Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2013 09:50 - До какво би довела една оставка на Орешарски?
Автор: idealist Категория: Политика   
Прочетен: 15731 Коментари: 42 Гласове:
45

Последна промяна: 17.06.2013 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



       Да, изборът на Пеевски беше груба политическа грешка. Станишев, Местан и Орешарски сбъркаха и носят отговорност за това.
          Да, хората имат пълното право да протестират срещу това назначение и начина, по който то беше направено.
     Да, политиката е изкуство на възможното, а не на желаното. И днешните управляващи бяха длъжни да си дадат сметка за последствията от всяко свое назначение. Особено на човек като Пеевски.
      Всъщност, ако се замислим, протестът е срещу това - да не се борим срещу мутрите с методите на мутрите. Защото в това няма морал. И дори и такива методи да доведат до по-бързи резултати, ефектът ще бъде обратен - заради съмнението, че "гарван гарвану око не вади" и изкушението "стани, за да седна".
        Хората просто отказват да повярват в искрените и почтени намерения на човек като Пеевски, който 4 години неискрено и непочтено е лизал задниците на тези, срещу които днес заявява, че ще се бори. Да беше се борил досега, нали?

        След тези встъпителни думи, нека да видим какво би станало, ако днес Орешарски отговори на искането на част от протестиращите и подаде оставка?
      Част от протестиращите, защото много от тях заявиха пред медиите, че те не искат незабавна оставка на правителството. Не и преди то и парламентът да свършат определена работа и да подготвят едни честни избори.
        Последствията от една оставка днес биха били следните:
            - провеждане на нови избори при старите правила, без никакви гаранции за тяхната честност
        - незабавно връщане на власт на Б. Борисов и Цв. Цветанов, чрез новото служебно правителство, което ще бъде назначено от тяхната марионетка Плевнелиев

image
Тази снимка ясно показва, кой иска да яхне протестите
         -  никаква възможност на днешните протестиращи да излъчат свои легитимни кандидати за народни представители и повторно разпиляване на потенциала на протестите
             - пълен хаос в държавата през следващите 4-5 месеца, което ще задълбочи не само политическата криза, но и икономическата
          -  сериозен риск от провал на преговорите ни с еврокомисията за новия 7 годишен планов период и загуба на сериозни средства от еврофондовете          - продължаване на безогледното разграбване на държавата, запазване на контрабандните канали и данъчните измами, победа на мутрите над държавността
           - невъзможност да се свика Велико народно събрание, за което призовават част от протестиращите и извънпарламентарните партии, и да се промени Конституцията ни така, че да се смени установилата се порочна система на управление на страната

           Сигурно има и други аргументи против оставката на това правителство, но изброените са най-важните според мен. И още един - гражданското общество доказа на това правителство, че няма да му позволи грешни решения. А правителството показа, че ще се съобразява с общественото мнение и е готово на диалог. Защо тогава да го сменяме, а да не го заставим да работи?
            Кой дава гаранции, че един служебен кабинет ще работи по-добре? Само допреди месец имахме такъв и го видяхме какво може. А новото правителство все още дори не се е структурирало - няма зам.-министри, областни управители и шефове на агенции, РДВР и други ведомства. На практика, чрез част от висшия и среден ешелон на властта все още управлява ГЕРБ и това е неоспорим факт.

              Ето по тези причини моето мнение е следното. Трябва да се даде шанс на това правителство да заработи. И в същото време нито за миг да не се отслабва обществения контрол върху неговите решения. Всяко действие на парламента и на министрите да се следи под лупа и да се реагира незабавно. Забави ли се приемането на нов изборен кодекс - да има протести. Забавят ли се мерките в енергетиката и икономиката - да има протести. Забавят ли се социалните мерки в помощ на най-уязвимите слоеве - да има протести. Не се ли извадят наяве далаверите на бившите управници - да има протести. Направят ли се опити за приемане на лобистки закони и решения - да има протести.
          И в същото време - гражданското общество да се опита да излъчи нови политически субекти, чрез които да бъде легитимно представено в следващото ни Народно събрание. Старите партии ще ги има отново, в това не се съмнявайте. Важно е, обаче, останалите 50 %   негласували на последните избори и онези 25%, които гласуваха, но нямат свои представители - да получат такива. Това е критично важно за крехката ни демокрация.


