разобличаващо" после, пишейки с пяна на уста от обладалата го злоба :)
Хахахаха, много ме резвеселява това човече :)))))))))))))
цитирай
10. tit - Не мисля, че Апостолофф е клонинг на Тутю.
25.05.2013 13:30
Апостолов има повече интелект и мяра от него. Впрочем, единствената причина, поради която си заслужава да сочим с пръст Мумията е, за да предупреждаваме колегите -
"Блогувайте, но не прекалявайте, че ще станете като него!":)
Неловко ми е, да ти кажа... Имам чувството, че това е едни много болен човек, а е грозно да се занимаваме с болнИци тогава, когато не можем да им помогнем.

Не си първият, и няма да си последният изгубил битката с Тутана - той знае десетки номера и хватки, с които да притисне модераторите. Политика и поведение, които един нормален бблогър няма как да усвои, освен ако не превърне хетърството в свое основно занимание.
И да се превърне в Тутю!
Чедно ли е, че напоследък започнахме да го привиждаме в толкова много профили?!
Общеването с неосветени мумии е опасно за вашето здраве!:):))
цитирай
11. pantaleev - Браво идеалисте
25.05.2013 13:31
Разподскачал си го здравата. Всъщност сержант Донев е изключително лабилен. Много лесно пали моторетката.
цитирай
12. idealist - :)))
25.05.2013 13:54
tit написа:
Апостолов има повече интелект и мяра от него. Впрочем, единствената причина, поради която си заслужава да сочим с пръст Мумията е, за да предупреждаваме колегите -
"Блогувайте, но не прекалявайте, че ще станете като него!":)
Неловко ми е, на ти кажа... Имам чувството, че това е едни много болен човек, а е грозно да се занимаваме с болнИци тогава, когато не можем да им помогнем.

Не си първият, и няма да си последният изгубил битката с Тутана - той знае десетки номера и хватки, с които да притисне модераторите. Политика и поведение, които един нормален блогър няма как да усвои, освен ако не превърне хейтърството в свое основно занимание.
И да се превърне в Тутю!
Чудно ли е, че напоследък започнахме да го привиждаме в толкова много профили?!
Общуването с неосветени мумии е опасно за вашето здраве!:):))

Какви битки да водя с подобно дребно човече? :) За разлика от него аз нямам време за губене. Отделих му днес малко внимание най-вече заради десетките блогъри, които си е позволил да обижда.
Не ме интересуват номерата му. Явно има връзки и с модераторите той - неговия постинг-отговор веднага цъфна на първа. При това - само с 87 прочита, 5 коментара и 9 гласа ЗА. А моят бе свален оттам почти веднага, въпреки че имаше над 450 прочита само за час и нещо.
"Луд не омалява", нали така беше? :) Нека се пени там, да пише с треперещи пръсти и да се гърчи от злоба. А ние ще се посмеем днес :))))))))
цитирай
13. idealist - Пантич,
25.05.2013 13:55
pantaleev написа:
Разподскачал си го здравата. Всъщност сержант Донев е изключително лабилен. Много лесно пали моторетката.

нещастно е човечето. И бих го съжалил, ако не обиждаше толкова други хора. Лично мен оплювките му могат само да ме развеселят. Прекалено е жалък, за да ме оцапа :)))
цитирай
14. tutko - Работата е там, че на него може и да му става хубаво...
25.05.2013 13:55
idealist написа:
Ами нека да види хубаво ли е :) При това, за разлика от него, аз не съм го нарекъл нито мръсник, нито идиот, нито мизерник. А той редовно си позволява да обижда блогъри.

Според него той никога никой не обижда. Другите само си въобразяват.
цитирай
15. comfy - Привет, Алекс! :)
25.05.2013 14:24
Първо прочетох другия постинг и наистина не можех даже да предположа, че е написан за теб. :))

... Вярно е, че в другия постинг краските са сгъстени, ама и твоята провокация си струва. :)

... Чудя се дали няма нещо, което може да ни обединява, независимо от различията ни? Ако има - не трябва ли да го търсим?

... Аз съм за дискусията и обединението, а не за спорове и разединение...

... Ще се радвам, ако не сметнеш този коментар за тривиален или просто спам.

