Постинг
27.11.2012 13:49 -
Имаш 1 млн. - и живееш в България
И това се случи - да подкрепя идея, излязла от средите на ГЕРБ :) А тя наистина звучи добре - всеки, който закупи имот за над 1 млн. лв. да получи право да живее у нас 5 години.
Някой ще кажат - ама така не се ли разпродава държавата ни на чужденците на парче? Да не стане така, че българите да няма къде да живеят? Бих ги попитал в отговор - а сега къде живеят и слугуват над 1 млн. българи? По-добре ли е да са прокудени или да мизерстват в родината си или да влязат живи пари и пазарите също да живнат?
Друг ще възрази - но така ще се напълним с бандити и трафиканти! Не вярваме, че това правителство ще иска и ще може да ги спре да се възползват от такъв закон. На него бих му припомнил, че ние и сега сме пълни с бандити и трафикатни. И че и сега всеки си минава през границите ни като през врата в полето. Справка - братята Галеви, например. Или френските командоси.
Не знам защо, обаче имам едно сериозно съмнение по повод тази хубава идея. Впрочем, подобни решения са приети и се приемат в доста развити европейски държави. Съмнението ми се поражда от факта, че тази идея ще се реализира от това правителство, поне в началото. А то е показало, че е в състояние да загроби всяка добра идея.
Да не стане така, че само Цв.Цв. да успее да си продаде изгодно 4-5 от апартаментите? :)))
Ще поживеем - ще видим :)
www.segabg.com/article.php
Но да намалят мизата.
Искам и аз да си продам излишната къща...
цитирайИскам и аз да си продам излишната къща...
2.
hristo27 -
Идеята би била добра при положение, ...
27.11.2012 14:52
27.11.2012 14:52
Идеята би била добра при положение, че така ще се върнат българи от чужбина ако имат нужните пари. Без тези, които се издирват за извършени престъпления. Последните и без милиона да поемат на топло.
цитирайgocho52 написа:
Но да намалят мизата.
Искам и аз да си продам излишната къща...
Искам и аз да си продам излишната къща...
се реши така, че да не е един имот, а имоти за 1 млн. - може да се вредиш и ти :)
hristo27 написа:
Идеята би била добра при положение, че така ще се върнат българи от чужбина ако имат нужните пари. Без тези, които се издирват за извършени престъпления. Последните и без милиона да поемат на топло.
нямало да се допускат престъпници. Ще видим...
Да не са луди да си дадат територията!
цитирайgocho52 написа:
Да не са луди да си дадат територията!
Според мен зависи - от това колко ще им кихнат...
И сега чужденци се заселват, живеят у нас - купувайки си имоти за 10-20 хил. лв. в селата...
цитирайче ще се напълнят отново нашите села
и не съм продал дядовата къща
:)
цитирайи не съм продал дядовата къща
:)
9.
gosho568 -
И всички мафиоти от чужбина да се навъдят тука, не че сега ги няма де...
27.11.2012 16:54
27.11.2012 16:54
Поздрави!
цитирайmt46 написа:
И сега чужденци се заселват, живеят у нас - купувайки си имоти за 10-20 хил. лв. в селата...
ще търсим по-богатите чужденци сега. При това - от визови държави.
baskeret написа:
че ще се напълнят отново нашите села
и не съм продал дядовата къща
:)
и не съм продал дядовата къща
:)
Де ги тия дядови къщи за по над милион...
gosho568 написа:
Поздрави!
Подсети ме за една поговорка: "Думнало, та ги събрало..." :)))
За това си се нарекал idealist ....
цитирайkostas написа:
За това си се нарекал idealist ....
Признал съм си аз :)))
Българите в чужбина НЯМАТ НИКАКВИ пари! НИТО ЕДИН българин не е забогатял зад граница!
Българите в странство са най- долнопробните аутсайдери там. Докога ще робувате на тази ваша пословична тъпотия?!
Пари днес могат да се изкарат САМО в България! Ама не от некадърни простаци, защото парите се печелят САМО с МИСЛЕНЕ!