      Ето и линк към един коментар, който си струва да бъде прочетен:

www.glasove.com/za-kazusa-peevski-bez-predrazsudutsi-i-skrupuli-27746#.Ub3_MbTg0nw.facebook

Не е зле да се прочете и това:

http://www.sliven.blognews.bg/?p=406




Гласувай:
45



1. chavdar01 - ТОВА Е И МОЕТО МНЕНИЕ!
17.06.2013 10:13
ВСИЧКО ДРУГО Е ГРАШКА,КОЯТО ЩЕ НИ СТРУВА ДОСТА СКЪПО НА ВСИЧКИ!
цитирай
2. chavdar01 - И ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ!
17.06.2013 10:15
БЕЗ ПАРЛАМЕНТ НЕ МОГАТ ДЕ СЕ ПРИЕМАТ НИКАКВИ ЗАКОНИ!!!!!!!!
А ВРЕМЕНОТО ПРАВИТЕЛСТВО НИ ОБРИЧА ТОЧНО НА ТОВА!
ВИДЯХМЕ ГО ТОВА ПРЕДИ 20 ДЕНА! ТОЛКОВА ЛИ БЪРЗО ЗАБРАВЯМЕ?!
цитирай
3. idealist - Да,
17.06.2013 10:17
chavdar01 написа:
ВСИЧКО ДРУГО Е ГРАШКА,КОЯТО ЩЕ НИ СТРУВА ДОСТА СКЪПО НА ВСИЧКИ!

има реална опасност обществото да бъде подведено и последствията за всички ще бъдат непоправими.
цитирай
4. gocho52 - Имаме нужда
17.06.2013 10:19
от работещо правителство и работещ парламент.
Другото е безотговорност и хаос.
цитирай
5. nefertiti20 - .....
17.06.2013 10:25
Така е идеалист. Вчера 3 часа се опитвах да обясня на един младеж 26 годишен че не му е времето за нови избори....че това само ще влоши положението на страната и че помня глада и ужаса от барикадите когато падна Виденов ...не му е времето да се повтарят онея времена....не му е времето....нека да мине една година ...нека видим какво ще стане.....те в парламента са наясно че могат да ги свалят от власт....по всяко време....знаят че е много крехка тази коалиция...но ако има нови избори ще се върнем с 20 години поне ...назад....
цитирай
6. анонимен - Алекс, хората искат смяна на либ...
17.06.2013 10:30
Алекс, хората искат смяна на либералния капитализъм с нещо по-човешко, но просто не знаят как да си го поискат. о
Още сънуват "Синята идея", която е в основата на сполетелите ни бедствия
цитирай
7. idealist - Именно
17.06.2013 10:31
gocho52 написа:
от работещо правителство и работещ парламент.
Другото е безотговорност и хаос.

И всеки, който провокира хаоса в момента е националнобезотговорен.
цитирай
8. idealist - И
17.06.2013 10:32
nefertiti20 написа:
Така е идеалист. Вчера 3 часа се опитвах да обясня на един младеж 26 годишен че не му е времето за нови избори....че това само ще влоши положението на страната и че помня глада и ужаса от барикадите когато падна Виденов ...не му е времето да се повтарят онея времена....не му е времето....нека да мине една година ...нека видим какво ще стане.....те в парламента са наясно че могат да ги свалят от власт....по всяко време....знаят че е много крехка тази коалиция...но ако има нови избори ще се върнем с 20 години поне ...назад....

какво ти отговори младежът?
цитирай
9. valmont - олекна ми, Колега
17.06.2013 10:46
че се бяхте засилил по една плоскост, ама виждам, че сте си пак на мястото :)
поздравления, за мнението! остава и да го направите... аз ще гледам от другия край на Европата...
пък някой ден може да изпушим по една пура, ама тайно, че нали не е модерно сега пушенето :))
цитирай
10. kalinka63 - Време за размисъл е,
17.06.2013 10:46
друг е въпросът дали го правим.
цитирай
11. idealist - Благодаря за предложението, колега! :)
17.06.2013 10:51
valmont написа:
че се бяхте засилил по една плоскост, ама виждам, че сте си пак на мястото :)
поздравления, за мнението! остава и да го направите... аз ще гледам от другия край на Европата...
пък някой ден може да изпушим по една пура, ама тайно, че нали не е модерно сега пушенето :))

