Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2012 17:50 - Какво на практика каза Хилари днес?
Автор: idealist Категория: Политика   
Прочетен: 37505 Коментари: 90 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Да направим бърз прочит на официалните съобщения за срещите на Хилари Клинтън днес у нас. И да се опитаме да прочетем зад редовете на дипломатичния жаргон.

image

  И така - на страницата на президента Плевнелиев четем:

 " Дадена бе висока оценка на съвместните военни съоръжения в България и бяха разгледани перспективите за тяхното по-ефективно използване в контекста на новата Стратегия на САЩ за отбрана."
  Това може да се преведе така: Базите на НАТО са важни за САЩ и ще се използват, включително и срещу Иран. И второ, по-важно - България може да стане добра база за разполагане на съоръжения от проекта ПРО на САЩ (ПРО е система за противоракетна сигурност, която се създава, за да противодейства на руските ракети основно).

  "Българският президент изрази надеждата си, за разрешаването в скоро време на въпроса за премахване на визовите ограничения пред българските граждани, пътуващи до САЩ, както и за сключване на двустранно Споразумение за социална сигурност. Държавният секретар посочи, че ще продължат усилията на администрацията на президента Обама, съвместно с Конгреса на САЩ, за намирането на положително решение."
  С две думи - да не се надяваме скоро на безвизов режим със САЩ.

  "Като особено перспективна сфера на сътрудничество е била посочена енергетиката."

   Иначе казано - никакви руски АЕЦ. И - шистовият газ не бива да се игнорира.

image
  На брифинга с Б. Борисов Хилари казва:

  "Когато демонстрираме безопасността на технологиите и ще бъдем рамо до рамо с българското правителство, което работи за енергия на достъпни цени, която удовлетворява вашите нужди”, заяви от своя страна Хилари Клинтън."

  В превод на български - "Никакво отказване от шистовия газ. Ще ви помогнем да го рекламирате." За целите на пропагандата даже ще ни изпрати подходящ експерт: "Държавният секретар съобщи още, че следващата седмица ще изпрати свой специален пратеник по въпросите на евразийската енергетика, който да проведе разговори на експертно ниво за това как САЩ може да помогне повече за опазване на околната среща и постигане на енергийните цели на България."

  Запитана за ситуацията със Сирия, Хилари Клинтън отбеляза изключителната подкрепа от България на правата на сирийския народ. "Станалото вчера в ООН е изключително неправилно. Тези страни, които отказаха поддръжката на плана на Арабската лига, носят пълна отговорност за подкрепа на бруталния режим в Дамаск", каза Клинтън.

  Иначе казано - наложеното вето от страна на Русия и Китай на резолюцията за Сирия е груба провокация към желанието ни да налагаме нов ред по света. Доволни сме, че България раболепно ни подкрепя в постигането на тази наша цел.

  Какво се разбра от това мимолетно посещение - с по едно изречение:
  - САЩ не иска да строим АЕЦ "Белене" заедно с руснаците.
  - Шистов газ в България трябва да се добива
  - Базите на НАТО са важен плацдарм при удари срещу Иран и Сирия
  - Гответе се за разполагане на елементи от противоракетната ни защита.
  - Безвизов вход в САЩ няма да имате скоро
  - Крайно време е да си реформирате правосъдната система, за да защитавате по-ефективно правата на нашите инвеститори у вас.

  Разбрахме и че някакъв напредък сме отбелязали. Не стана ясно откъде го е усетила Хилари. По хладилниците ни нещо не личи...




Гласувай:
49



1. valmont - Адмирации, колега!
05.02.2012 17:59
Аз нЕмах сили да проследя "визитата" на държавния секретар... Тъй, че Ви благодаря за прочита.
В тоя ред на мисли ще припомня какво отговаря Ноам Чомски на въпроса: "Как да спрем тероризма?"
"Просто спрете да участвате в него!"
цитирай
2. idealist - Няма как,
05.02.2012 18:07
valmont написа:
Аз нЕмах сили да проследя "визитата" на държавния секретар... Тъй, че Ви благодаря за прочита.


Трябва да знаем какво иска от нас началството :)
цитирай
3. valmont - След
05.02.2012 18:25
idealist написа:
valmont написа:
Аз нЕмах сили да проследя "визитата" на държавния секретар... Тъй, че Ви благодаря за прочита.


Трябва да знаем какво иска от нас началството :)


като чух:
"Обещавам на народа на България, че Съедиените щати ще останат с тях, както сме били до сега..."
и изгубих интерес... Непостоянството ме вълнува повече, бързо се отегчавам!
цитирай
4. анонимен - Леле колко сме независими. Абсо...
05.02.2012 18:41
Леле колко сме независими. Абсолютно нищо не зависи от нас. Във войната, която се очертава и в която България ще бъде главен платцдарм, за пръв път ще си изпатим яко. Това може да коства и съществуването на България изобщо. Шест бази на първа линия и твърде близо до фронта, вероятно ще бъдат атакувани.
цитирай
5. idealist - Не знам...
05.02.2012 18:46
kushel написа:
Леле колко сме независими. Абсолютно нищо не зависи от нас. Във войната, която се очертава и в която България ще бъде главан платцдарм, за пръв път ще си изпатим яко. Това може да коства и съществуването на България изобщо. Шест бази на първа линия и твърде близо до фронта, вероятно ще бъдат атакувани.

Чак не ми се мисли какво ни очаква, ако стане патакламата там.
цитирай
6. анонимен - 007 до коментиращите
05.02.2012 19:07
Много бързо отписахте руснаците.Не забравяйте ,че освен 5-тата колона и русофилите/бившето БКП!/,руските "инвестиции" са в пъти по-големи от американските/за съжаление/.
Колкото до чисто военното използване на базите, аз лично не го вярвам.Базите в Италия и Малта/а Юдея?/са доказано многократно по-ефективни.
Най-вероятно е /според мен/ да натискат Боко за шистовия газ.
цитирай
7. idealist - То за шистовия е ясно, да
05.02.2012 19:12
анонимен написа:
Много бързо отписахте руснаците.Не забравяйте ,че освен 5-тата колона и русофилите/бившето БКП!/,руските "инвестиции" са в пъти по-големи от американските/за съжаление/.
Колкото до чисто военното използване на базите, аз лично не го вярвам.Базите в Италия и Малта/а Юдея?/са доказано многократно по-ефективни.
Най-вероятно е /според мен/ да натискат Боко за шистовия газ.

Но скоро четох в руски медии, че САЩ искат да базират елементи от ПРО в България, Румъния и Унгария.
цитирай
8. анонимен - mi da bqgame
05.02.2012 19:22
ama na kude? na sever samo ostawa... 4uwam w Norwegiq neft imali, i ne sa w EU...
цитирай
9. idealist - Ама
05.02.2012 19:23
анонимен написа:
ama na kude? na sever samo ostawa... 4uwam w Norwegiq neft imali, i ne sa w EU...

Там много студено! :)
цитирай
10. hristo27 - Не за първи път САЩ си правят точна ...
05.02.2012 20:11
Не за първи път САЩ си правят точна сметка за интересите си на Балканите.
Нищо ново под слънцето!
цитирай
11. idealist - Печалбите
05.02.2012 20:14
hristo27 написа:
Не за първи път САЩ си правят точна сметка за интересите си на Балканите.
Нищо ново под слънцето!