цитирайБългарите в странство са най- долнопробните аутсайдери там. Докога ще робувате на тази ваша пословична тъпотия?!
Пари днес могат да се изкарат САМО в България! Ама не от некадърни простаци, защото парите се печелят САМО с МИСЛЕНЕ!
Ти къде прочете, че става дума за българи в чужбина, които имат над 1 млн.? :) И кого наричаш баламурници, че не разбрах? В коментара ти само един баламурник виждам аз :)))
цитирай
17.
bezmitove -
idealist, умен човек си, знаещ по много въпроси...А така елементарно се връзваш на измамите?!
28.11.2012 11:57
28.11.2012 11:57
Как такива като тебе продължават да се връзват на измамните схеми на управляващите(слугите на олигарсите) отново и отново?!
Как е възможно това, не спирам да се чудя!!!
100% в тази "идея" има някаква далавера, измамни схеми.
То иначе ако искаха държавата да се развива икономически, отдавна да бяха го направили, тези които управляват България-Червените олигарси.
Ето например, само да спрат източването на българското злато(и другите полезни изкопаеми около неговия добив) от чужди компании. Тези добиви да се разработят от държавата и всички постъпления да влизат в нея. Което за една година(дори и според политик от ранга на Стоян Ганев) е в порядъка от 3 до 5 милиарда долара за година. За 20г. това са около 80 милиарда долара, над 100 милиарда лева!!!
Само от тук!
Ами ако намалят поне наполовина далаверите около газа, далаверите с неплащането на акцизите за горивата, на алкохолните напитки. Да намалят наполовина далаверите по европейските програми.
Ами ако заплатите са на база изработеното, а не тези унизително ниски и ограбващи, които са сега?!
Изобщо, искаха ли българските олигарси и европейските политици България да е средно европейска държава по икономически показатели, отдавна това да беше се случило.
Но западните политици искат бедна България за да източват кадърните и образованите българи наготово, да си продават тука старите боклуци, продуктите с изтекъл срок на годност, да пращат тук утайките си на тяхното общество да пиянстват по българските курорти на ниски цени т.н.
Това гето в което е превърната България искат и българските олигарси. Вече 23г. го постигат с пълен, тотален контрол.
Това е. Толкова ли е трудно да се разбере?!
цитирайКак е възможно това, не спирам да се чудя!!!
100% в тази "идея" има някаква далавера, измамни схеми.
То иначе ако искаха държавата да се развива икономически, отдавна да бяха го направили, тези които управляват България-Червените олигарси.
Ето например, само да спрат източването на българското злато(и другите полезни изкопаеми около неговия добив) от чужди компании. Тези добиви да се разработят от държавата и всички постъпления да влизат в нея. Което за една година(дори и според политик от ранга на Стоян Ганев) е в порядъка от 3 до 5 милиарда долара за година. За 20г. това са около 80 милиарда долара, над 100 милиарда лева!!!
Само от тук!
Ами ако намалят поне наполовина далаверите около газа, далаверите с неплащането на акцизите за горивата, на алкохолните напитки. Да намалят наполовина далаверите по европейските програми.
Ами ако заплатите са на база изработеното, а не тези унизително ниски и ограбващи, които са сега?!
Изобщо, искаха ли българските олигарси и европейските политици България да е средно европейска държава по икономически показатели, отдавна това да беше се случило.
Но западните политици искат бедна България за да източват кадърните и образованите българи наготово, да си продават тука старите боклуци, продуктите с изтекъл срок на годност, да пращат тук утайките си на тяхното общество да пиянстват по българските курорти на ниски цени т.н.
Това гето в което е превърната България искат и българските олигарси. Вече 23г. го постигат с пълен, тотален контрол.
Това е. Толкова ли е трудно да се разбере?!
Виж сега - за залежите от злато не съм сигурен колко могат да дават. Все си мисля, че ако бях чак толкова много, още Живков щеше да ги използва далеч по-активно. А на Стоян Ганев, ще ме извиниш, ама въобще му нямам вяра.
