Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2006 15:23 - За комплексите на жените
Автор: idealist Категория: Забавление   
Прочетен: 8428 Коментари: 13 Гласове:
4

Последна промяна: 07.05.2006 13:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Вярно е, че и мъжете имат комплекси. Особено по-интелигентните. Но те са някак по-скоро в началото на едно познанство или връзка. После всичко си идва на мястото. А при жените сякаш комплексите се задълбочават с всеки изминал ден. Имам предвид тези за външността им.
     Дали не съм напълняла? Личат ли ми вече първите бръчки? Как ли ще реагира, когато разбере, че това под сутиена ми е много по-малко от реалността? Защо ми е толкова къдрава/права косата!? Как да се съблека пред него, след като от кърменето гърдите ми вече не са същите? И тия стрии - няма отърване от тях!...
    Този списък с въпроси може да е безкрайно дълъг. Опитвали ли сте да обясните на една жена с прости думи следното нещо:
   "Физическите ти дадености са достатъчно добри, щом съм те забелязал, харесал и те ухажвам. Още по-добри са другите ти дадености, щом държа на връзката ни и те обичам. И няма никакво значение, по дяволите, това, че не си съвършена! На мен ми е хубаво с теб и искам да ти се радвам - не ме лишавай от това, заради комплексите си."
   И каква е реакцията на дамата до вас в такива случаи? Как да обясним достатъчно добре на една жена, че желаем именно нея? И че ни харесва такава, каквато е - несъвършена?



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vilify - ми незнам, човече!
06.05.2006 17:07
опитай да й обясниш - може и да успееш...но е малко вероятно! женската суета е безкрайна, необятна и необяснима за мъжете! това е - примири се!:-)))
цитирай
2. анонимен - женско мнение
06.05.2006 18:52
Докато съм със съпруга си на плаж на 20 и няколко години, той не спира да се заглежда по другите жени. И най-обича да казва, всички са по-добре от теб. Как рефлектира мъжката нетактичност, според вас, върху жената? И вечните изневери, под предлог, че полът им бил виновен! Още една нетактичност. При тактични мъже има и спокойни жени.
цитирай
3. анонимен - Анонимке
06.05.2006 19:12
не знам какъв е тоя мъж, за мене това е най-малкото глупаво. Щом това, че всички останали на плажа са толкова по-готини от тебе има толкова голямо значение за него, че да ти го натяква непрекъснато, той няма работа с теб. Останалото си е чист енергиен вампиризъм, или иначе казано - той си прави кефа за твоя сметка.

Колкото до комплексите на жените по принцип, да, наистина при тях са много и се задълбочават с времето обикновено. Но и при мъжете нерядко е така, само че нашите комплекси са по-други, по-незабележими на пръв поглед. Най-малкото защото не обичаме да говорим толкова много, особено за себе си и за това, което изпитваме (говоря за общия случай).
цитирай
4. анонимен - Pak jena
06.05.2006 19:37
Усещам различна порода мъж, само от това, че си задава подобни въпроси. Затова си струва да кажа моето си мнение, като жена, която също си има подобни питанки, но и желанието да се справя с тях подобаващо.
Че ми се радва и възхищава мъжа, с който съм - се разбира - от куп дребни и по-големи нещица. Ако ги има - няма начин да не се отпусне която и да е жена. Може за различните жени да е различно времето, необходимо за това - но, ако е истинско - винаги ще бъде разбрано. Идва ми на ум да предложа нещо, което при мен би свършило работа. Ами, заедно с мъжа да споделим личните си несъвършенства - като ги целунем - едно по едно. Ще ми е леко да не искам да ги крия повече. Ще ми е леко - да имам нежността аз да съм приютила неговите. Ще се боря да вижда копнежа и желанието, с които го искам, а не дреболиите, които несъвпадали с картинките от списанията. Ще се боря да се събужда обичан и да ме намира - очакван - така както се чака единствен човек. Това ще ме покрие с най-нежната кожа, ще пълни ръцете му с най-прекрасните гърди, които е виждал, ще има най-изящните извивки на жена, които е пожелавал ... Може и идеалистично да е, но аз така мога. И мен ме спохожда срам и свян, но умея да се оставям да преливам от нежност - там някъде срама и свенливостта си отиват ненужни.
Но, всичко това се отнася само за мъже като теб - които намират време да се попитат - как да и покажа, че ТЯ е онази, която желая и обичам. Вече си успял - повярвай. Просто и покажи блога си ... :) Ще видиш след това, как се ходи на 10 см над земята.