По една "Коиба" ще ни се отрази добре :)
Колкото до плоскостта и плъзгането - винаги съм готов да поспорим, с Вас това е удоволствие! :)
цитирай
12. nefertiti20 - .....
17.06.2013 10:52
младежа продължи да иска сваляне на правителство , нови избори ...свикване на ВНС.... иска президентска държава.....неща които могат и да станат...но не сега е времето за това...отказа да се съгласи с мен.....
цитирай
13. idealist - Точно затова
17.06.2013 11:02
kushel написа:
Алекс, хората искат смяна на либералния капитализъм с нещо по-човешко, но просто не знаят как да си го поискат. о
Още сънуват "Синята идея", която е в основата на сполетелите ни бедствия

трябва да се даде шанс на непредставените в парламента хора да излъчат свои легитимни представители. И да има диалог между всички - за конкретни и неотложни действия.
цитирай
14. idealist - Права сте,
17.06.2013 11:03
kalinka63 написа:
друг е въпросът дали го правим.

трябва добре да се мисли.
А Вие помислете за ника си, че навява едни асоциации, за които животинчето калинка няма вина :)
цитирай
15. idealist - Явно си има точни указания :)
17.06.2013 11:04
nefertiti20 написа:
младежа продължи да иска сваляне на правителство , нови избори ...свикване на ВНС.... иска президентска държава.....неща които могат и да станат...но не сега е времето за това...отказа да се съгласи с мен.....

Впрочем, вижте това:

http://www.blitz.bg/news/article/205856?news=164160&utm_medium=Facebook&utm_campaign=blitz&utm_source=blitz
цитирай
16. mt46 - От
17.06.2013 12:46
оставка и незабавни избори имат сметка само /най-вече/ ГЕРБ и ДПС... Някои май забравиха, че Доган поднесе на тепсия властта на Боко преди 4 години... Нагли хитреци и манипулатори!...
цитирай
17. idealist - Както
17.06.2013 13:42
mt46 написа:
оставка и незабавни избори имат сметка само /най-вече/ ГЕРБ и ДПС... Някои май забравиха, че Доган поднесе на тепсия властта на Боко преди 4 години... Нагли хитреци и манипулатори!...

и кукловодите в сянка също. Защото точно те май натресоха Пеевски на Орешарски...
цитирай
18. kbalenciaga - Червените олигарси явно мислят друго!
17.06.2013 13:51

"Трябва да се даде шанс на това правителство да заработи."

На тях им е необходим хаос, който ще настъпи след този ЦИРК, наречен протести в България!
И мишките, които до сега си стояха по дупките, със своите "протести", водени от лакомията и егоизма си, вземат дейно участие в реализирането на този хаос!
Ама умните, образованите и успелите в България като са изпростяли до толкова, че да се връзват на такива манипулации, така ще е!
цитирай
19. kamasutra - Всеки ден на това престъпно прав...
17.06.2013 14:23
Всеки ден на това престъпно правителство е пагубен за държавата.
То е най-идиотското и бандитско след 10 ноември, и е отвратително дори да си помислиш за него.
Няма по-точен израз от тоя - ДПС изнасили БСП.
Недей вече да позволяваш омразата ти към Бойко и Цецо да те прави зомби. Те са мръсници, ок, но Станишев, сидеров и Местан са същите мръсници, дори по-големи. Да защитаваш тая клика е нелепо.
Още по-нелепи са басните,че щяло да има същите резултати и след нови избори.
Прочети страницата във ФБ на Станишев - десетки комунисти са отвратени от него. Да не би да вярваш, че ще вземат същите гласове? Атака ще е вън след безумната мръсотия, която направи. ДПС ще се свие още повече, и комунистите и турците ще са около стотина, другите ще са що годе свястни. НФСБ и ДСБ са доста по-нормални от турската партия.
и накрая - искаш или не, до десетина дни ще си иде това мафиотско и идиотско правителство.
цитирай
20. ka4ak - Алекс,нормалното е да вземеш домочадието,барабар с внуците и да отидеш на Ларгото в 18.30 часа!!!:)))
17.06.2013 15:48
Ако мислиш за внуците и си загрижен за България,това е правилната гражданска позиция,на свободен български гражданин,без каскет на главата!!!:)))
Поздрави и се надявам ,да се видиим там!!!:)))
цитирай
21. chara - Аз не знам протестиращите на Ларгото дали стигнаха до мисълта, какво следва след
17.06.2013 16:03
сваляне на кабинета?
Дали си задават въпроса какво следва по Конституция?
Връчване на нов мандат.
Кой е на ред? Сещат ли се?
цитирай
22. idealist - Нямам намерение да споря с теб - ясни са ми движещите те мотиви.
17.06.2013 16:09
kamasutra написа:
Всеки ден на това престъпно правителство е пагубен за държавата.
То е най-идиотското и бандитско след 10 ноември, и е отвратително дори да си помислиш за него.
Няма по-точен израз от тоя - ДПС изнасили БСП.
Недей вече да позволяваш омразата ти към Бойко и Цецо да те прави зомби. Те са мръсници, ок, но Станишев, сидеров и Местан са същите мръсници, дори по-големи. Да защитаваш тая клика е нелепо.
Още по-нелепи са басните,че щяло да има същите резултати и след нови избори.
Прочети страницата във ФБ на Станишев - десетки комунисти са отвратени от него. Да не би да вярваш, че ще вземат същите гласове? Атака ще е вън след безумната мръсотия, която направи. ДПС ще се свие още повече, и комунистите и турците ще са около стотина, другите ще са що годе свястни. НФСБ и ДСБ са доста по-нормални от турската партия.
и накрая - искаш или не, до десетина дни ще си иде това мафиотско и идиотско правителство.