на Шеврон от добив на шистов газ са били главната тема, май.
цитирай
12. idealist - Ето и
05.02.2012 20:25
първите отзиви в руските медии:

http://www.vesti.ru/doc.html?id=706557

http://ria.ru/world/20120205/557853483.html

http://www.itar-tass.com/c1/334861.html
цитирай
13. afrodita1 - Аз нЕмах сили да проследя "...
05.02.2012 20:56
valmont написа:
Аз нЕмах сили да проследя "визитата" на държавния секретар... Тъй, че Ви благодаря за прочита.
В тоя ред на мисли ще припомня какво отговаря Ноам Чомски на въпроса: "Как да спрем тероризма?"
"Просто спрете да участвате в него!"

Напълно споделям Чомски.
цитирай
14. ka4ak - Разсъжденията са ти правилни,но не отчиташ,нещо изключително важно!
05.02.2012 21:43
След като десетгодишното позорно петно си свърши мандата,явно това е сигнал в положителна посока!:)))
цитирай
15. idealist - За петната имам по-друго мнение аз :)
05.02.2012 22:00
ka4ak написа:
След като десетгодишното позорно петно си свърши мандата,явно това е сигнал в положителна посока!:)))


А дали визитата е сигнал за нещо положително - съмнявам се. По-скоро е за издърпване на ушите на васалите тук.
цитирай
16. ka4ak - Политически,е положителен знак!
05.02.2012 23:08
Хич,не ги обичам,но в сегашните реалности,това трябва да се използва,за девиденти в позакъсалите ни отношения с Европа и Русия!:)
цитирай
17. idealist - С Европа нали сме уж в блестящи отношения?
05.02.2012 23:10
ka4ak написа:
Хич,не ги обичам,но в сегашните реалности,това трябва да се използва,за девиденти в позакъсалите ни отношения с Европа и Русия!:)

А колкото до Русия - едва ли това, че Хилари идва тук и им размахва пръст, ще ни донесе полза.
цитирай
18. ka4ak - 17. idealist - С Европа нали сме уж в блестящи отношения? С Европа,с програмите,яко го закъсваме!:(
05.02.2012 23:50
idealist написа:
ka4ak написа:
Хич,не ги обичам,но в сегашните реалности,това трябва да се използва,за девиденти в позакъсалите ни отношения с Европа и Русия!:)

А колкото до Русия - едва ли това, че Хилари идва тук и им размахва пръст, ще ни донесе полза.

И това е по лошо,от това че не ни приеха,защото ще трябва да бъркаме в нашия джоб,тъй като парите са платени,а те както е тръгнало,няма да ни ги въстановят!:(
А с Русия,винаги е по добре,Хилари да е в ръкава!:)
цитирай
19. idealist - ka4ak
05.02.2012 23:56
Парите от Европа ги няма, щото тука никой не знае какво и как да прави. Колкото до Хилари - помисли малко сам. Ако някой твой противник отиде при друг и оттам започне да те критикува - ти тоя другия ще го заобичаш ли? :)
цитирай
20. ka4ak - 19. idealist - ka4ak Алекс,аз за това ти казах,политически знак!
06.02.2012 00:44
idealist написа:
Парите от Европа ги няма, щото тука никой не знае какво и как да прави. Колкото до Хилари - помисли малко сам. Ако някой твой противник отиде при друг и оттам започне да те критикува - ти тоя другия ще го заобичаш ли? :)

В политиката има тези приьоми:(,но важни са интересите и независимо от ,на пръв поглед,кофти неща,в дългосрочен план,смятам,че е положително!
цитирай
21. анонимен - - САЩ не иска да строим АЕЦ "...
06.02.2012 07:52
- САЩ не иска да строим АЕЦ "Белене" заедно с руснаците.
Аз също не искам.

- Шистов газ в България трябва да се добива
Абсолютно! Според експертите, няма проблем с безопасността.

- Базите на НАТО са важен плацдарм при удари срещу Иран и Сирия
Ние сме съюзник на НАТО и като такъв имаме и задъления.

- Гответе се за разполагане на елементи от противоракетната ни защита.
Идеално ! КОйто има против едно чисто дефанзивно съоръжение е идиот.

- Безвизов вход в САЩ няма да имате скоро
Ще видим.
- Крайно време е да си реформирате правосъдната система, за да защитавате по-ефективно правата на нашите инвеститори у вас.
Крайно време е да си реформираме правосъдната система, за да защитава НАШИТЕ права !
цитирай
22. анонимен - Човечеството трябва да бъде спасено - Тан Тан
06.02.2012 08:48
Коментарът ми е: Страхувам се, че пак ще плащаме за идиотщините на Демократите, дето ни вкарват в опасно за България бъдеще. Имам впечатление, че тези хора са представители на някаква чужда държава, враждебна за нас. Що се отнася за ПРО, тя вече е пробиваема, съгласно най-новите информации от Русия. Това означава, че е възможно да ни опердашат с някоя ракетка. Ясно е, че НАТО като цяло е много по-силна от Иран и Сирия. Но зад тях стоят Русия и Китай, което допринася за уравнение с много неизвестни. Трябва да се знае, че Русия се явява като гарант за целоста на Иран, съгласно договор от 1927 год. Другият гарант - Великобритания фактически се е отказала от позицията си на гарант. Така че една война срещу Иран ще е война срещу Русия. Японската стратегия отпреди Втората световна война за овладяване на пространството в Тихия океан, сега е в Китайските стратегически планове. Още повече, че те искат Тайван да стане отново част от Китай. Много китайци живеят в Индонезия, Сингапур ( над 70 процента), 25 процента във Виетнам. Те разширяат влиянието си в района на Тихия океан. Русия винаги ще им е от полза - като стратегически гръб, който никога не е воювал с Китай и който има енергийни ресурси, необходими за Китайската икономика. Още повече, че Русия е добър пазар за Китайските стоки. Така че съюзът Русия-Китай е здраво взаимосвързан. Иран е доставчик на голямо количество нефт за Китай, този нефт, за който Западът е готов на война. Кокълът е твърде тлъст, за да бъде изпуснат. Немога да разбера дървените глави на демократите, защо в паметта им е изтрита Символичната война, когато Английските и Щатските бомбардировачи пропиляха големите наши градове. Та това бе една от причините за да бъдат осъдени Министри и депутати, стояли в управлението преди 9-ти септември 1944 год. Защо тези демократи искат пак, Българина отново да бъде изтребван ? Моля се Богу, очертаващия се Земен катаклизъм, да изпревари военнолюбците и Човечеството да бъде спасено..
цитирай
23. kostas - idealist, поздравления за превода, дано малоумниците го разберат /в което се съмнявам/
06.02.2012 09:17
http://kostas.blog.bg/politika/2012/02/03/ima-li-taina-misiia-v-poseshtenieto-na-hilari-klintyn.894985 **

Октомври, 1920 г.

