Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2012 13:10 - Защо ГЕРБ иска да скрие протоколите от изборите?
Автор: idealist Категория: Политика   
Прочетен: 9471 Коментари: 32 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  




  Доживяхме и това - управниците от ГЕРБ да се опитат най-безцеремонно да създадат условия за подмяна на гласовете на българските граждани. Явно голям страх за кокала ги тресе. Както и за последствията, които ги очакват за кражбите и безобразията им, когато паднат от власт.
   Как иначе можете да си обясните бясната им съпротива срещу едно такова елементарно искане - всеки от членовете на изборните комисии да може да получи подписан и заверен с мокър печат протокол от резултатите? Не само, че не искат да допуснат опозицията да има свой представител в ръководството на комисиите ( което означава и право да се подписват решенията - т.е. липса на монопол на ГЕРБ), но и не желаят да дадат оригинален екземпляр от протокола.

image

  Ако това не е явна заявка за подмяна на вота ни, аз не виждам кое може да бъде по-явна! Казват ни един вид следното: "Абе вие си гласувайте както си искате, но после нашите хора ще подпишат и подпечатат протокола. И никой няма да разполага с документ, който да удостовери, че той е бил подменен в последния момент с фалшиви резултати.". Ето това е, казано просто и ясно.
  Представете си следната ситуация. Ръководството на една секционна комисия подменя резултатите, съставяйки нов протокол с неверни данни и го подписва и подпечатва. Вие сте член на комисията, но са ви дали само ксерокопие от оригиналния портокол. Правите справка и установявате, че този протокол е подменен с друг. Завеждате дело в съда. В съда фалшификаторите твърдят, че техният протокол е истинския, а ксерокопието, което вие представяте, е фалшификат и уйдурма. Знаем всички как може да се подправи един документ при копирането му, нали?

image

    И тогава - какво ще реши съда? Дори и да постанови да се преброят отново бюлетините и да открие подмяната на вота - никой не може да докаже, че това не е някаква неволна грешка, а умишлено престъпление на длъжностни лица.
   Разбирате ли сега идеята на ГЕРБ? Да предпази своите кадри в комисиите от съдебно преследване и затвор, ако техните злоупотреби бъдат хванати.
   Това е моето обяснение за ината на ГЕРБ, довел до бойкота на всички опозиционни партии. И ще ми е много интересно да прочета обясненията на гербаджиите в блог.бг за този инат? :)
    Приказките, че опозицията можело да провали изборите, ако й се даде право да участва в ръководствата на комисии и да подписва протоколи просто са смешни и жалки. Ако не за друго, то поне защото вече ясно - именно ГЕРБ ще е големият губещ на тези избори и само той има интерес от подмяна на вота.

image

"...В петък НС трябваше да приеме едни от най-невралгичните текстове в закона, регламентиращи протоколите на Районните избирателни комисии, които пък са пряко свързани с изборните книжа на секционните комисии. Именно от тези документи зависи резултатът на всеки вот.

Опозицията поиска да има право на копие от протокола на всяка комисия. ГЕРБ демонстрираха неотстъпчивост по тези искания, но след радикалния отпор на опозицията, на набързо свикания председателския съвет в НС в петък, са дали знак, че може да направят отстъпки.

Омаловажавайки аргументите на опозицията, ГЕРБ се опита да ги сведе до спор за закупуване на ксерокси и други дребни технически въпроси, които нямат нищо общо с принципните спорове по закона, приет миналата година от мнозинството и разкритикуван от международни организации след невиждания брой нарушения на изборите "2 в 1"..."


 Цитатът е оттук:
 www.mediapool.bg/%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D1%81%D0%BF%D1%80%D1%8F-%D1%81-%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2-%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B1-%D1%81%D1%8A%D1%89%D0%BE-%D1%89%D0%B5-%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0-news200734.html

 Ето и още по темата:
 www.segabg.com/article.php



Гласувай:
33


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabylgarite - За мен
15.12.2012 13:23
политиците са една секта. Влезе ли някой няма излизане. Само им сменят местата след загубата на изборите. Ако пък не е в парламента,отива или в община,или посланик,или става ей така съдия от нищото. Или нещо друго в системата.
Не ни смятат за хора.
Аз им отвръщам със същото.
цитирай
2. chavdar01 - И ЕДНИТЕ И ДРУГИТЕ СА КАТО ЛЕШОЯДИ!
15.12.2012 13:27
ЗАЩОТО СТАВА ВЪПРОС ЗА КОКАЛА!
цитирай
3. idealist - Да разбирам ли,
15.12.2012 13:28
zabylgarite написа:
политиците са една секта. Влезе ли някой няма излизане. Само им сменят местата след загубата на изборите. Ако пък не е в парламента,отива или в община,или посланик,или става ей така съдия от нищото. Или нещо друго в системата.
Не ни смятат за хора.
Аз им отвръщам със същото.