Поздрави и хубав уикенд! :)

к.к.
цитирай
16. idealist - :)))
25.05.2013 14:27
tutko написа:
idealist написа:
Ами нека да види хубаво ли е :) При това, за разлика от него, аз не съм го нарекъл нито мръсник, нито идиот, нито мизерник. А той редовно си позволява да обижда блогъри.

Според него той никога никой не обижда. Другите само си въобразяват.

Може и да му става хубаво, да. В такъв случай ще съм направил не едно, а две добри дела, нали? :)))
цитирай
17. анонимен - Първо прочетох другия постинг и ...
25.05.2013 14:30
comfy написа:
Първо прочетох другия постинг и наистина не можех даже да предположа, че е написан за теб. :))

... Вярно е, че в другия постинг краските са сгъстени, ама и твоята провокация си струва. :)

... Чудя се дали няма нещо, което може да ни обединява, независимо от различията ни? Ако има - не трябва ли да го търсим?

... Аз съм за дискусията и обединението, а не за спорове и разединение...

... Ще се радвам, ако не сметнеш този коментар за тривиален или просто спам.

Поздрави и хубав уикенд! :)

к.к.

Присъединявам се. Това, че сте на различни политически позиции, не би трябвало да ви противопоставя в чисто човешки план. Още повече, че Сашо е умно момче. Ок, ти имаш различната позиция и това е твое право. Негово право е пък да има своята.
Поздрави!
цитирай
18. pantaleev - Абе най важното не казахме
25.05.2013 14:32
Двойният начин за мерене. Преди няколко дни при икономиста попитах катаната защо си мълчи за недостатъците на Тутанчо. Недостатъци които се преписват на Петеф, Полигор и т.н. Отговора на катана беше, че не познавал Тутанкамон и не обсъждал мнението на непознати. - хитро измъкване от ситуацията.
Питам с какво са различни тит и елинор от станева или някой друга блотгърка? Защо ако обидиш едните е нещо нормално, а другите нещо непростимо. Защо ако петеф има няколко профила - от които ясно казва - аз съм петеф, е страшно лошо, а тъпите разкази на шерифчето нещо хубаво и нормално.
цитирай
19. idealist - Коментарът ти е супер
25.05.2013 14:32
comfy написа:
Първо прочетох другия постинг и наистина не можех даже да предположа, че е написан за теб. :))
... Вярно е, че в другия постинг краските са сгъстени, ама и твоята провокация си струва. :)
... Чудя се дали няма нещо, което може да ни обединява, независимо от различията ни? Ако има - не трябва ли да го търсим?
... Аз съм за дискусията и обединението, а не за спорове и разединение...
... Ще се радвам, ако не сметнеш този коментар за тривиален или просто спам.
Поздрави и хубав уикенд! :)
к.к.

Но няма какво да ме обединява с хора, които сипят обиди към инакомислещите или опонентите си. Това е базисно изискване за един демократ - да проявява толерантност към другите мнения, които са изразени възпитано, нали? Отдавна съм престанал да се занимавам с тоталитаристи, които смятат, че са демократи само защото наричат останалите комунисти :) Това са медицински случаи, повярвай ми.
Поводът да обърна днес внимание на Мумията беше поредната порция обиди към няколко блогъри, които той избълва вчера в коментарите си под един чужд постинг. Само защото не мислят като него :)
Хубав уикенд и на теб! :)
цитирай
20. kbalenciaga - tutankhamon661 е долен, жалък смешник
25.05.2013 14:42