"Трябва да принудим правителствата на гоите да предприемат мерки, които ще
приведат в действие нашия ясно формулиран план, намиращ се вече близо до своята
победна цел, като се възползваме от влиянието на управляваното обществено мнение,
създавано от нас с помощта на тъй наречената "велика сила" на пресата. Последната, с
малки изключения, незаслужаващи внимание, вече се намира изцяло в наши ръце".

Седми протокол ** ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ЧЕТЕ БУКВАЛНО..
цитирай
24. idealist - анонимен_22
06.02.2012 09:18
Дано се разминем с подобен сценарий, да.
цитирай
25. анонимен - Какво ще спечелим и какво ще загубим?
06.02.2012 09:27
Много искам да се надявам, че Борисов се интересува и търси мнението на истински специалисти, наши и чужди, по всички въпроси, засягащи бъдещето на страната ни. Има толкова интелигентни и компетентни коментари в световната преса, в останалите медии. Положението е толкова сериозно, че не трябва да се оставя да му диктуват и да го подвеждат. Задава ли си той въпроса защо и американският посланик, и Хилари Клинтън са толкова загрижени за печалбите на една корпорация, решила да добива шистов газ у нас? А ние каква част от тези печалби ще имаме? Сигурно ли е, че държавата ни в крайна сметка ще е печеливша?
цитирай
26. idealist - Така е,
06.02.2012 09:46
kostas написа:
http://kostas.blog.bg/politika/2012/02/03/ima-li-taina-misiia-v-poseshtenieto-na-hilari-klintyn.894985 **

Октомври, 1920 г.

"Трябва да принудим правителствата на гоите да предприемат мерки, които ще
приведат в действие нашия ясно формулиран план, намиращ се вече близо до своята
победна цел, като се възползваме от влиянието на управляваното обществено мнение,
създавано от нас с помощта на тъй наречената "велика сила" на пресата. Последната, с
малки изключения, незаслужаващи внимание, вече се намира изцяло в наши ръце".

Седми протокол ** ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ЧЕТЕ БУКВАЛНО..

Овладяването и управлението на медиите е много важна част от всеки голям план.
цитирай
27. idealist - Впечатляваща е
06.02.2012 09:48
анонимен написа:
Много искам да се надявам, че Борисов се интересува и търси мнението на истински специалисти, наши и чужди, по всички въпроси, засягащи бъдещето на страната ни. Има толкова интелигентни и компетентни коментари в световната преса, в останалите медии. Положението е толкова сериозно, че не трябва да се оставя да му диктуват и да го подвеждат. Задава ли си той въпроса защо и американският посланик, и Хилари Клинтън са толкова загрижени за печалбите на една корпорация, решила да добива шистов газ у нас? А ние каква част от тези печалби ще имаме? Сигурно ли е, че държавата ни в крайна сметка ще е печеливша?

бързата реакция на САЩ след налагането на мораториум, да. Това за пореден път показва, че най-добрият начин да се съобразяват с нас като народ е да си отстояваме интересите и правата.
цитирай
28. idealist - анонимен_21
06.02.2012 09:54
А ти сигурен ли си, че си българин? :)
цитирай
29. borjanmljakov - Страхотен превод, идеалист!
06.02.2012 10:04
И чудесен ник! Ти си един от най-умните блогери, за които се сещам!
цитирай
30. boristodorov56 - Все съм се надявал, 1952 година да е била преди повече от половин век, та белким почнем да мислим нормално!
06.02.2012 10:16
Янки - нет! - Хумвейбини - йес!!!

Ще ме питаш ли българин ли съм?


При подобни "свръхобективни" и прекалено всеобхватни писания не може да се разбере гледната ти точка за българския интерес в цялата тази история.

Въобще има ли някакъв български интерес, какъв е той и как да стане реалност?

цитирай
31. idealist - Може
06.02.2012 10:19
boristodorov56 написа:
Янки - нет! - Хумвейбини - йес!!!

Ще ме питал ли нали съм българин?

да коментираш и сериозно, ако искаш, разбира се.
цитирай
32. boristodorov56 - Направих го в допълнение на коме...
06.02.2012 10:22
Направих го в допълнение на коментара си.
цитирай
33. анонимен - Това е само ТВОЯТА гледна точка.
06.02.2012 10:25
Дори не смятам, че е вярна, защото надали си работил години в международната дипломация или социология, за да "превеждаш". Кредитирам мнението на Кънчо Стойчев, например (нищо, че и той е червен, но пък е капиталист :-)), пред анонимни русофили в блог-а. Сори, но медала ВИНАГИ има две страни.

Позицията ти се обобщава така: "Ама защо подкрепяме САЩ, ЕС и НАТО, а не Русия и Китай!" Вярно ли съм те разбрал? Отговорът е елементарен - вече сме 21 век и социализЪма, заедно с комунизЪма ги налагат само в С. Корея и Китай. При нас са минало и колкото и да ви се иска няма да се върне.
цитирай
34. apollon - явно мислите еднакво с аполог. . . .
06.02.2012 10:27
явно мислите еднакво с аполог....
цитирай
35. idealist - Не е ли ясен?
06.02.2012 10:29
boristodorov56 написа:

При подобни "свръхобективни" и прекалено всеобхватни писания не може да се разбере гледната ти точка за българския интерес в цялата тази история.
Въобще има ли някакъв български интерес, какъв е той и как да стане реалност?

Нима не е ясен българският интерес? Да запазим прекрасната си природа, за която повече от 1 300 г. много българи са жертвали живота си, отстоявайки националната ни независимост. Успели сме да се запазим като народ на това райско кътче от Земята - не бива да позволяваме нечия алчност да го унищожи!
Не е ли ясно и това, че нямаме интерес някой да ни въвлича във война, заради имперските си мераци да властва?
цитирай
36. idealist - Ами нищо не си разбрал явно
06.02.2012 10:36
анонимен написа:
Дори не смятам, че е вярна, защото надали си работил години в международната дипломация или социология, за да "превеждаш". Кредитирам мнението на Кънчо Стойчев, например (нищо, че и той е червен, но пък е капиталист :-)), пред анонимни русофили в блог-а. Сори, но медала ВИНАГИ има две страни.

Позицията ти се обобщава така: "Ама защо подкрепяме САЩ, ЕС и НАТО, а не Русия и Китай!" Вярно ли съм те разбрал? Отговорът е елементарен - вече сме 21 век и социализЪма, заедно с комунизЪма ги налагат само в С. Корея и Китай. При нас са минало и колкото и да ви се иска няма да се върне.