че си склонен да си правят каквото искат управниците с гласа на хората?
Нали демокрацията е на първо място право на избор - ако и него ни отнемат в какво общество отиваме? Без политици ли?
Или диктаторите ти се струват по-добър вариант?
цитирай
4. idealist - Аз
15.12.2012 13:42
chavdar01 написа:
ЗАЩОТО СТАВА ВЪПРОС ЗА КОКАЛА!

чак такава наглост досега не бях виждал. Тия ще са някакви турбо-лешояди...
цитирай
5. baskeret - не се кахъри за такива неща . изборите досега не са били манипулирани - вярвам на този
15.12.2012 13:43
професор Михаил Константинов. Проблема е в ниската избирателна активност. И то на хора които се имат за нещо . Тогава сработват и такива хватчици за които говориш. ХОРА ГЛАСУВАЙТЕ!
цитирай
6. gocho52 - Не ми харесва това,
15.12.2012 13:49
което правят от ГЕРБ.
Не обичам и не уважавам лъжците.
Съжалявам!...
цитирай
7. chavdar01 - МНОГО МИ ХАРЕСА ТОВА!
15.12.2012 14:09
Тия ще са някакви турбо-лешояди...!!!!!! :)))))
цитирай
8. idealist - да,
15.12.2012 14:12
baskeret написа:
професор Михаил Константинов. Проблема е в ниската избирателна активност. И то на хора които се имат за нещо . Тогава сработват и такива хватчици за които говориш. ХОРА ГЛАСУВАЙТЕ!

много е важно да се гласува масово.
Но един професор, колкото и да е Константинов, нищо не може да предотврати сам, ако законът остави вратички за подмяна на гласуването...
цитирай
9. idealist - Да не говорим
15.12.2012 14:13
gocho52 написа:
което правят от ГЕРБ.
Не обичам и не уважавам лъжците.
Съжалявам!...

за крадливите лъжци, нали?
цитирай
10. gocho52 - Арни Шварценегер е Терминатор,
15.12.2012 14:36
а нашият е Лъжатор.
цитирай
11. apostapostoloff - Лошото е, че
15.12.2012 14:36
Катрин Хейгъл се сдърпа с режисьора на "Железният човек"!
цитирай
12. idealist - А Фидосова пък
15.12.2012 15:10
gocho52 написа:
а нашият е Лъжатор.

искала дори да й се извинят, представяш ли си?! :)))
цитирай
13. анонимен - Услади им се и на тия сбищеняци. 99% ...
15.12.2012 18:29
Услади им се и на тия сбищеняци. 99% от тях не са казали и дума в НС.
цитирай
14. idealist - Гласуват послушно и лапат, да
15.12.2012 18:46
kushel написа:
Услади им се и на тия сбищеняци. 99% от тях не са казали и дума в НС.

Майката на една такава депутатка от ГЕРБ, дето никой не я е чувал, нали прибрала 1 млн. лева от проекти за разни обучения на циганите по електронен път и тем подобни...
цитирай
15. bojinkata - Всички на избори!!!!!!!!
15.12.2012 19:08
Трябва да се гласува масово и гроб отиват при сдс и ндсв. Но не за бсп, а за НФСБ. То и от тях не се знае какво ще излезе, но поне не са мутри.
цитирай
16. idealist - Не ги знам тези
15.12.2012 19:35
bojinkata написа:
Трябва да се гласува масово и гроб отиват при сдс и ндсв. Но не за бсп, а за НФСБ. То и от тях не се знае какво ще излезе, но поне не са мутри.

НФСБ кои са.
цитирай
17. lambo - Сталин
15.12.2012 19:56
“Не е важно кой как гласува, важно е кой брои гласовете”
цитирай
18. zabylgarite - Ами
15.12.2012 20:23
не смятам,че партиите се различават които са управлявали. Сменя се уж властта,а политиката същата. Емиграцията го доказва.
Иска ми се да има наказание за големите държавни кражби поне,но те са безнаказани. Зле е положението.
Морал липсва. Вяра липсва.
Страх от наказание липсва.
Диктатура да-но не с вечерен час за работещите и учащите а диктатура върху всички управлявали-разследвания,конфискации.Присъди. След няколко години нека пак да има избори.
Ако бяхме Китай,политиците ни щяха да са разстреляни досега 90%.

Но всичко е в сферата на фантазиите засега.
Освен ако...
цитирай
19. hristo27 - Май историята се връща от 1989 го...
15.12.2012 20:32
Май историята се връща от 1989 година назад?
Не е важно кой и как гласува, кой и как брои гласове. Важното е кой ТРЯБВА да вземе изборите. Бай Ганьо ряпа да яде!
цитирай
20. idealist - То
15.12.2012 20:58
lambo написа:
“Не е важно кой как гласува, важно е кой брои гласовете”

остана и до Сталин да я докараме...
цитирай
21. idealist - По думите ти
15.12.2012 21:05
zabylgarite написа:
не смятам,че партиите се различават които са управлявали. Сменя се уж властта,а политиката същата. Емиграцията го доказва.
Иска ми се да има наказание за големите държавни кражби поне,но те са безнаказани. Зле е положението.
Морал липсва. Вяра липсва.
Страх от наказание липсва.

