Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2006 14:40 - Чудя им се на акъла?!
Автор: idealist Категория: Забавление   
Прочетен: 2651 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Има една особена порода хора. Превърнали са правенето на пари в смисъл на живота си. Това е единственото нещо, което ги вълнува и им носи удовлетворение. Да трупат. Дори нямат време да харчат парите си за нещо, което носи удовлетворение. Заети са да ги трупат и умножават. И така им минава животът. Докато не гушнат букета. 
   Нямам предвид хората, които искат да осигурят семейството си просто. Или старините си. А такива, които вече имат достатъчно за това, но не се спират. 
   Жал ми е за тях. Мъртви души, както Негово Величество Н.В. Гогол сполучливо ги е определил. Или Екзюпери - нали помните Банкера от Малкия принц?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Точно така, идеалисте
13.05.2006 19:04
печелим пари, защото нямаме какво друго да правим.
Всеки с различна причина е избрал това
Аз не се научих да бъдем интересен, не съм си интересен на себе си и на другите.
Живота ме е отчуждил от социума около мен.
Докато другите си живееха живота, трябваше да се занимавам с куп неща - нямах време да се науча да се радвам на живота.
Алкохолизирах се, сега дори това не ми е интересно.
Та така, събирам пари за пенсия просто.
Ултра жалко, но ние не избираме съдбата си, колкото и да се иска това на някого.
Ултра жалко е също, че когато решим да се оплачем, никой не иска да ни чуе и да ни даде някакво решение - или просто опит да ни подаде ръка.
И ти вместо да съдиш и коментираш тук, би ли ми предложил нещо?
цитирай
2. bobitu - както е казал Г-н Уайлд (или там, който беше)
13.05.2006 20:32
ТРЯБВА ДА ИМАШ ПАРИ, ЗА ДА МОЖЕШ ДА НЕ МИСЛИШ ЗА ТЯХ. А иначе си прав. Но обяснението, според мен не е толкова просто.
цитирай
3. анонимен - Прав си, но...
13.05.2006 23:25
За да не мислиш за пари, трябва да си над социалният минимум. Знаеш ли защо Лес Клейпуул от ПРАЙМЪС е хвеанал баса? Защото е сристократ и не му се е налагало да мисли кака да изкара за прехраната си. А когато имаш само за колкото да ядеш положението е друго (за съжаление)...
цитирай
4. idealist - Към Ано1:
14.05.2006 11:35
Може би не съм се изразил достатъчно категорично и ясно. Имам предвид онази малка група хора, които във финансово отношение доста отдавна са надхвърлили минимума, нужен на една личност за да може да бъде себе си. Очевидно е, че събиращите пари за пенсия не са в тази група.
Говоря за хора, разполагащи примерно с 1 милион долара или евро и нагоре. Защо просто не спрат да трупат пари и да се радват на живота, който е единствен? Каква е тази болест постоянно да се трупа още и още? Не я разбирам. Жалки са ми някак.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3783817
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031