Ти разбра ли, например, че в това посещение на Хилари става въпрос за защита интересите на две американски компании - Шеврон (шистов газ) и Уестинг Хаус (ядрена енергетика)?
цитирай
37. tomcat2 - Герб се оказаха по големи предатели ...
06.02.2012 10:56
Герб се оказаха по големи предатели и от седерунгелите ,само това мога да кажа!Как може така открито да се срещат със военнопрестъпник като клинтън и да живеят със чиста съвест не знам,уроди пълни!
цитирай
38. idealist - tomcat2
06.02.2012 11:01
Говорейки за американската позиция по ставащото в Сирия и за подкрепата на САЩ към тамошната опозиция, не е зле да се види какво се случва в момента на народите, където т.нар. арабски революции победиха. Тотален хаос и разруха - това е. Но пък американските компании много скоро ще могат да се настанят там необезпокоявани и да разграбват ресурсите им.
цитирай
39. boristodorov56 - 35. idealist - твоят поглед към интереса на България е гледната точка на Русия и Китай.
06.02.2012 11:19
За Китай не мога да твърдя, но Русия не е приятелска държава на България.
И това не е от вчера.
Това е повече от очевидно, очевадно и очи чьорние!
В каква война ще ни въвлича Сащ? Как и с какви ресурси? С 30 000 тлъсти пешаци? Някой не е наред, ако си мисли, че това е използваема възможност.
Тук не е идеалния център на някое село да се ръсят пълни глупости пред деменсиралите болни кокали на бившите текезесари за примитивна пропаганда!
Не става въпрос за никакви войни със Иран, защото такава война е невъзможна - по хилядо и една причини!
Що се отнася до Сирия - то повече от ясно е, че руските гаулайтери са на страната та убийците на народа си там - защото са същите по дух, манталитет и възпитание.
Но кажи ми, кажи, бедни ми идеалисте - в коя страна бившите комун.онанисти не са крадци, убийци и откровени боклуци?
Да не би, у нас да са различни?
От друга гледна точка, защо не си спомниш кой подписа договорите със Сащ за безвъзмездно предоставяне на военни бази у нас?
Я ми припомни - щото аз съм позабравил, а той днес се ослушва като ебан педерес!

Шистовата газ - е нещо различно от онази газ, която "приятелите" ни братушки от Кремъл ни суркат като за ташак пет пъти по-скъпо от котировките и на Нюйоркската стокова борса, нали?
Това не е убийство на индустрия, народ, държава - това си е откровена грижа за природата ни?
Та бедни ми идиелисте, кой е казал, че не може да има безопасен за природата начин на добив на щистова газ?
Кой - боса на Лукойл?
Педала Путин?
Или циганина Седефчов, който искаше да го навърви петорен на българчетата за вечни времена?

Българският интерес не е руския хумвейбински интерес!!!
За руският петорен ли се опитваш да ни разплачеш?

Рубладжийството е низост и знаме на еничарите от 100 години!

цитирай
40. idealist - boristodorov56
06.02.2012 11:26
"Педали, цигани, онанисти, хумвейбини , еничари, деменсирали, педераси..."
Боре, като ги пишеш тия всичките неща олеква ли ти поне? Съжалявам, но не ми се спори с човек, който използва такива изразни средства вместо аргументи.
цитирай
41. анонимен - алоо,идеалиста
06.02.2012 11:48
защо не отговори на въпроса по-горе,кой подписа договорите със САЩ безвъзмездно?
цитирай
42. idealist - Алоооо, анонимен_41
06.02.2012 11:52
анонимен написа:
защо не отговори на въпроса по-горе,кой подписа договорите със САЩ безвъзмездно?

Как кой - поредното продажно българско правителство, разбира се. Може да попиташ Соломон Паси за подробностите.
А ти защо питаш анонимно? И нямаш ли мнение по темата на постинга, а ме караш да ти отговарям на глупави въпроси? :)
цитирай
43. boristodorov56 - Преди време админите ме поМолиха да махна една дума от заглавие на постинг. Естествено не го направих.
06.02.2012 12:03
idealist написа:
"Педали, цигани, онанисти, хумвейбини , еничари, деменсирали, педераси..."
Боре, като ги пишеш тия всичките неща олеква ли ти поне? Съжалявам, но не ми се спори с човек, който използва такива изразни средства вместо аргументи.



Тези думи нецензурни ли са или са неприемливи от теб като колоритна илюстрация на написаното от мен.
Нали не мислиш или не искаш да кажеш, че не мога да се изразявам правилно без тяхната помощ?
Нали не мислиш, че изразните средства не бива да бъдат съответни на предмета на изобразяване?

Не се прави на елитарен и да бъдеш над нещата, такива каквито са!

Остави за моя сметка внушението за моята първичност от подбраните, според теб, неправилни думички и ми отговори.

Или направи стилистичен анализ на изказа ми, както обикновено се опитват да го правят САМО "прогресивно" настроените тук блогъри.

И накрая, ЗА ДА НЕ СТАВАТ ПОВЕЧЕ ДВУСМИСЛЕНИ ТЪЛКУВАНИЯ - едно допълнение към синонимния речник на Любен Нанов:
"Педали, цигани, онанисти, хумвейбини , еничари, деменсирали, педераси" = КОМУНИСТИ.

PS:
Договора за предоставяне на базите на Сащ го подписаха Сергей Станишев и Гоце Пърламанов..

Попитайме защо го направиха?
цитирай
44. idealist - boristodorov56
06.02.2012 12:11
boristodorov56 написа:
idealist написа:
"Педали, цигани, онанисти, хумвейбини , еничари, деменсирали, педераси..."
Боре, като ги пишеш тия всичките неща олеква ли ти поне? Съжалявам, но не ми се спори с човек, който използва такива изразни средства вместо аргументи.

И накрая, ЗА ДА НЕ СТАВАТ ПОВЕЧЕ ДВУСМИСЛЕНИ ТЪЛКУВАНИЯ - едно допълнение към синонимния речни на Любен Нанов:
"Педали, цигани, онанисти, хумвейбини , еничари, деменсирали, педераси" = КОМУНИСТИ.
PS:
Договора за предоставяне на базите го подписа Сергей Стяанишев.

Ти си щастлив човек - винаги си имаш виновник. Понапсуваш го малко - и ти олеква, надявам се.
Толкова ли не разбираш каква е темата днес? Дали сме дали бази и на каква цена го обсъждахме достатъчно дълго преди доста години вече. Сега въпросът е "За какво ще се използват базите на наша територия и от кого?". Без резолюция на Съвета за сигурност на ООН. Без единодушно решение на всички държави- членки на НАТО. Пак по познатата формула на САЩ - "група приятелски държави, загрижена за демокрацията". Толкова ли не разбираш, наистина?
цитирай
45. unpoccolocco - бивш българин
06.02.2012 12:18
Защо, куче мръсно съветско, мърсиш думата "идеалист" (никът ти, гнидо)? За да можеш да вмирисваш мозъчетата на тези, които не знаят или не помнят, че точно същата воняща съветска агитация против "американския империализъм" в течение на над 45 г. развали манталитета на българите, та днес да има изроди като тебе и други, които им вярват. НИКОЙ НЕ КАЗВА, ЧЕ САЩ СА БЕЗКОРИСТНИ, НО ОТ СЪВЕТИТЕ (ДНЕШНАТА "РУСИЯ" И САТЕЛИТИТЕ Й) ПО-ЛОШИ СА САМО МЕКЕРЕТА КАТО ТЕБЕ.
Тежко и горко на България докато гниди като тебе смучат кръвта и потта й, за да "заклеймяват" САЩ.
цитирай
46. idealist - unpoccolocco
06.02.2012 12:21
Ти си олицетворение на един демократично мислещ културен човек :) Много обичам, когато истинската същност на хора като теб излиза наяве. Продължавай с коментарите си - нека повече хора да видят какво представляваш :)))
цитирай
47. alegatora - dealist-a - уважавай се повече.
06.02.2012 12:54
Това си е просъветска агитация стил студената война!

