Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2011 21:48 - Гласът на България - полуфиналът
Автор: idealist Категория: Музика   
Прочетен: 2284 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 17.10.2011 23:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отново страхотен концерт, браво. Дуетните изпълнения винаги са били черешката на тортата в подобни формати. Чудесно е, че треньорите и продуцентите са оставили участниците сами да си изберат песен и дуетен партньор.

Как бих класирал днешните изпълнения:

    1. Стелияна и Дони - получи се вълшебен Малък принц, браво! Не съм фен на Стелияна, но не мога да не призная - беше блестяща тази вечер. И много красива - чудесен стайлинг, прическа и грим.

    2. Игор - началото му беше някак неуверено. Пък и Майкъл Джексън не е неговият стил, очевидно. Но после той промени доста песента. И накрая я закова - като едно жестоко рок парче :) Отново беше изключително артистичен и заразителен с присъствието си на сцената.

   3. Роксана - песента е изключително популярна и добре подбрана. Рокси я изпя страхотно.

   4. Тодор - отлично изпълнение на "Да те жадувам аз". Изпя я заедно с Данчо, но не като Данчо. И беше хубаво.

   5. Невена - направо ме уби с избора си на песен :) От нея не очаквах да пее чалга въобще. Но се справи чудесно. И Азис беше блестящ - остави я да се изяви в максимална степен.

  6. Елица - толкова харесва Орлин, че чак не можа да си изпее песента както може. Този път стайлингът й беше супер.

  7. Гергана - убийствено слабо изпълнение. Пълен провал тази вечер.

  8. Валентина - ми не мога да я харесам като изпълнител. Еднообразна ми е.


   Да видим сега какво ще решат съдиите и зрителите - кой ще е на финал :)











Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - фифти - фифти
17.10.2011 22:10
За концерта - избор на песни и изпълнители - стискаме ръце
За стайлинга - ?!?! На това не знам кой му вика стайлинг, аз лично имах чувството че съм на мелодия на годината през 86-та... Помня я! Ако не ми вярвате!!! Потресаващо некарърен стилист... КОЯ година сме?
Само една Виктория Терзийска имаше стил - но тя каквото и да облече ми спира дъха, мога да си представя ако се съблече какво ще ми причини :)))
цитирай
2. elinora - Съгласна съм за стайлинга на Вики! Перфектен! :)
17.10.2011 22:55
Стелияна за първи път изглеждаше красива :)
Обаче не е лошо да качиш клипчето с "Душа" .
цитирай
3. анонимен - няма ли художници
28.10.2011 10:52
Няма ли кадърни хора Слави?За разлика от Х-фактор,където се търси и надгражда индивидуален стил на участниците,в Гласът изведнъж всичко е като витрина на МОЛ-простотия до шия няма значение кой какъв е.Жалко,защото талантливите певци са в смешна опаковка.А Ку-Ку бенд е страхотен!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3799857
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930