И голям лъжец.
Вижда се, че бокотиквенистите са намалили помията на платените помияри като него, и за това той е изпаднал в бяс.
Гласове в главата му, постоянно му говорят някакви небивалици.
Абе тотална отрепка.
Как се понася сам, изобщо не е ясно.
цитирай
21. pantaleev - angpiskova
25.05.2013 14:52
Добро момче?!? Наистина си приела ролята на негова духовна майка явно. Но и теб да питам, защо не му кажеш публично - "Сашо това което правиш е лошо. С нищо не по различен от троловете. И ти се криеш като някои от тях. И ти си фейк".
Сашко е добро момче, понеже ти се мазни нон-стоп и качва твои постинги по сайтовете. Сашко е добро момче защото теб не те напада, а други хора. Сашко е добро момче защото пише ЛС в които ти "разкрива" тайните на блогърите и си запозната с вскичко ставащо. Сашко е идеала на хейтърчето което играе за "добрите". Нали така. Не му помагаш, вредиш му като си траеш за очевидни неща.
цитирай
22. idealist - Хм,
25.05.2013 15:16
Г-жо Пискова, много повече съм склонен да приема коментара на Пантелеев, отколкото вашия.
Впрочем, днес като си говорихте на ЛС с вашия приятел, той показа ли ви обидите си от вчера, които са поводът за моя постинг? Искате ли да ви ги покажа аз, ако той е проявил "скромност"?
цитирай
23. анонимен - Г-жо Пискова, много повече съм с...
25.05.2013 15:42
idealist написа:
Г-жо Пискова, много повече съм склонен да приема коментара на Пантелеев, отколкото вашия.
Впрочем, днес като си говорихте на ЛС с вашия приятел, той показа ли ви обидите си от вчера, които са поводът за моя постинг? Искате ли да ви ги покажа аз, ако той е проявил "скромност"?

Аз с Пантелеев няма да разговарям. По принцип не си губя времето с хора, чието единствено занимание е да нападат други, а когато от тях поискаш да покажат нещо по-различно, не го правят, по простата причина, че нямат какво да покажат. Ако вие бяхте от типа по-горе, нямаше да пиша при вас. От общуването ни съм обаче съм забелязала, че сте по-различен човек.
Наистина, не знам как и откъде започнаха нападките ви с Фараона - нямам физическото време да следя тези неща. Забелязах само, че са на основата на политически разногласия, което ми се струва нелепо. Не съм забелязала французи, англичани или германци да се обиждат по начина, по който го правим ние заради това, че са политически опоненти. Затова са и изборите и всеки си казва думата там.
А и ми се струва, че като българи имаме повече общи проблеми, отколкото обратното.
Ето, това исках да ви кажа в най-общи линии.


цитирай
24. idealist - Не,
25.05.2013 16:00
angpiskova написа:
idealist написа:
Г-жо Пискова, много повече съм склонен да приема коментара на Пантелеев, отколкото вашия.
Впрочем, днес като си говорихте на ЛС с вашия приятел, той показа ли ви обидите си от вчера, които са поводът за моя постинг? Искате ли да ви ги покажа аз, ако той е проявил "скромност"?

Аз с Пантелеев няма да разговарям. По принцип не си губя времето с хора, чието единствено занимание е да нападат други, а когато от тях поискаш да покажат нещо по-различно, не го правят, по простата причина, че нямат какво да покажат. Ако вие бяхте от типа по-горе, нямаше да пиша при вас. От общуването ни съм обаче съм забелязала, че сте по-различен човек.
Наистина, не знам как и откъде започнаха нападките ви с Фараона - нямам физическото време да следя тези неща. Забелязах само, че са на основата на политически разногласия, което ми се струва нелепо. Не съм забелязала французи, англичани или германци да се обиждат по начина, по който го правим ние заради това, че са политически опоненти. Затова са и изборите и всеки си казва думата там.
А и ми се струва, че като българи имаме повече общи проблеми, отколкото обратното.
Ето, това исках да ви кажа в най-общи линии.