цитирай
5. usteddd - много добър пост
06.05.2006 19:44
И мъжете си имаме достатъчно комплекси, може би по-скоро сме свикнали да сме по-открити един към друг и един вид конкуренцията не ни плаши толкова. Комплексите ни лъсват, когато почувстваме, че другите ги използват, или пък въпросният кусур ни ограничава. При жените е по-друго, те винаги живеят с фобията, че може да ги мамаят незабелязано, защото те самите са склонни да го правят. Иначе изневерите на мъжете не са повече от тези на жените, просто жените се крият по-добре, а пък мъжете не параноясват толкова на тая тема - един мъж като му изневери жената тръгва от първосигнална ярост, минава през самосъжаление и осъзнаване на нещата и завършва със срамното чувство, че тя е избрала другия пред себе си и е по-добре да се примириш и да си траеш, за да не разберат приятелите ти. Мъжете не обичат (откритото) съчувствие и по случая гледат да се оправят по-тихичко
цитирай
6. анонимен - това е от онези неща, които просто са
07.05.2006 11:30
не гледайте толкова драматично на тези неща; досадно е, давам си сметка и аз, но за жената е по-добре да го сподели и по десет пъти на ден да чува, че не е вярно, отколкото да го таи в себе си и тайно да се оглежда в огледалото, борейки се със съмненията си, че е достойна и мъжът до нея не говори мило, само защото е джентълмен и знае, че така е редно ...................приеми го, това просто е едно от нещата, които СА :)
цитирай
7. dinka - Та ние сме от различни светове! Трудно се разбираме...
29.07.2006 12:55
Така си е. На няколко души в последно време ми се случи да говоря на тази тема.
Защо жената желае комплименти? Защото жената върши почти всичко в къщата и някъде между прането, бърсането на прахта, вечерята и простирането, тя трябва да намери време и за външния си вид. Ами като се появят децата? Ами работата? Жената е като човек амфибия. Тя в различни части на деня трябва да изглежда различно. Но винаги трябва да се старае да изглежда привлекателна. И ако се появят стриите - тя трябва да се погрижи да изчезнат. Ако напълнее - тя не трябва да чака друг да и каже, че е пълна, за да направи нещо. Една жена много добре вижда кога е напълняла. Не е нужно мъжът до нея да и казва това, за да се стегне и да ограничи малко пиците на крак. Е, това е трудния път, но с желание и малко воля (ако щете и инат) една жена бързо може да се върне в старите си и добри форми. А ако има мъж, който ти казва постоянно, че изглеждаш зле - ами направи нещо, за да не изглеждаш така! Стани 30 минути по-рано и сложи малко грим. МАЛКО! С него не трябва да се прекалява. Ако това не помогне - вместо дюнер за обяд си купи един килограм ябълки и шише с минерална вода. Първите 2 седмици са критични при отслабването, но аз от 55 кг. станах 49. Без упражнения. Без "специален хранителен режим" и без тежки храни. Не, защото младежа ми каза, че съм дебела и грозна. Той никога не би казал такова нещо. Точно по тази причина, че той е достатъчно тактичен да не ми изкарва "кусурите' на яве, реших да отслабна. И го направих не само за да мога да си влизам пак в любимите дрехи. Не само за да имам по-добро мнение за мен самата, а защото искам той да се гордее с мен. И когато излезем с приятелите му, всички те да не свалят очи от мен. А той да знае, че съм само негова.
Всичко по женското тяло може да се оправи. Трябва малко воля. И не се дебелее от нерви, а от мързел! :)))
Може мнението ми да звучи критично към голяма част от жените, но много се дразня, ако някоя умна и привлекателна (но малко пълна) дама ми се оправдава, че не може да отслабне. Може! Но геврека трябва да се превърне в синя слива. А пържените картофи - в кисело мляко! Чипсове, ядки и солети - забравете ги!
Шоколад, бисквити, вафли! Черешите не са ли ви вкусни вече?
цитирай
8. анонимен - Това май е вече прекалено
30.11.2006 12:45
Жени, грижете се за себе си, защото се уважавате и за да сте здрави и красиви! Но няма нужда от комплекси и преувеличаване. Времето си казва думатам, но нека стареем достойно и да живеем пълноценно. Хубаво е, че си отслабнала, но няма нужда това да бъде основна цел на живота ти.