Задават ти въпроси - но ти си знаеш своето - краставицата има 97 % вода,
а boristodorov56 иска таратор да ти пробута!

Говориш само със себе си - убеден ли си, че го правиш с искрен българин?
цитирай
48. boristodorov56 - Малко яснота не е излишна, за ограничени и тъпи хора като мен.
06.02.2012 13:13
Ако на сцената има пушка - тя задължително гърми в третото действие.
Тази мисъл на третокласното артистче Роналд Рейгън ми допада изключително, когато си помисля за базите на Хамериканските хипериалисти у нас.
Тъй като не ме питаш, що Сергий Станишев и Гоци Седефчовото дадоха бази на хамериканските Шеврон и Уестинг Хаус па сеги като ебани педераси си мълчат - нема да ти кажа причината.

Врагове ли търся?
Кого да търся - та те са се разгологъзили пред цял народ и всички ги виждат!
Да не съм сляп, малоумен или рубладжия да не забелязвам?
Айде холан - сеги ща съ обиждаме на слепота!!!

Последен въпрос, на който нема да отговориш - ясно е:
Според тебе политиката на поощряване на социал-фашистите от БААС в Сирия и наследника на Хафез Ал Асад, както го правят Русия и Китай в момента - най-доброто ли е за СИРИЙСКИЯ НАРОД?
Питам бе - щото вие левичарите си умирате да се правите на големи хуманисти. Еша ви нема!

Това ми кажи и не ми говори за Хамериката и кривите краставици на Гадафи Камилар!



цитирай
49. unpoccolocco - бивш българин
06.02.2012 13:40
idealist написа:
Ти си олицетворение на един демократично мислещ културен човек :) Много обичам, когато истинската същност на хора като теб излиза наяве. Продължавай с коментарите си - нека повече хора да видят какво представляваш :)))


Това, че се правиш на културен и интелигентин, по никакъв начин не променя факта, че си мръсно съветоидно псе, на което плащат, за да лае, квичи, скимти и вие против САЩ. Какво ще видят "хората" ти, съвсем не ме интересува, воняща гадино, ако в България имаше повечко "хора", нямаше да си имаме за премиер една банкянска чевена маймуна, а за президент - мазен помак-комсомолец. Така че, ако сред "хората" има някой с поне малко мозък, ще може да прецени, че си мръсна смърдяща гад, която плаче с крокодилски сълзи за интересите на "Русия", същата тая империя, която от над 1000 г. се опитва да унищожи българската държава.
МОЖЕ АМЕРИКАНЦИТЕ ДА СА ТЪРГАШИ, НО ОТ СЪВЕТСКАТА ТИ "РУСИЯ", А И ОТ ПРЕДХОЖДАЩАТА Я ЦАРСКА РУСКА ИМПЕРИЯ, ПО$ЛОШО ЗА БЪЛГАРИЯ НЯМА. И СЪВЕТСКИТЕ СЛУГИ КАТО ТЕБЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТОВА, С КОЕТО В ЧИЛИ ГИ ИЗЦЕРИ ПИНОЧЕТ. ЧАК КОГАТО НЕ ОСТАНЕ НИТО ЕДНА ГНИДА КАТО ТЕБ, МОЖЕ ДА СЕ ВОДИ РАЗГОВОР ЗА КУЛТУРА, НАУКА, ИЗКУСТВО, ВЯРА, НАЦИОНАЛНОСТ, ПАТРИОТИЗЪМ и пр.

цитирай
50. idealist - Виж,
06.02.2012 13:41
alegatora написа:
Това си е просъветска агитация стил студената война!

Задават ти въпроси - но ти си знаеш своето - краставицата има 97 % вода,
а boristodorov56 иска таратор да ти пробута!

Говориш само със себе си - убеден ли си, че го правиш с искрен българин?

Аз си казвам мнението по актуална тема. Който иска чете, който иска коментира, който иска задава тъпи въпроси. Демокрация и свобода на словото. А читателите сами да преценят - кой колко струва, нали? :)
цитирай
51. idealist - Ясно :)
06.02.2012 13:42
unpoccolocco написа:
idealist написа:
Ти си олицетворение на един демократично мислещ културен човек :) Много обичам, когато истинската същност на хора като теб излиза наяве. Продължавай с коментарите си - нека повече хора да видят какво представляваш :)))


Това, че се правиш на културен и интелигентин, по никакъв начин не променя факта, че си мръсно съветоидно псе, на което плащат, за да лае, квичи, скимти и вие против САЩ. Какво ще видят "хората" ти, съвсем не ме интересува, воняща гадино, ако в България имаше повечко "хора", нямаше да си имаме за премиер една банкянска чевена маймуна, а за президент - мазен помак-комсомолец. Така че, ако сред "хората" има някой с поне малко мозък, ще може да прецени, че си мръсна смърдяща гад, която плаче с крокодилски сълзи за интересите на "Русия", същата тая империя, която от над 1000 г. се опитва да унищожи българската държава.
МОЖЕ АМЕРИКАНЦИТЕ ДА СА ТЪРГАШИ, НО ОТ СЪВЕТСКАТА ТИ "РУСИЯ", А И ОТ ПРЕДХОЖДАЩАТА Я ЦАРСКА РУСКА ИМПЕРИЯ, ПО$ЛОШО ЗА БЪЛГАРИЯ НЯМА. И СЪВЕТСКИТЕ СЛУГИ КАТО ТЕБЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТОВА, С КОЕТО В ЧИЛИ ГИ ИЗЦЕРИ ПИНОЧЕТ. ЧАК КОГАТО НЕ ОСТАНЕ НИТО ЕДНА ГНИДА КАТО ТЕБ, МОЖЕ ДА СЕ ВОДИ РАЗГОВОР ЗА КУЛТУРА, НАУКА, ИЗКУСТВО, ВЯРА, НАЦИОНАЛНОСТ, ПАТРИОТИЗЪМ и пр.


Ти си от комунисто-фашистите на Борислав56 :)))
цитирай
52. unpoccolocco - бивш българин
06.02.2012 13:45
idealist написа:
unpoccolocco написа:
idealist написа:
Ти си олицетворение на един демократично мислещ културен човек :) Много обичам, когато истинската същност на хора като теб излиза наяве. Продължавай с коментарите си - нека повече хора да видят какво представляваш :)))


Това, че се правиш на културен и интелигентин, по никакъв начин не променя факта, че си мръсно съветоидно псе, на което плащат, за да лае, квичи, скимти и вие против САЩ. Какво ще видят "хората" ти, съвсем не ме интересува, воняща гадино, ако в България имаше повечко "хора", нямаше да си имаме за премиер една банкянска чевена маймуна, а за президент - мазен помак-комсомолец. Така че, ако сред "хората" има някой с поне малко мозък, ще може да прецени, че си мръсна смърдяща гад, която плаче с крокодилски сълзи за интересите на "Русия", същата тая империя, която от над 1000 г. се опитва да унищожи българската държава.
МОЖЕ АМЕРИКАНЦИТЕ ДА СА ТЪРГАШИ, НО ОТ СЪВЕТСКАТА ТИ "РУСИЯ", А И ОТ ПРЕДХОЖДАЩАТА Я ЦАРСКА РУСКА ИМПЕРИЯ, ПО$ЛОШО ЗА БЪЛГАРИЯ НЯМА. И СЪВЕТСКИТЕ СЛУГИ КАТО ТЕБЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТОВА, С КОЕТО В ЧИЛИ ГИ ИЗЦЕРИ ПИНОЧЕТ. ЧАК КОГАТО НЕ ОСТАНЕ НИТО ЕДНА ГНИДА КАТО ТЕБ, МОЖЕ ДА СЕ ВОДИ РАЗГОВОР ЗА КУЛТУРА, НАУКА, ИЗКУСТВО, ВЯРА, НАЦИОНАЛНОСТ, ПАТРИОТИЗЪМ и пр.