Само едно ще кажа, най-вече заради четящите тези коментари: Свалим ли това правителство - на власт се връща ГЕРБ. Същия ГЕРБ, който 4 г. даваше на Пеевски да цуца и се ползваше от медиите му. За да краде спокойно от народа. Тезите и аргументите ми са в постинга по-горе. Който иска - да чете.
А ти си ми ясен - нямам какво да споря с теб.
цитирай
23. idealist - Качак,
17.06.2013 16:11
ka4ak написа:
Ако мислиш за внуците и си загрижен за България,това е правилната гражданска позиция,на свободен български гражданин,без каскет на главата!!!:)))
Поздрави и се надявам ,да се видим там!!!:)))

Бих отишъл, ако Пеевски не беше се оттеглил. Но да искам оставката на едно още не заработило реално правителство, само месец след изборите - това си е чиста проба самоубийствено действие. Ако правителството падне - ще се убедиш в думите ми само за няколко месеца.
цитирай
24. apostapostoloff - Избираш Орешарски, получаваш...
17.06.2013 16:23
Костов!
цитирай
25. idealist - Ахаа,
17.06.2013 16:35
apostapostoloff написа:
Костов!

Затова ли и от ДСБ искат оставка? :)
цитирай
26. chavdar01 - ДО 21. chara - Аз не знам протестиращите на Ларгото дали стигнаха до мисълта, какво следва след
17.06.2013 16:38
СЛЕДВА АТАКА ИЛИ ДПС!
КОЙТО ПОСОЧИ ПЛЕВНЯТА!
ЗАТОВА КАЗВАМ:НИКОЙ НЕ МИСЛИ!!!
НЕ СТАВА САМО ДА СЕ ПРИКАЗВАТ ПРАЗНИ ДУМИ,ТРЯБВА И ДА СЕ МИСЛИ!
цитирай
27. idealist - Това е въпросът, да
17.06.2013 17:13
chara написа:
сваляне на кабинета?
Дали си задават въпроса какво следва по Конституция?
Връчване на нов мандат.
Кой е на ред? Сещат ли се?

Следващи мандати няма да са успешни. И следват нови избори. Т.е. - ГЕРБ.
цитирай
28. kamasutra - Виж сега, тия бабини деветини, че ...
17.06.2013 18:06
Виж сега, тия бабини деветини, че идвал ГЕРБ на власт, не вървят за по-интелигентните.Ето впрочем какво казва единственият трезвомислещ депутат от БСП ;"Единственият шанс на кабинета "Орешарски" е оставката на Сергей Станишев. Говорим за оставка днес и сега. Този човек не може да бъде повече председател на БСП, нито час повече, заяви депутатът от „Коалиция за България“ Страхил Ангелов пред БНР.