цитирай
9. анонимен - ИЛЮЗОРНА РЕАЛНОСТ
21.10.2009 09:02
Ами "мазилата за лице",сутиените с подплънки и пластичната хирургия защо са нужни на жените?!Нима се разчита,че първото впечатление е единствено и втори поглед няма да има? Защо е нужно жените да мамят с всичко - токове за ръст,тесни дрехи за височина,индианско боядисване на лицето за красота,авторитарност и бунтарство за изпъкване,лъжи,че те обича за задържане и сдържани обяснения за това къде е била снощи?! Всичко това са планина от лъжи и когато съществото й лъсне под тях,гледката не й е приятна - разкрила се е.Но още не е издала бройката мъже, все пак - при жената те са 4 пъти повече, отколкото казва. Споменава за 40 или 50, а говорим за двестааа.Мдааа,не върви да си признае, я! Всичко това тежи на жените и сами са си криви, че така се прикриват - агент от Мосад не може на малкият пръст да им стъпи...
цитирай
10. анонимен - jenite sa kurvi
04.04.2010 13:25
cadadsdasdsaddssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssswwwwwwwwwwwqrewrwetwerwegfgdfgdfhdfhadhagasdgsdgsgdgsdgsgdsghdfgsghghfghfghfgh5h4g56h6fhh4sf56h4f4ghfsh4g5h4h4sg56h4sg5h4sgh4sh4s5g6h4fsh4sfh56f4h5fh45gh4sg65h4sg5h4g5h4sg56h4sg5h4sf5h4fsh5sgh45sfh4s5h4sh4s5gh4sf5h45gh4s5h4shf455sgh4sfgh454h56sg4h6sf4h5s64h5sf4h56s4fh5s6fh4fsh45s4fh5fh4sf4h56f4h56sf5fsh4ggsfh4sf6h4fh6sfh4sf5h4sf56h4fh4fsh4fs56h4sf6h4sg6hs4f5h4sghfh4fh646f5hsfh4fsgh65sf45h6f4h56fh4f64fh6f4h56h4f5hf45h64s6h54sg5h4fsgh5fsg4h5fgh4sfgh45sf4h56s5fh45s5h
цитирай
11. анонимен - anonimen
03.11.2010 17:55
Vsqka jena si ima svoite kompleksi.Vsqka iska da bude jelana i haresvana.Da ima strahotni gurdi i stegnato dype.Suprygut i da ne zaglejda drygite jeni a samo neq.Poznato li vie?Na men da.Postoqnno sledih mujut mi koe momi4e gleda,i kato my kaja 4e e zqpal toi otri4a.Mujete nikoga ne si priznavat.Vsi4ki muje zqpat,prosto to im e vrodeno.Te go pravqt nesuznatelno ot tolkova godini,i sega idva edna jena koqto im zabranqva.Vajnoto e samo da gleda bez da pipa.Az ne se smqtam za grozna,mujut mi me obi4a. Nie jenite imame tolkova kompleksi,i vmesto da se zanimavame s drygi po hybavi ne6ta se tormozim da nebi mujut na jivota ni da ne gleda v strani.Ako vi drazni naistina tova togava izlizaite zaedno po-rqdko.Vie izlizaite s va6ite priqtelki a toi s negovata kompaniq,taka 6te si polipsvate malko,i 6te my budete po interesna.Nikoga edna jena ne trqbva da zagurbva tova koeto haresva zaradi edin muj.Pravete tova koeto ste pravili do sega;4etene,sportyvane,izlizane s priqtelki po magazinite...
цитирай
12. анонимен - Krai na kompleksite
03.11.2010 18:10
Ako samite vie nqmate dobro mnenie za sebe si,navqrno pritejavate i sklonnosta vinagi da se sravnqvate s drygite.Edna jena trqbva da e po samoyverena,silna.Edna silna i ymna jena nikoga nqma da se ynizi da se sravnqva s dryga,za6toto znae 4e tq ima svoite ka4estva i nikoi ne moje da bude kato neq.Ymnata jena znae kak da se obli4a i da bude 4arovna,i nee kato vsi4ki koito se obli4at kato folk pevici.Tq estesvena i s priqtno 4yvstvo za hymor.Pove4eto jeni se obli4at po razkreposteno,i mujete koito si tyrsqt jena za edna no6t si tyrsqt po razkreposteno momi4e.A mujete koito sa ymni i ymeqt da cenqt jenstvenostta si tyrsqt jenata koqto opisvam az.:)
цитирай
13. kalinka63 - Ако не го усеща
24.12.2011 09:44
от всичките ти други думи и действия, каквото и да кажеш - дори и "Физическите ти дадености са достатъчно добри, щом съм те забелязал, харесал и те ухажвам. Още по-добри са другите ти дадености, щом държа на връзката ни и те обичам. И няма никакво значение, по дяволите, това, че не си съвършена! На мен ми е хубаво с теб и искам да ти се радвам - не ме лишавай от това, заради комплексите си." - няма да помогне. Но е добре, че размишляваш, има надежда...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788690
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930