Политическите разногласия тук нямат нищо общо. Те са само повод за Тутанкамон да обижда блогърите, които мислят различно от него. Ако вие наистина искате добре да подбирате приятелите си, няма да е зле да прочетете поне част от обидните коментари на въпросното лице. При това към хора, които изказват мнението си съвсем учтиво. Аз маркирах политическите му пристрастия само като потвърждение за типажа - симпатизант на ГЕРБ, нищо повече.
Всеки сам избира приятелите си. Дали заради убежденията им, дали заради близост в характерите, дали заради отношението им към тях самите. Вие си бъдете близка с него, щом това ви допада. Но аз също имам право да си кажа мнението за позорното му поведение, нали? И го направих.
цитирай
25. анонимен - Със Сашо
25.05.2013 16:19
сме били опоненти и сме си го казвали открито - аз нито подкрепям ГЕРБ, нито съм против признаването на правата на хората с по-различна сексуална ориентация. И отношенията ни не са пострадали от това. Отказвам да разбера единствено тази, които могат само да обиждат.
Пак казвам, не знам защо и откъде се стигна до такива титанични сблъсъци между вас, но ми се струва, че няма нещо, което не може да бъде преодоляно при добра воля, особено между хора, които имат позиция.
цитирай
26. tutko - Госпожо Пискова, вие луда ли сте ...
25.05.2013 16:51
Госпожо Пискова, вие луда ли сте (извинете ме за израза) или само на такава се правите? Не проумявам как може да защитавате човек, който не спира да напада голяма част от блогърите, а в същото време ги обвинява, че те правят това срещу него! Човек, който отдавна се оплете в многопрофилността си, а в същото време обвинява другите в това! То да бяха само политическите му пристрастия, които по презумция не подлежат на противоречие и са най-правилните, с мед да го намаже човек. Но тутанкамон се дави в собствената си злоба и си мре да обижда и да твърди неверни неща за набелязани от него блогъри! Хората, които го подкрепяте, се броите на пръстите на едната ръка. Останалите по-стари блогъри знаят добре кой е тутанчо и как се държи, така че напразно си хаби клавиатурата да втълпява колко е праведен и как е въпрос на време аха-а-а да му поникнат крилца на херувимче.
„По принцип не си губя времето с хора, чието единствено занимание е да нападат други, а когато от тях поискаш да покажат нещо по-различно, не го правят, по простата причина, че нямат какво да покажат.” – Явно имате свободно време в излишък, защото го губите именно с такъв човек – единственото занимание на тутанкамон е да напада другите (с изключение на вас, 4-5 човека)
„Титаничните” сблъсъци не са само с Идеалиста и не включват само политически теми. Тъкмо обратното – политиката се използва от тутанкамончо като тема-параван и причина, а всъщност истинската цел е една - обиди.
Ако и това не ви е достатъчно – прочетете още няколко пъти коментар №24. Добре е да му го прочетете и на него, защото се опасявам, че в момента не може да възприема нищо, различно от хвалебствия.
цитирай
27. tit - Идеалисте,
25.05.2013 18:00
кликата, която държи хейтъра Донев на каишка избягва разговорите "очи в очи".
Не! Те първо ще те наклепат на модовете, ще ти баннат постинга и чак тогава може да благоволят да ти пишат пет думи. Ерата на доносите не е отминала и този сайт все още я позволява.
Добрата новина е, че в живота тези им номера не минават и там наистина, все още моят глас върви наравно с гласовете на "праведните песоглавци". Все още мога да работя за хора, които не се впечатляват от донесения за "недопустимо поведение" и нескрито се надявам, че онези, които налагат разбиранието си за ред със задкулисни действия и доноси ще стават все по-малко.
Надявам се за себе си, заради детето си , заради всички деца...
Само като държим за откритост и равнорпоставеност, каквито и обиди, и нападки да ни струва, ще можем да съберем сили и увереност да изискваме това и от онези, които се мъчат...да се правят, че ни управляват.
Като ги принудим да управляват действително!:)
цитирай
28. theeconomist - Излязъл съм анонимен в ком. № 25
25.05.2013 18:38
Вероятно щото пиша от Гърция. Емигрирах!

Икономист.
цитирай
29. idealist - :)
26.05.2013 17:31
theeconomist написа:
Вероятно щото пиша от Гърция. Емигрирах!
Икономист.

Как са там, "бедните" гърци, които Борисов и Дянков оплакваха живи? :) Бас ловя, че са 2 пъти по-мързеливи от нас и с поне 5 пъти по-висок стандарт.
цитирай
30. axlaxl - Бедните гърци са ОК!:)) Иначе не ...
27.05.2013 11:22
Бедните гърци са ОК!:))
Иначе не разбирам защо някой би налагал мнение...не понаям Бойко, Гойко и компания, но не мога да мразя някой само защото си пада по Бойко и компания...
Всеки има право на предпочитания и пристрастия!
Всъщност аз като цяло не си падам по никой политик, защото са еднакви, лъжливи и печалбари, както и съм наясно, че последното нещо, за което мислят е "благото на народа"...
Ама пък няма да мразя заблудените заради това, че са заблудени...мога само да ги съжалявам за заблудата:))
Както и тандем на политическа основа, за да водя войни с противните политически тандеми не бих си правила, понеже нямам време и нерви за безкрайните политически спорове, които нямат никакъв смисъл именно, защото са безкрайни.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3800053
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930