За далаверите с ДДС, акцизи, горива, еврофондове и т.н. съм напълно съгласен с теб.
Колкото за тази конкретна идея - написал съм ясно, че се съмнявам в ефекта й, ако ще я реализират днешните управници.
цитирайЗа далаверите с ДДС, акцизи, горива, еврофондове и т.н. съм напълно съгласен с теб.
Колкото за тази конкретна идея - написал съм ясно, че се съмнявам в ефекта й, ако ще я реализират днешните управници.
19.
bezmitove -
idealist, хващаш се за отделните сегменти, а не отчиташ или по скоро и не виждаш цялото?!
28.11.2012 12:37
28.11.2012 12:37
Дали тези цифри с добива на златото са завишени или не, не от толкова голямо значение за общата картина...
Важното е, че и българските червени(то други май няма) олигарси и западните политици "работят" заедно, България да е бедно гето!
Затова няма значение дали са днешните управници, миналите, или бъдещите. Всички те са слуги на олигарсите и на Западните политици, и като такива ще правят всичко възможно България икономически да е последната дупка на кавала в Европа!
По този начин, няма как и бъдещите управляващи на България да не са същите боклуци като сегашните! Което означава, че и те ще правят същите простащини!
За да се промени това, трябва да се промени нещо генерално...
А западните политици на кого са слуги, според теб? На западните олигарси, нали? И - какъв е изводът? Да се промени нещо генерално - ок. И какво да бъде то? Кой ще го реализира? Как, с какви средства и действия? Ще си внесем извънземни политици ли? А извънземните олигарси къде остават? :) Или да си направим политици-роботи? Но пък тогава хората ще станат съвсем излишни, нали? Да изгоним всички политици и да вземем държавата в свои ръце? Ама в чии по-точно ръце, ако може да попитам? Нали всичките досегашни нови политици и партии се оказваха не по-малко алчни и корумпирани слуги на олигарсите?
Та, засега май трябва да се опитаме поне да избираме по-малкото зло от това, което се намира на политическия пазар. Другото са само мечти или празни приказки, без кръчмаря...
цитирайТа, засега май трябва да се опитаме поне да избираме по-малкото зло от това, което се намира на политическия пазар. Другото са само мечти или празни приказки, без кръчмаря...
Особено в последно време като го употребяват много често, че видите ли Боко Тиквата бил по-малкото зло от Тройната коалиция.
А всъщност олигарсите си наместват пешките както им е изгодно, и както си искат. Вчера е била Тройната коалиция, днес Боко Тиквата, утре вероятно БСП+Боко Тиквата.
Същественото в случая е, че това "По малко зло" не се избира от хората, а всъщност е поставено от въпросните олигарси.
Така че нищо не се избира от масата. И това е голям проблем, да се правят тези фарсове наречени "Избори".
Ако част от масата не се правеше на велика, отказвайки да гласува - нямаше да им е толкова лесно да ни налагат тоя или оня, нали? Колкото до Боко - за мен той е най-голямото зло на тоя етап. Толкова никога не ме е било срам като българин...
Изборите са фарс, да - особено последните, с тия манипулации на управляващите. Но ако не е чрез избори - я дай идея как да е? Любопитен съм да я прочета.
цитирайИзборите са фарс, да - особено последните, с тия манипулации на управляващите. Но ако не е чрез избори - я дай идея как да е? Любопитен съм да я прочета.
А защото просто няма за кого да гласуват.
Според мен това е правилния начин. Като мислиш, че няма за кого да гласуваш, не гласуваш. Това е твоя избор. Така ако бяха направили всички, нямаше да има и 20% гласували.
А те се вързаха отново на манипулацията "по малкото зло" и "избраха" Боко Тиквата.
Не разберете ли, че всичко е лично, нищо няма да се промени.
А не, ама аз гласувах за тъпака Боко Тиквата, за да не са другите?!
Ами като си гласувал така, ще сърбаш каквото си надробил!