Коя врачка ти предсказа, че ще дойде пак ГЕРБ? Ти тия хиляди протестиращи за малоумни ли ги смяташ? Сори, ама е типично комунистически прийом да плашиш гаргите с образа на врага.
Ето какво следва. Никакъв трети мандат няма да има. Премиерът на олигарсите подава оставка. Плевнелиев избира служебно правителство. Провеждат се избори по нормален начин, а не един продажен журналист да манипулира народа в деня на размисъл. Изборите пращат нови хора в парламента. Вскакъв опит на Борисов да стане пак премиер са обречени.
И не се заблуждавай относно мен. Известно е, че се отвращавам от тукашните вечно напомпани и вечно стърчащи на първа кретени. Но чисто в политически план възгледите ни съвпадат.
Няма по-голямо зло за тая държава от комунистите. И те са коренът на всички злини.
Трябваше да видиш преди малко по Канал 1 областният лидер на БСП в Пловдив свинарят Гергов как си призна пред цял народ, че за него са важни само неговите хора, комунистите, и да разбереш защо разделителната линия днес е
комунисти срещу останалия народ
цитирай
29. evrazol - И аз съм националнобезотговорен.
17.06.2013 18:18
Щом единствените отговорни са с мафията.
цитирай
30. ka4ak - 3. idealist - Качак, Алекс,на какво вярваш?!!??:(((
17.06.2013 18:19
idealist написа:
ka4ak написа:
Ако мислиш за внуците и си загрижен за България,това е правилната гражданска позиция,на свободен български гражданин,без каскет на главата!!!:)))
Поздрави и се надявам ,да се видим там!!!:)))

Бих отишъл, ако Пеевски не беше се оттеглил. Но да искам оставката на едно още не заработило реално правителство, само месец след изборите - това си е чиста проба самоубийствено действие. Ако правителството падне - ще се убедиш в думите ми само за няколко месеца.