Ти си от комунисто-фашистите на Борислав56 :)))


Не се опитвай да ме класифицираш, вонящо животно, защото нито съм чувал за товоя Борислъв56, нито пък ти знаеш що е комунизъм, още по-малко пъ - що е фашизъм.
ПАК ПАВТАРЯМ, ЗА ДА СЕ ВОДИ НЯКАКЪВ ЩО ГОДЕ ИНТЕЛЕКТУАЛИН РАЗГОВОР В БЪЛГАРИЯ, ТЯ ПЪРВО ТРЯБВА ДА СЕ ОЧИСТИ ОТ ГНИДИ КАТО ТЕБ, ДО ДЕВЕТО КОЛЯНО. В НАШАТА ИСТОРИЯ, ПРОФ. ЦАНКОВ И ЛЯПЧЕВ СА НАПРАВИЛИ ДОСТА ПО ВЪПРОСА, НО СЪВСЕМ НЕДОСТАТЪЧНО.
цитирай
53. idealist - :)))
06.02.2012 13:49
И откъде се пръкват такива "демократи" само? :) Наричат другите хора как ли не. Но - тях не можело никой да ги квалифицира! :))) Що за морални и интелектуални дебили са това? Че и сигурно се имат и за вярващи в Бог? :) Мъка, мъка...
цитирай
54. анонимен - МИТКО - МНЕНИЕ....
06.02.2012 13:56
РАБОЛЕПИЕТО И НАВЕДЕНЯЩИНАТА КАТО НАЦИОНАЛЕН МАНТАЛИТЕТ.... КОГАТО СИ НАВЕДЕН НА ИЗТОК, ЗАДНИКЪТ ТИ СТЪРЧИ НА ЗАПАД.... И ОБРАТНОТО!!
ПОЛОВИН ВЕК БЯХМЕ ГЛАВНИТЕ ПОДЛОГИ И СЛУГИ НА РУСНАЦИТЕ, НЯМА НИЩО ПО-ЕСТЕСТВЕНО ОТ ТОВА, ДА СМЕНИМ ПОСОКАТА НА НАГЪЗВАНЕТО.... НАЦИОНАЛНА ГОРДОСТ И ДОСТОЙНСТВО - ХА-ХА!!!- КАКВО Е ТОВА?!?!? ИНАЧЕ МНОГО НИ БИВА ДА ПЛЮЕМ ГЪРЦИТЕ И ДА ИМ СЕ ПОДИГРАВАМЕ. ДА ГИ СЪЖАЛЯВАМЕ, БЕЗ ДА ПРОУМЯВАМЕ, ЧЕ АКО ТЕ СА В ДЪЛБОКА КРИЗА, В СЪЩИЯ МОМЕНТ БЪЛГАРИЯ Е НА СМЪРТНО ЛЕГЛО! .... НИЕ, БЪЛГАРИТЕ, НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕМ В СЪСТОЯНИЕ ДА РАЗБЕРЕМ ГОРДИТЕ И СВОБОДНИ ХОРА И НАРОДИ....
цитирай
55. анонимен - Тази к----а няма да се дотътри са...
06.02.2012 14:20
Тази к----а няма да се дотътри самодоволния американски гъз за нещо добро до тук. Колко удобно е да се воюва с целия свят, но на чужда територия. Имам най-лоши очаквания за бъдещето ни, като близки съюзници и приятели на САЩ.
цитирай
56. boristodorov56 - Имах по-добро мнение за теб, но ти не искаш да спорим по тема , а да се обиждаме един-друг лично! Не падай толкова ниско.
06.02.2012 14:24
"Ти си от комунисто-фашистите на Борислав56" - не оценявай мен, а казаното от мен.

Още по-ясно - даже идеално ясно, пък аз съм бил циничен и със лош стил.

Ще ли ми отговориш баре на един от въпросите?


цитирай
57. borjanmljakov - Да запазим прекрасната си природа, за която повече от 1 300 г. много българи са жертвали живота си, отстоявайки националната ни независимост.
06.02.2012 14:24
идеалист, отдавна не бях виждал по-голяма тъпотия! Ти си уникален!
цитирай
58. valmont - Господа,
06.02.2012 14:24
Ако знаех до какво ще доведе всичко това, никога нямаше да напиша първия коментар тук... Срамувам се от вас!
цитирай
59. idealist - Нали не е хубаво, като ти лепят етикети, Боре?
06.02.2012 14:29
boristodorov56 написа:
"Ти си от комунисто-фашистите на Борислав56" - не оценявай мен, а казаното от мен.

Още по-ясно - даже идеално ясно, пък аз съм бил циничен и със лош стил.

Ще ли ми отговориш баре на един от въпросите?

Погледни си собствените коментари - пълни с изрази от рода на "комун.-онанисти". Не е приятно, нали? Затова запомни - не прави на другите това, което не искаш да сторят на теб.
Въпросите ти ме връщат към спорове отпреди много години и към пещерния антикомунизъм от първите години на прехода у нас. Явно ти оттогава досега нищо ново не си разбрал и проумял. Съжалявам, но единственото нещо, което не може да се даде на човек насила е знанието.
цитирай
60. idealist - Чети, Мляков
06.02.2012 14:31
borjanmljakov написа:
идеалист, отдавна не бях виждал по-голяма тъпотия! Ти си уникален!

И си записвай - белким нещо запомниш и разбереш :)
цитирай
61. borjanmljakov - Бих те помолил да ми припомниш няколко имена на българи из последните 1300 г.,
06.02.2012 14:59
които са жертвали живота си за, както казваш, уникалната ни природа, отстоявайки националната независимост. Ще те разбера, ако не се сещаш в момента, не се притеснявай.
цитирай
62. idealist - Тези неща
06.02.2012 15:02
borjanmljakov написа:
които са жертвали живота си за, както казваш, уникалната ни природа, отстоявайки националната независимост. Ще те разбера, ако не се сещаш в момента, не се притеснявай.