Ето по въпроса ти, тръгваме от това че всичко е лично, всеки чрез действията си носи и отговорностите и това, което следва.
И преди съм писал(в темата за доматите на Босия), за да се промени нещо, всеки трябва да направи, макар и малки, но лични действия.
Не да е поведен като някоя овца и да протестира, а сам лично, да направи нещо срещу някои/някои от тези, които го тъпчат, мачкат, тормозят, унижават.
Например готвача или сервитьора, да сложат нещо гадно в храната на някой от въпросните политици, олигарси и т.н. отрепки. Друг примерно монтьора да сложи нещо миризливо в колата. трети да надраска на вратата на къщата "Измамник", "Крадец" и т.н и т.н. Така всяко действие само по себе си е нещо малко, но когато тези действия станат стотици, хиляди тогава вече ще са нещо голямо! И най-важното всеки участва лично!
Така вече боклуците ще видят сериозен отпор.
Нещо като псевдо партизанска борба, ли? :)
Колкото до НЕгласуването - не разбираш ли, че ако само 20% гласуват повечето ще са напазарувани гласове? И какво печелят тогава Негласуващите? Циганите да им определят управниците. И олигарсите, разбира се. Помисли малко над това...
цитирайКолкото до НЕгласуването - не разбираш ли, че ако само 20% гласуват повечето ще са напазарувани гласове? И какво печелят тогава Негласуващите? Циганите да им определят управниците. И олигарсите, разбира се. Помисли малко над това...
25.
bezmitove -
Кое му е псевдото?! Не е партизанска. Може и да е явна като при Николай Колев- Босия, може и да е тайна
28.11.2012 15:46
28.11.2012 15:46
Да вземем примерно един политик.
Още като се събуди, да види че къщата цялата му е омазана с изпражнения.
После след като закуси да го боли корема от храната която е погълнал, така цял ден да виси по тоалетните.
На вратата му да пише "Измамник".
В колата да му мирише на нещо гадно.
точно преди службата, няколко човека да го уцелят с развалени яйца.
След като излезе пак.
И т.н и т.н...
Това всеки ден!
Как мислиш дали ще има ефект?
А относно гласуването.
Ти как си я представяш тази работа, купуването на няколко милиона гласове?!
Ето пак, нали си умен, а се хващаш на поредната измама, че купените цигански гласове определяли "избора"?!
Циганите са под 5% от всички български граждани. Голяма част от тях са под 18г., тоест нямат право да гласуват.
От тук не ти ли става ясно, че е измама, лъжа, че циганите определяли вота?!
А е елементарна математика!
А е твърде вероятно е, тези купени гласове на изборите, ВСИЧКИТЕ, изобщо да не са влияещ фактор за крайния резултат, а просто да са пушилка. Прах в очите на хората!
"Риба се лови най-лесно в мътни води"!
И всъщност резултатите първо да се влияят много от манипулациите на "независимите" медии. После от манипулациите на "независимите" прогнозиращи агенции. Да се заплашват хората, например от шефовете на предприятията, в които работят, за кого са длъжни да направят "своя избор". Да ги заплашват с опоненти на етническа(СТРАШНИТЕ ЦИГАНИ!!!) или верска основа. И накрая тези "изборни резултати" да се до нагласят от "независимите" експерти в ЦИК!
Ама иначе циганите виновни за резултати на изборите, та циганите?!
За това, че са бедни българи, пак циганите виновни?!
Не олигарсите, а пак циганите крадат и ограбват българския народ?!
Загубих интерес да споря с теб, няма смисъл. Ти или не разбираш аргументите ми, или не ги четеш въобще, или ти идва прекалено сложно. Хем да не гласували хората, щото нямат добър избор - хем не решавали купените гласове, щото били малък процент... Нали точно това ти казвам - че колкото повече българи гласуват, толкова по-малко влияние на купените гласове ще има върху избора?
Както и да е - приятна вечер ти желая :)
цитирайКакто и да е - приятна вечер ти желая :)
Търсене
За този блог
Гласове: 20400