ще излезе, че ние българите сме калпав матриял, така ли? Не съм съгласен. И не смятам, че всички управлявали са еднакви. Разликите са очевидни. Да вземем за пример само липсата на индексации на майчински и пенсии вече 4-та година - никой не го е допускал това досега.
цитирай
22. idealist - Аз пък мисля, че
15.12.2012 21:45
hristo27 написа:
Май историята се връща от 1989 година назад?
Не е важно кой и как гласува, кой и как брои гласове. Важното е кой ТРЯБВА да вземе изборите. Бай Ганьо ряпа да яде!

който се е подигравал с народа си - не му е бил добър краят...
цитирай
23. x2012x - И аз не съм съгласен да духам супата,но
16.12.2012 00:06
вече и супа не остана за духане. Разликата между голямото зло и малкото зло не съществува . Когато хората изберат малкото добро , тогава то наистина ще бъде най-голямото зло за сегашните управляващи , но ще бъде добро за народа... Търсете малкото добро ! Когато го намерите кажете на целият народ ,че сте го открили...
цитирай
24. apostapostoloff - Да, ама...
16.12.2012 05:36
Британците сочат хеви метъла за своя религия! Хеви метъл, копеле, ау йе!
цитирай
25. mt46 - Трудно може
16.12.2012 08:42
да стане фалшифициране по този начин. Защото ръководителите на комисиите / председател, зам.-председател и секретар/ са от различни, парламентарно представени, партии. Напр.: предс. - от ГЕРБ, зам.-предс. - от БСП, секретар - от ДПС, СДС, АТАКА...
цитирай
26. kostadin - Така ще бъде докато всичко не се с...
16.12.2012 10:09
Така ще бъде докато всичко не се срине ,вследствие на лакомията на т. н. демократи от всичките им модификации
цитирай
27. idealist - Нали точно това е променено
16.12.2012 10:30
mt46 написа:
да стане фалшифициране по този начин. Защото ръководителите на комисиите / председател, зам.-председател и секретар/ са от различни, парламентарно представени, партии. Напр.: предс. - от ГЕРБ, зам.-предс. - от БСП, секретар - от ДПС, СДС, АТАКА...

Опозицията няма да има свои представители в ръководствата на комисиите. Това го пробваха още на изборите през 2011-та и им се услади.
цитирай
28. hristo27 - Май историята се връща от 1989 го...
16.12.2012 10:39
idealist написа:
hristo27 написа:
Май историята се връща от 1989 година назад?
Не е важно кой и как гласува, кой и как брои гласове. Важното е кой ТРЯБВА да вземе изборите. Бай Ганьо ряпа да яде!

който се е подигравал с народа си - не му е бил добър краят...


Вярно е, но това е вече друга приказка.
цитирай
29. idealist - И на още нещо трябва да се научим -
16.12.2012 10:49
x2012x написа:
вече и супа не остана за духане. Разликата между голямото зло и малкото зло не съществува . Когато хората изберат малкото добро , тогава то наистина ще бъде най-голямото зло за сегашните управляващи , но ще бъде добро за народа... Търсете малкото добро ! Когато го намерите кажете на целият народ ,че сте го открили...

Когато управниците ни не си изпълняват обещанията - да ги сваляме от власт веднага, а не да чакаме още 2-3 години да ни лъжат. ГЕРБ спечелиха с лъжата, че ще се борят с корупцията и престъпността. А те се превърнаха в символи на управлението им. Заедно с тоталната некомпетентност.
цитирай
30. idealist - За жалост
16.12.2012 11:03
kostadin написа:
Така ще бъде докато всичко не се срине ,вследствие на лакомията на т. н. демократи от всичките им модификации

точно натам вървят нещата. Пружината на недоволството се натяга все повече и в един момент ще станат неуправляеми неща...
цитирай
31. idealist - Ето едно от решенията на ГЕРБ,
16.12.2012 12:02
chavdar01 написа:
Тия ще са някакви турбо-лешояди...!!!!!! :)))))

което показва, че са турбо-лъжци и лешояди.

За първи път при избори чувалите с бюлетини и изборните книжа ще се съхраняват от областните управители, а не както досега от общинските и районни администрации. Интересно - защо се прави тази промяна? Може би защото всички областни управители са хора на ГЕРБ? Докато в общините има кметове от всички опозиционни партии.

Така се създават и условия за директна подмяна на бюлетините, ако се стигне до съдебно разследване на някоя фалшификация на протоколи. Фидоската го е мислила явно...
цитирай
32. zaw12929 - към ситуацията, да не се дават пр...
16.12.2012 22:22
към ситуацията, да не се дават протоколите- за по сигурно се добавя и ощя едно: Бюлетините да се съхраняват при... областните управители, които се назначават от Правителството
Защото имат купено, но сигурно мнозинство- те ще си приемат този Закон и няма конституционен съд пред когото да се обжалват... Няма кой да вземе властта от ГЕРБ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788179
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930