Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2013 13:11 - Срамните тайни на американската история
Автор: idealist Категория: История   
Прочетен: 18141 Коментари: 30 Гласове:
52

Последна промяна: 10.12.2013 14:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




    Помните ли Оливър Стоун - режисьорът на култови филми, като "Взвод", "Роден на 4-ти юли", "JFK" и "Родени убийци"?

                                  

Оказва се, че Стоун е и писател-историк. Заедно с още един американец - професора по история Питър Кузник, те са написали книгата "Премълчаваната история на САЩ".

                                

    Интересно четиво, уверявам ви. Особено за някои силно заслепени американофили. На цели 700 страници се дава един съвършено различен поглед на редица събития.. Убийството на Кенеди, маккартизма и неговите създатели, кой и защо пусна бомбата над Хирошима, бил ли е Горбачов агент на ЦРУ - по тези и редица други въпроси Стоун и Кузник дават отговори, които скандализират не само ястребите от Пентагона, но и цялата държавна администрация на САЩ.

                  

    Препоръчвам ви тази книга, струва си 30-те лева, заради многото неизвестни факти, които научаваме от нея.

    Тук ви предлагам един кратък цитат от самото начало на книгата. Това е един откъс от друга книга - на генерал Смедли Бътлър, която се нарича "Войната е рекет":

    "Прекарах 33 г. и 4 месеца в активна военна служба в най-добрите бойни части - военноморските сили. Изминах целия път в кариерата от лейтенант до генерал-майор. И през цялото това време бях всъщност първокласен бияч, обслужващ големия бизнес, Уолстрийт и банкерите. С една дума - бях рекетьор, гангстер, защитаващ капитализма.
     През 1914-та с моя помощ Мексико и Тампико се превърнаха в сигурно място за американските петролни компании. Също с моя помощ Хаити и Куба приеха момчетата от "Нешънъл сити банк", които само прибираха печалбите. Помогнах да бъдат покорен иполовин дузина централноамерикански републики заради интересите на Уалстрийт.
     Историята на рекетьорството ми е дълга. От 1909 до 1912 г. помагах при прочистването на Никарагуа заради международната банка на братята Браун. През 1916 г. създадох условия за утвърждаването на американските интереси в захарната индустрия на Доминиканската република. В Китай пък пробих пътя на "Стандарт ойл".
     През всичките тези години бях много добър в рекета, както биха казали момчетата на улицата. Връщайки се назад ми се струва, че дори и Ал Капоне има какво да научи от мен. В най-добрите си времена той е рекетирал три квартала. Аз действах на цели 3 континента."


    Добре е да се познава историята, нали? Както и нрава на великите сили. Колкото и да си сменят козината...




Гласувай:
52



1. ramone - ..
10.12.2013 13:54
Стоун - писател-историк :)))) Разсмя ме, човече
Последния му филм обаче бива.
цитирай
2. milady - ++++++
10.12.2013 13:59
От мен, поздрави ,авторе !!
цитирай
3. idealist - :)
10.12.2013 14:39
ramone написа:
Стоун - писател-историк :)))) Разсмя ме, човече
Последния му филм обаче бива.

Ами като такъв се изявява човекът с тази книга, кое ти е смешното?
цитирай
4. milady - идеалисте, бъди мъж!
10.12.2013 14:50
защо му обръщащ, внимание на този
самотен луд ловър ....
извини ме, ноо тук надали има 5/6 реални мъже! толкова са и жените,
разбира се!
поздрави!! харесвам стила ти !!
цитирай
5. idealist - Благодаря Ви,
10.12.2013 15:00
milady написа:
От мен, поздрави ,авторе !!

милейди! :)
цитирай
6. estirbg - Колко процента е истина и колко - художествена измислица
10.12.2013 17:21
Не вярвам много на подобни сензации.
Всяка история и "истина" е последна и най-правдоподобна.
Истината я знае само Един, всичко друго е манипулация, особено след като времето е наслоило дебел слой прах върху събитията...
Но ...за развлечение си струва да я прелистя, все пак благодаря за предложението! :)
цитирай
7. germantiger - ...
10.12.2013 17:21
Едва ли в книгата пише за американските престъпления срещу германския народ?!

За "другото" не етрудно да се пише, но за споменатото от мен е най-опасно писането - защо ли:

- ако признаеш собствените и съветски уроди, рискуваш преоценка на войната ВСВ въобще

- рискуваш въпрос защо помагахте на съветските изнасилвачи

- рискуваш оценка - вие/нашите деди не бяхте по-добри от онези нацисти и прочие

- цялата филмова индустрия на тема ВСВ получава оценка на филми-мерзавци

- пада въобще пиедестала на морален победител и "добър" - ако той падне с него падат (пак като нравствена позиция) чествания в Русия, Англия и САЩ

За това аз НЕ очакван Стоун да е стигнал до ВСВ и да е казал ЦЯЛАТА ИСТИНА за нея.
цитирай
8. анонимен - Ще я купя. Аз имам една за операциите ...
10.12.2013 17:55
Ще я купя. Аз имам една за операциите на ЦРУ. Тя е направо ужасяваща.
Тоя досадник и при теб ли се е довлякал...
цитирай
9. idealist - Ще ти хареса много на теб
10.12.2013 18:44
kushel написа:
Ще я купя. Аз имам една за операциите на ЦРУ. Тя е направо ужасяваща.
Тоя досадник и при теб ли се е довлякал...