се учат още в началните класове, съжалявам. И на всеки парад по повод националните ни празници ги четат имената им.
цитирай
63. borjanmljakov - Премислих онези за които се сещам,
06.02.2012 15:46
че са защитавали националната ни независимост, но се оказа, че никой от тях не е жертвал живота си за "уникалната ни природа". Пак казвам: ако и ти не се сещаш - не се притеснявай, това е просто поредната глупост, която си написал.
цитирай
64. pevetsa - Абе, що не си прибере Шеврон. . . че ...
06.02.2012 15:56
Абе, що не си прибере Шеврон ... че горките нищо добро не ги чака тук!
цитирай
65. boristodorov56 - Приемаш коментарите ми лично адресирани към теб? Примитивно е да си го полисля дори.
06.02.2012 16:55
idealist написа:
boristodorov56 написа:
"Ти си от комунисто-фашистите на Борислав56" - не оценявай мен, а казаното от мен.

Още по-ясно - даже идеално ясно, пък аз съм бил циничен и със лош стил.

Ще ли ми отговориш баре на един от въпросите?

Погледни си собствените коментари - пълни с изрази от рода на "комун.-онанисти". Не е приятно, нали? Затова запомни - не прави на другите това, което не искаш да сторят на теб.
Въпросите ти ме връщат към спорове отпреди много години и към пещерния антикомунизъм от първите години на прехода у нас. Явно ти оттогава досега нищо ново не си разбрал и проумял. Съжалявам, но единственото нещо, което не може да се даде на човек насила е знанието.




Това което мисля за някой блогър го казвам директно адресирано към него и не се крия.
Не съм с нищо те обидил лично! Друг е въпросът, ако поемаш обида към трети хора за обида към теб, но това си е твой проблем.


Аз съм примитивен човек, уви,
но обичам в един спор да получавам отговори, които изясняват тезата ми или я отхвърлят.

Ти искаш да ми обясниш колко е лошо да бият негрото в Хамеритака, а не казваш що в Хумвуйбинска Русия принуждават чукчата да четят.

Приятелю, знанието е постижима цел - разума не може да се предаде по мрежата!

Остани си със здраве!

Дори и кавга не стана като хората.
Този спор не е личен, а пресичане на две взаимно отричащи се тези.
Ти не можа да защитиш своята - лозунгови твърдения, изпълнили постинга ти, се обоват доста лесно.
цитирай
66. men - Ограничени комунисти от вси страни ...
06.02.2012 17:12
Ограничени комунисти от вси страни - скопете се!
цитирай
67. solinvictus - Така е след като вече изпаднаха о...
06.02.2012 17:28
Така е след като вече изпаднаха отсекъде ще трябва да анализират печата (има цяла наука за това) ...поповете от ДС църквата и те да се включат (за по трагично!) хаха
цитирай
68. idealist - Доста малоумен коментар, нали? :)
06.02.2012 18:05
men написа:
Ограничени комунисти от вси страни - скопете се!

Ама то - според акъла на човека, нормално :)
цитирай
69. анонимен - Виждам, че са те нападнали листните ...
06.02.2012 20:57
Виждам, че са те нападнали листните въшки на сайта. Но вината е в теб, че им отговаряш. Аз никога не бих се унижавал да разговарям с един прост бръснар, например. Той като говори и му текат сини лиги от устата. Направо е за кървавица. За друго не става. Теглиш им шута в задниците и толкова! Никакви разговори!
цитирай
70. idealist - Аз нарочно им отговарях :)
06.02.2012 21:12
kushel написа:
Виждам, че са те нападнали листните въшки на сайта. Но вината е в теб, че им отговаряш. Аз никога не бих се унижавал да разговарям с един прост бръснар, например. Той като говори и му текат сини лиги от устата. Направо е за кървавица. За друго не става. Теглиш им шута в задниците и толкова! Никакви разговори!

За да си покажат докрай истинските лица и куха същност :) Все пак и други хора четат и се надявам да са разбрали кой колко пари чини :)))
цитирай
71. kentoff - Гола вода сте и двамата! Но като гледам и двамата толкова си можете.
06.02.2012 21:20
Вземи kushel - удари idealist !
цитирай
72. bloger - не си губете времето да спорите с ...
06.02.2012 21:39
не си губете времето да спорите с този претенциозен червен празноглавец
цитирай
73. анонимен - usa today
06.02.2012 21:51
Да си бяхме останали турци, вижте какво хубаво си живеят мангалите и туризма им е преуспяващ и производството. Срам ме е от тая тъпата държава, да ви плюя на манталитета и простотията, да плюя и на тъпия Бойко в устата и на педераса Плевнелиев и на шибания Герб, някакви псевдо политици... Не ни оставиха на мира значи да живеем нормално бе ! Оставете ни на мира ве ! Ето затова заминават всички в чужбина ! Prostaci sme6ni, nqma da pi6a daje na 6ibanata kirilica 4esno vi kazvam sram ma e 4e sam ot taq sme6na lainqna darjava, da vi eba tapata amerika, da vi eba Бolnite mozaciii, puuuu da izmrat vsi4kite do gu6a mi doide prostotii da slu6am samo, qzak 4e prirodata ni e tolkova krasiva, a tolkova grozni izrodi jiveqt tuka !!!!!!!!! Horata iskat da imat pari i da jiveqt normalno ve ! НИКОЙ ЛИ НЕ ГО РАЗБРА ТОВА ?? НИКОЙ НЕ ГО ИНТЕРЕСУВАТ СМЕШНИТЕ ИНТЕРЕСИ НА РАЗНИ БОЛНИ МОЗЪЦИ, ИСКАМЕ ДА ЖИВЕЕМ НОРМАЛНО, ДА ГЛЕДАМЕ ДЕЦАТА СИ, ДА НЕ СЕ ПРИТЕСНВАМЕ ДАЛИ ЩЕ ИМАМЕ ПАРИ ЗА ХЛЯБ УТРЕ, ДА СЕ РАДВАМЕ НА ПРИРОДАТА СИ, ДА СЕ РАДВАМЕ НА КРАСИВИЯ СВЯТ А НЕ ДА СЛУШАМЕ ЗА СМЕШНИ ВОЙНИ И РАЗНИ ГЛУПАВИ "УПРАВЛЯВАЩИ" СМЕШНО ЗВУЧИ, НЕ НИ ТРЯБВАТ ТАКИВА, АЗ НЕ СЪМ РОБ, ЗА ДА МЕ УПРАВЛЯВА НЯКОЙ СИ ТАМ И ДА ВДИГАМ ПРОТЕСТИ ВСЕКИ ДЕН ЗА ДА МЕ ЧУЯТ! ГЛАСОВЕТЕ НА ХОРАТА СА ВАЖНИ И ТРЯБВА ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С ТЯХ А НЕ ДА СИ ПРАВЯТ КАКВОТО СИ ИСКАТ ЛАЙНЯРИТЕ СМЕШНИ ! ЕБАХТИ БОЛНИЯ СМЕШЕН СВЯТ В КОЙТО ЖИВЕЕМ ! ТОЛКОВА ЛИ Е ТРУДНО ДА СИ ЖИВЕЕМ СПОКОЙНО И НОРМАЛНО И ВЕДНЪЖ ЗА ВИНАГИ ТЪПИТЕ ПОБЪРКАНИ МОЗЪЦИ НА АМЕРИКАНЦИТЕ ДА СЕ ГРЪМНАТ И ДА ОСТАВЯТ СВЕТА НА МИРА! МАЙКА ИМ СЕЛСКА ДА ЕБА ДА УМРАТ ДАНО, САМО СЕ ЯДОСВАМ ВЕ
цитирай
74. idealist - Благодаря Ви :)
06.02.2012 22:04
kentoff написа:
Вземи kushel - удари idealist !