Не виждаш ли какво става??!!!
Колкото и да е скапана тази комунистическа конституция,конституционните съдии са за линч и побиване на КОЛ!!!:)))
Регистрирането на ДПС като партия,докара и АТАКА,ДВЕ ГИБЕЛНИ ЗА БЪЛГАРИЯ ПАРТИИ!!!:(((
БСП,ясно заявява,че не се разграничава с миналото си,следователно и тя няма място поне 50 години в политическия живот на България!!!
Може да ти се вижда,крайно,но това е пътя за свободни български граждани излекувани от изкуствената болест,на предишния строй!!!
За това драпам за гражданско общество,а то минава през отделяне от личното ти време примерно за мен,за да не се случи след време и на теб!!!:)))
Това има ли го,песимистичните ти прогнози за след месеци,няма да те плашат,защото ЗАЕДНО,ШЕ ГИ ПРЕОДОЛЕЕМ!!!:)))
цитирай
31. dobronameren - Открих една лема (помощна теорема)
17.06.2013 18:22
Ако chavdar, podvodni, ok3223, idealist, andrei (първите в списъка, който е непълен) са се изказали по някакъв повод, вярното демократично решение е антитезата на тяхната теза.
цитирай
32. chavdar01 - ДО 31. dobronameren
17.06.2013 19:28
А АЗ ОТКРИХ,ЧЕ ТАМ КЪДЕТО Е НЯКОЙ СИ "ДОБРОНАМЕРЕН" НЯМА НИЩО ДОБРО!
ИМА САМО ЕДИН ДОБРЕ ПЛАТЕН ОТ ГЕРБЕРАСТИТЕ ДРАСКАЧ!!!
цитирай
33. galin56 - Аз подкрепям мнението ти че нови ...
17.06.2013 19:38
Аз подкрепям мнението ти че нови избори ни връщат в изходна позиция и щом е имало избори преди месец е абсурдно да има нови. Какво може да се промени за месец? Но аз гласувах за БСП , защото те бяха единствената алтернатива на Бойко а също така имаха добри тези. За експертно правителство за съживяването на икономиката с директни инвестиции в нови заводи, за преструктурирането на здравеопазването и т.н. Но те какво направиха до сега: министрите си ги наслагаха един бил приятел със Сергей, Министъра на финансите е бивш мъж на министъра на здравеопазването, министъра на отбраната е мъж на Мая Манолова, единствено се твърди за Цветлин Йовчев че бил някакъв експерт и толкова. После вместо да започнат с промени в здравеопазването те решават да обсъждат отпадането за забраната за тютюнопушене, вместо да започнат с идеите и обсъждането на нови заводи, енергийна политика, БДЖ, нови инфраструктурни проекти, бизнес - те започнаха от МВР, ДАНС и ГДБОП. Точно там където са най-големите далавери в държавата и решиха, че най-големия експерт в областта на антитероризма и борбата с ораганизираната престъпност и корупцията е точно Делян Пеевски, който няма нужда да обсъждаме. И да ти кажа аз до сега на това правителство по шестобалната система му пиша 3= , само заради вдигането на майчинските и детските.
цитирай
34. dobronameren - чавдаре, чавдаре...
18.06.2013 06:46
Колкото повече автентичен материал натрупваш в блога, толкова повече доказателства даваш за верността на лемата. Африканският народът го е казал по-просто - колкото повече маймуната се качва по-нагоре на дървото, толкова повече се вижда нейният червен задник.
цитирай
35. idealist - "dobronameren"
18.06.2013 07:18
И в двата ти коментара няма нито аргументи, нито доказателства към тях :) Само голословни лакърдии и квалификации.
Само едно не разбрах - това "добронамерено" профилче поредния клонинг на кой блогър е? :)))
цитирай
36. chavdar01 - ДО 34. dobronameren - чавдаре, чавдаре...
18.06.2013 08:14
ЦЕЦО,РАЗКРИТ СИ!
ВИЖДАТ ТИ СЕ ГОЛЕМИТЕ УШИ!
цитирай
37. ok3223 - Размърдаха се гробарите от цялата страна
18.06.2013 08:34
И ОРГАНИЗИРАТ ФОРМАЛНО НАСИЛСТВЕН ПРЕВРАТ, КАТО СЪБИРАТ НА ТЕЗИ УЖ "СПОНТАННИ ПРОТЕСТИ", ГЕРБЕРСКИ КАДРИ, ЖАДНИ ЗА ОЩЕ ГРАБЕЖ И ВЛАСТ, ОТ СОФИЯ И ЦЯЛАТА СТРАНА.
Това е положениетО в момента.
ОПИТ ЗА НАСИЛСТВЕН ДЪРЖАВЕН ПРЕВРАТ, ИЗВЪРШВАН ОТ ГЕРБ ПОД РЪКОДСТВОТО НА ЦВЕТАНОВ И ТИКВАТА, които дирижират преврата скрити в сянка. Затвор ги чака, а това ги прави способни на всичко, за да се отърват от хватката на Цацаров
Другото е приказки
Правителството не трябва да отстъпва нито крачка. Иначе предава властта директно на ГЕРБ.
Ако се наложи. МВР и полицията да се намеси. Издири подстрекателите и организаторите, и ги прати където трябва.
Жандармериятя е затова.
Не може няколко хиляди заинтересовани и платени лумпени, да дирижират и определят политиката на България, изземвайки насила пълномощията на милионите българи, на българската нация.
Нито крачка назад ... на правителството на Орешарски.
Спокойно да маневрира и изчаква и, ако се наложи при екстрени моменти, да действа обмислено и твърдо.
Да не се подава на провокациите на Гробарите.
Една дама, която не е глупава, ноо не доразбира нещата, не може да схване същността на ставащото и замисъла на тези "спонтанни протести".
Това е опит за държавен преврат,
организиран и дирижиран от ГЕРБ.
При сегашното разположение на силите, властта, цялата власт отива у ГРОБ и Боко Тиквата.
КАКТО БЕШЕ ДО ВЧЕРА.
цитирай
38. idealist - ok3223
18.06.2013 08:38
Точно това се опитват да направят сега, да. С награбените от българския народ пари. И с помощта на марионетката Плевнелиев, скрил милиони в офшорна фирма. Ако стане - стане. И ще яхнат отново народа. Ако не - да не ги мислим. Ще последват Дянков, отивайки при парите си.
цитирай
39. dobronameren - Кое не разбирате бе, маскари?
21.06.2013 07:48
Моята лема гласи: Когато вие кажете бяло, то е черно; когато кажете че вали, слънце грее, та се къса; когато кажете "идеали", то значи, че държите нож зад гърба си. Когато кажете "България", това е ДС-България (в отечествен план) и СССР-България (в международен план). Къде е истинската България? Обяснявам пак: на другия бряг!
цитирай
40. chichstefcho - Комунист си !
23.06.2013 17:28
В твоето мнение недвусмилено прозира комунистическата ти същност.

