Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2011 22:39 - Х-фактор - концертът 7
Автор: idealist Категория: Музика   
Прочетен: 2118 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 19.11.2011 14:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Първо - едно голямо УАУ за Джон Лоутън! Uriah  Heep са идоли за много хора от моето поколение. Слушахме ги от ВЕФ-ове, Соколи и Селени по пейки и стадиони. И можехме само да мечтаем, че някога биха дошли в България и биха пяли тук. Е - сега Джон Лоутън за пореден път е с нас. Браво, велик изпълнител!
   Концертът беше супер.
   Рафи изби рибата. Блестящ и в двете изпълнения. Песента на Фреди направо я закова вокално. А шоуто беше впечатляващо. В дуета с Любо на моменти дори ми се стори, че Рафи е по-уверен от него :)
  Ангел и Мойсей така яко почукаха на вратите на Рая с песента на Guns N Roses, че публиката издивя. Не съм съгласен с критиките към тях на Мага и Васко, категорично. Лоутън го каза много точно - блестящ контакт с публиката. Виж с песента на Остава имаше проблеми, да.
  Богомил - чудесно изпълнение на уникалната балада Angie  на Rolling Stones! Различно, с топъл глас, чувствено - браво! В дуета с Галя също беше на ниво.
  Стела не се справи добре с Let It Be. Мисля, че тъпата сценография имаше определен "принос" за това. Не знам чия е била идеята да я качат на това чудо и да я обездвижат така. Още по-малко се сещам какво трябваше да ни внуши?! Дуетът с Дони - чудесно изпълнение. Най-после някой да успее да я накара да си отпусне гласа напълно. Ако Дони, а не Мария Илиева й беше треньор - сигурен съм, че досега Стела щеше да е показала много повече от възможностите си.
  Войс ъв Бойс - в първата песен бяха много добре. Пък и самата песен беше супер. Със Сантра нещо не се получи съвсем. Може би песента не им подхождаше.
  Александра - перфектна във вокално отношение. Но продължавам да не съм й фен. Прекалено ми е изкуствена някак. И емоцията й е изкуствена. Може би прекалено дългият й опит пред публика й играе лоша шега в това отношение.








Гласувай:
10



1. анонимен - ееехх ама...
15.11.2011 23:04
като почнете "вашето поколение" с това "нашето поколение" :)))) Май само мненията ни за Джон Лоутън и Uriah Heep съвпадат днес :)) И за Рафи! Изпълненията на Стела, която е и моя любимка, бяха по- зле и от изява на фестивала "Ален мак" /ето че и ние помним разни неща ;))/ а с Дони направо на рецитация го удари... Другите - ми не ми стигна нещо в техните изпълнения. Особено пък Богомил, как пък уцели да изпее толкова перфектно любимата ми Angie, а точно тая перфектност, неговата развали песента! За Knocking On Heaven's Door аз лично предпочитам добрия стар Dylan / http://www.youtube.com/watch?v=cJpB_AEZf6U / и не ми е ясно защо всички правят кавъри на кавъра на Гънс и умират да се лигавят като Аксел - крайно безидейно ми е. И накрая - Александра! "перфектна във вокално отношение" тя е женския Х-фактор, да ги оставят нея и Рафи и да видим "при кого ще отиде Оскар-а" :)))
цитирай
2. анонимен - някой гледа ли ви още?
17.11.2011 10:27
някой гледа ли ви още?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3784179
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031