Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2006 11:37 - Париж
Автор: idealist Категория: Забавление   
Прочетен: 2677 Коментари: 5 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Шест дни в Париж.
    Малки коли, паркирани плътно една до друга. Никаква музика в ресторантите - нито денем, нито вечер. Красиви сгради и паметници. Много красиви и много на брой. Самочувствие на велика нация. Негри и араби, които работят. Чистят и строят през седмицата, а през уикенда цапат. Пазарът на бълхата - битак като нашите. Страхотни десерти и не по-лошо от нашето вино. "Целувката" и "Мислителят" на Роден, прочутият ресторант "Максим", който работи като дискотека.
    И, естествено, потвърждение за пореден път, че българката е най-красивата жена на света :)


Тагове:   Париж,


Гласувай:
1



1. pti - заключението може и да е вярно
30.11.2006 12:04
НО
не може да се изведе този извод от по-горенаписаното, защото самото то не е вярно или... да се изразя по друг начин изглежда като извадено от контекста не на едно, а на много истории.

пояснявам се:
Ако отидеш на ДРУГО място (различно от това, което обитаваш) и успееш да видиш само това, честно ............... съжалявам
прилича ми на новини тип: Говорит Москва!
цитирай
2. анонимен - Съгласен
04.12.2006 14:03
Невероятен град,а и Айфеловата кула,която изникна из мъглата като четирикрако чудовище-безкрайно бях доволна и щастлива от разходката.Изключително жив и жизнен град,космополитен и денонощен.Завъртях се на нулевия километър белким пак го посетя.
цитирай
3. idealist - до Pti
06.12.2006 15:25
Не съм имал за цел да описвам всичко, което съм видял - нали се сещаш? Все пак не пиша "До Чикаго и назад" :) Използвал съм нарочно тази форма - съжалявам, че ти е непозната.
А изводът за красотата на българката съм го извадил не от написаното, а от това което съм видял :)
цитирай
4. thehobbit - Твърдението, че
12.03.2007 16:57
... "Българката" (аз не я познавам, тази с главното "Б") е най-красивата жена на света е също толкова плоско и грешно, колкото твърдението, че "Българинът" е най-добрият любовник.

Провинциални шаблони са това.

А Париж е много хубав. А пък виното им е около 43 пъти по-добро от нашето.
цитирай
5. анонимен - от princess
21.09.2007 13:27
Париж - дори не мога да говоря за него ... Това е град за скорпиони..., а музиката им е жестока, просто трябва време да я почувстваш, а мъжете им са страхотни, преди всичко като маниери и имат чувство за хумор. В моя блог имам страхотни френски песни, стари ама представителни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788837
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930