Какъв ТИ Е ПРОБЛЕМА С УПРАВЛЕНИЕТО НА ГЕРБ ?!!!

Това беше най-нормалното управление за 23 години, а вие мишки плюете.
цитирай
41. difcho - Чудно за интелигентен човек като Вас !!!
23.06.2013 23:27
Кое е по-добро ? Кое е по-лошо ? Кое е най-правилно ?

Нито един от въпросите не си задавате в вашия анализ. Очертавате само защо не трябва да пада това правителство (малко платено звучи).

Това правителство е пагобно за БГ , това правителство не е експертно , това правителство е опорочено още в зародиша си ! След тези скандални назначения нямат място в парламента , и това е само началото , проба - грешка . Това ли според Вас ще оправи държавата . Някой избор да не е дискретитиран? За какъв реваншизъм говорите , та те са една и съща измет , само че едните са по малкото зло (ГЕРБ) . Първанов макар и в сянка много добре подсказва че не може партия с мандат да управлява и да съставя правителство на изборите да спечели 5-6% от младите гласоподаватели. Едно време ако е текло без да си мръднеш пръста , само защото си син на еди кой си , сега не е така , вие на това викате статукво . ГЕРБ не бяха статукво , а партия с идеология , макар и толкова яростно да се опитваха всички да ги опорочат.
Колкото по бързо падне това правителство , толкова по бързо ще се върнем в правовия път към успеха.
Успех и на Вас и парите от статията да си ги харчите със здраве :)
цитирай
42. zaw12929 - у нас се измършва медийно- мутре...
28.06.2013 22:55
у нас се измършва медийно- мутренски метеж, без изглед за успех:
Казват по умния отстъпва: тогава спрете да споменавате , да спорите, да заклеймявате Сидеров. Той не носи отговорност за думите си , защото е депутат- има право да дава оценки справка: чл.69 от Конституцията :
"Народните представители не носят наказателна отговорност за изказаните от тях мнения и за гласуванията в Народното събрание"

Напъните, заканите за даване под съд Сидеров от ... няма значения от кого са противоконституционни и съд няма да заведе дело. ТОЙ ВИ ПИТА: ЗАЩО ЛЪЖЕТЕ?! Има право защото е народен представител, а вие кого представлявате срещу българския народ- той е упълномощен да го представлява.

Същото е и с журналистите и те нанасят вреди, а не носят отговорност. ( въпреки че за товая няма нищо написано в закон, те са под закрила на междунаробните сили- все пак сме колония с тяхна помощ и сега господарите им са им заповядали да свалят правителството )
Казват по умния отстъпва, а това не е той, защото е натоварен със задължението да действа, да говори, да оценява и ВИЕ ТРЯБВА ДА МУ ОТСТЪПИТЕ ПО ЗАКОН ИЛИ … НЕ ПРИЗНАВАТЕ ЗАКОНА, И НЕ СТЕ ПО УМНИ ОТ СИДЕРОВ, ЗАЩОТО ТОЙ ИМА ВОЛЯ, ИДЕИ А ВИЕ СТЕ ПОД КОМАНДАТА- КУКЛИ НА ЧУЖДИ ГОСПОДАРИ!!! ПЛАТЕНИ НАЕМНИЦИ... ДОРИ НЕ ЗНАЕТЕ КАКВО ПРАВИТЕ


В момента НС решава въпросите поставени от февруарските протести. Които имаха законосъобразни икономически искания и така ще продължи целия мандат- няма кой да ги свали
Никакви гафове няма- има само нарочване от истериите, убедени, че ще мине. Вече няколко пъти БСП им отстъпва властта и даде възножност да се съсипе държавата. Това протестиращите не ги интересува- те имат задача. Президентът също е заплашен от Сидеров, поставен да ръководо "Комисията срещу корупцията и злоупотребите..

Сегашните протести са истерично- политически в които има платени, наети. Ако правителството подаде оставка губим 100 милиона за младежка заетост- така ЕС ще вземе нашия дял... затова се поощряват противниците на правителството.

СЛЕДВАЩИТЕ ИЗБОРИ- юни 2017 според Конституцията
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3784183
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031