Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2008 09:37 - Реалност и илюзии
Автор: idealist Категория: Забавление   
Прочетен: 2059 Коментари: 2 Гласове:
0



  Отдавна не се бях ровил из нета. И по-точно в разните сайтове за запознанства, съученици и т.п. Е, разрових се - беше ми интересно да разгледам някои профили, да прочета написаното, да видя снимките, да ги сравня. И за пореден път се учудвам - до каква степен нямаме реална представа за това какво представляваме. И за несъответствието между това, което пишем че искаме и онова, което самите ние можем да предложим. И после се сърдим -  защо в рекламите ни лъжели! :) Ами ние сме същите - веднага щом ни се наложи да си направим автореклама си проличава.
  Ето няколко примера в подкрепа на горното, взети предимно от профили на жени.
  Масов случай е 35-45 годишни жени да напишат: "Търся мъж, за който да съм единствена, да ме разбира, да е човек, отговорен, с чувство за хумор, необвързан, на възраст - до 3-4 г. над моята, да знае какво иска от живота и как да го постигне...". Мили жени, къде виреят тези идеални мъже, освен във вашето съзнание? Че и необвързани на това отгоре?! И дали един необвързан мъж между 35 и 45 г. няма да разглежда профилите основно на дами под 30 г., как мислите?
  Или друг масов пример: "Аз съм хубава, неповторима , уникална. Обичам купоните и да пазарувам. На сексуални маняци и хора без снимки не отговарям." :) Ами че кой, освен разни сексуално незадоволени мъже или тинейджъри, да отговори на такава обява? :)))
 Мъжки профили не съм разглеждал. Но предполагам, че и там положението не е по-розово :) Явно изкушението на виртуалния свят - да създаваме илюзии и сами да им вярваме - е по-силно от нас самите. Но нека тогава поне не пишем в профилите си "мразя лъжата, държа на откровеността" и др.подобни, нали? :)


Тагове:   реалност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada1 - Поздравления за написаното !
08.09.2008 16:10
Малко гаднично прозвуча напомнянето ,че има и по- млади дами !То винаги ще има независимо на коя възраст е търсещата жена , добре ,че не сме от тия пуснали обява и все пак болно е така да се напомня възрастта на дама и да и се натрива носа.
Пък и защо представителите на мъжкия пол само да са си запазили правото да контактуват с по- млади дами от тях?Къде е равеството !:)))))))))
цитирай
2. blueskies - аз пък искам да съм стара и помъдряла
09.09.2008 00:20
ама...то да съм стара предполага да съм баба на четири-пет внука, нали? оф, и така не върви! ами как да стана баба на внуци, като не съм станала майка на две- три хлапета? ама как да стана майка, като има дефицит на татковци? оф, абе я да си се преструвам на стара, ама не баба, ами...абе я по-добре да се прикрия с две-три чадрита. изводът - не желая да бъда разглеждана като стока от базар за шир-потреба!
та тъй, идеалисте - с всичко това исках да ти кажа, че просто има дефицит на нормалност. особено в нет-маскарада.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3799995
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930