За проявения интерес към постинга. Заповядайте пак :)
цитирай
75. idealist - И на Вас благодаря, че наминахте :)
06.02.2012 22:06
bloger написа:
не си губете времето да спорите с този претенциозен червен празноглавец

Вие сте един интелектуален исполин. Коментарът Ви е много аргументиран - удоволствие е човек да следва логиката Ви! :) Заповядайте отново! :)))
цитирай
76. borjanmljakov - Приемам мълчанието по въпроса ми за съгласие с тезата, че си глупак.
06.02.2012 22:24
.
цитирай
77. idealist - Хахахаха,
06.02.2012 22:27
borjanmljakov написа:
.

Вие закъсняхте с Вашия проницателен и аналитичен коментар, защо така? :) Друг път - по-навреме Ви очакваме! :)))
цитирай
78. fromoza - нюспийк
07.02.2012 02:12
много точно
цитирай
79. afftar - Госдеп (държдеп) не спи)
07.02.2012 11:28
Госдеп (държдеп) не спи)
цитирай
80. idealist - Как беше при Оруел?
07.02.2012 11:50
fromoza написа:
много точно

"Новоговор", нали? :)
цитирай
81. анонимен - Браво
07.02.2012 12:43
за статията. Повече ми харесаха обаче коментарите - винаги ми е забавно да гледам как сините зомбита размахват лозунги и се пеняват. Не е лесна и тяхната - едно време като лижеха гъза на партията пак бяха така усърдни, после обърнаха гъза на другата страна и продължиха по същия начин, само в лозунгите смениха комунизЪма с демокрацията и империалистите с руснаците, и продължиха вярната си служба на Партията, само че нейното "синьо" крило. Ама много се изтъркаха тия лозунги, другари, измислете нещо ново, че вече взеха да не хващат дикиш. Това "кой не скача е червн" бая се изтърка, ама то вие само това си и знаете - който не мисли като нас е враг на народа, по днешна терминология - комунист. Добре, че вече всички ви знаят и никой не ви се връзва - един файтон хора останахте.
цитирай
82. анонимен - А ние какво казваме? И как?
07.02.2012 13:26
Здравей, идеалист! Като гледам, доста нещо се е понатрупало тук при теб. От една страна е добре, че оставяш всеки да си пише каквото иска, пък и да покаже колко пари чини, от друга- тежко е да се чете, защото тук виждаме в разрез умственото състояние на средния българин, на културата и образованието му. Радостен е все пак фактът, че още съществуват идеалисти, но нали знаеш каква е съдбата им, особено в Майка България? Сещаш ли се за поне един оцелял, оценен, почитан? Я по-добре стани един прагматик, че да си живееш спокойно! Кой казал нещо, казал. Кой направил нещо, направил. Кой ни посетил, посетил.
цитирай
83. idealist - анонимен_82
07.02.2012 13:32
анонимен написа:
Здравей, идеалист! Като гледам, доста нещо се е понатрупало тук при теб. От една страна е добре, че оставяш всеки да си пише каквото иска, пък и да покаже колко пари чини, от друга- тежко е да се чете, защото тук виждаме в разрез умственото състояние на средния българин, на културата и образованието му. Радостен е все пак фактът, че още съществуват идеалисти, но нали знаеш каква е съдбата им, особено в Майка България? Сещаш ли се за поне един оцелял, оценен, почитан? Я по-добре стани един прагматик, че да си живееш спокойно! Кой казал нещо, казал. Кой направил нещо, направил. Кой ни посетил, посетил.

Нека си пишат, нека се излагат :) От това по-добър начин да си покажат същността няма :)))
цитирай
84. panazea - Майчето Хилари дойде даже небоядисана ,
07.02.2012 17:09
за да ни въвлече в една война , която НЕ искаме. На мен Иранците нищо не са ми сторили . Години наред бяха клиенти на нашата военна промишленост .
Чакам ЧУДО , което да прегради пътя на войнолюбците . Аз вярвам в чудеса !
За шистовия газ няма да мине . Майчето си няма най-малка представа колко химици , геодези , природозащитници има в България .
Докато те си избиваха негрите, тук в България се учехме. И такива евтини трикове не ни минават. Ще накарам мамчето лично да пие от водата след проучване на шистов газ и ще наблюдавам от каква болест ще се разболее. Ще бъде опит в името на науката .
цитирай
85. idealist - Да, и мен ме впечатли,
07.02.2012 19:22
panazea написа:
за да ни въвлече в една война , която НЕ искаме. На мен Иранците нищо не са ми сторили . Години наред бяха клиенти на нашата военна промишленост .
Чакам ЧУДО , което да прегради пътя на войнолюбците . Аз вярвам в чудеса !
За шистовия газ няма да мине . Майчето си няма най-малка представа колко химици , геодези , природозащитници има в България .
Докато те си избиваха негрите, тук в България се учехме. И такива евтини трикове не ни минават. Ще накарам мамчето лично да пие от водата след проучване на шистов газ и ще наблюдавам от каква болест ще се разболее. Ще бъде опит в името на науката .

че беше облечена като дивна селянка, съвсем неглиже. Явно при васалите може и така да се ходи :)
цитирай
86. mileidi46 - :)))))
08.02.2012 01:16
Тя е тъпа селянка,не дивна...а и няма време да се боядиса,защото и тя като наша Пена-на кой баир се стреля..тя натам тича..нали знаеш вица за Пена и Вуте??
А то се оказало ,че не Вуте стреля от баира да иде Пена при него да правят секс,ами бил открит ловният сезон...:)))))Та търчи наша Пена да носи ,,МИР"по света и..."нема време" да се погледне в огледалото (или се страхува):))))))
Всъщност,наричат я-Хитлери! Галено..:)))
цитирай
87. borjanmljakov - идеалист, така и така си лафим,
08.02.2012 13:11
готов ли си да дадеш живота си за уникалната ни природа, отстоявайки националната ни независимост?
цитирай
88. анонимен - borjanmljakov, а ти готов ли си
08.02.2012 15:55
А ти готов ли си да пиеш и ядеш л***а (с извинение), за да угодиш на баба ти Хилари и нейните приятелчета Шеврон? А децата ти дали са готови?
цитирай
89. idealist - Мляков,
08.02.2012 16:10
borjanmljakov написа:
готов ли си да дадеш живота си за уникалната ни природа, отстоявайки националната ни независимост?

На теб нали ти казах вече - ако нямаш мнение или коментар по темата, недей да умирисваш въздуха :) Но, ако да задаваш малоумни въпроси е важно за твоето здраве - няма да ти трия коментарите, обещавам :)))
цитирай
90. balkanec - Най-сетне смислен анализ на безумията на Килари
13.02.2012 13:42
Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788122
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930