Пълно е с данни и информация и малко бавно се чете, но си струва.
цитирай
10. ko642 - Тази история на Оливър Стоун излезе ...
10.12.2013 18:51
Тази история на Оливър Стоун излезе във вид на серия от докумнтални филми доста отдавна - 2012 мисля. Доста е интерсна наистина.

Понеже ми се струва, че долавям известно злорадство, искам да вметна че такава книга/филм е възможен поради факта че в САЩ съществува демокрация. Може да не е идеална но я има. Инче Оливър Стоун щеше да бъде пратен да копае (като Солженицин) някъде а нямаше да живее в скъпо имение в Калифорния (предполагам).

На германофила по горе мога да кажа само че темата за ВСВ започва с цифри на жертвите които страните са дали във войната и те говорят достатъчно кой е урод, изнасилвач и пр.

Поздрави!
цитирай
11. neshin - !!!
10.12.2013 18:57
ТУК СЪМ АБСОЛЮТНО СЪГЛАСЕН!
цитирай
12. raders - Не само щатите. Всяка държава има ...
10.12.2013 22:02
Не само щатите. Всяка държава има премълчавана история, включително и нашата. Какво знаем ние от историята си? Само това, което е писано в учебниците нали? А това, което не е писано знаеш ли, че никак не е малко?
цитирай
13. zaw12929 - Поздрави
10.12.2013 22:05
Поздрави
цитирай
14. idealist - Е, и?
10.12.2013 22:37
raders написа:
Не само щатите. Всяка държава има премълчавана история, включително и нашата. Какво знаем ние от историята си? Само това, което е писано в учебниците нали? А това, което не е писано знаеш ли, че никак не е малко?

С това искаш да оправдаеш американците ли или какво? Сигурно и ние си имаме грехове като държава, но поне не сме живели на гърба на други народи и за тяхна сметка.
цитирай
15. germantiger - ...
11.12.2013 00:26
ko642 написа:
Тази история на Оливър Стоун излезе във вид на серия от докумнтални филми доста отдавна - 2012 мисля. Доста е интерсна наистина.

Понеже ми се струва, че долавям известно злорадство, искам да вметна че такава книга/филм е възможен поради факта че в САЩ съществува демокрация. Може да не е идеална но я има. Инче Оливър Стоун щеше да бъде пратен да копае (като Солженицин) някъде а нямаше да живее в скъпо имение в Калифорния (предполагам).

На германофила по горе мога да кажа само че темата за ВСВ започва с цифри на жертвите които страните са дали във войната и те говорят достатъчно кой е урод, изнасилвач и пр.

Поздрави!


Не съм германофил, а ГЕРМАНЕЦ ПО МАЙКА, оттам нататък:

семейството ми губи родината си Ост Пройссен днес поделена между полски шлюхи и москали

прадядо ми е убит без съд и присъда от другарите

дядо ми е съден от Народния съд от червените боклуци

името на майка ми-тогава бебе и на германския ми род е сменено от Готтлийб на Боголюбови (макар в превод да е "това").

Лично аз кой съм -вбг имам издадена книжка

Имам служба 11 години на 3континента вън от бг

...

МОИТЕ ПРЕВОДИ ЗА СЪВЕТСКИТЕ УБИЙЦИ И ИЗНАСИЛВАЧИ

http://germantiger.blog.bg/history/2011/04/05/genocid-dyshterite-na-germaniia-1.723077

http://germantiger.blog.bg/history/2011/04/12/genocid-dyshterite-na-germaniia-2.727897

http://germantiger.blog.bg/history/2011/07/21/genocid-dyshterite-na-germaniia-3.787406

http://germantiger.blog.bg/history/2011/10/13/genocid-dyshterite-na-germaniia-4.834492

http://germantiger.blog.bg/history/2012/08/16/genocid-dyshterite-na-germaniia-5.988822

http://germantiger.blog.bg/history/2013/11/29/genocid-dyshterite-na-germaniia-6.1212483

...

По данни на американския сенат,когато на 17 юли 1945 г. войските на Айзенхауер навлизат в Щуттгарт неговите колониални небели войници събират и изнасилват в метрото 2 000 германски жени и момичета.САМО ЗА 1 СЕДМИЦА В ЩУТТГАРТ СА ИЗНАСИЛЕНИ ПОВЕЧЕ ЖЕНИ, ОТКОЛКОТО ЗА 4 ГОДИНИ ГЕРМАНСКА ОКУПАЦИЯ ВЪВ ФРАНЦИЯ!

Факт е, че показателя за изнасилвания на германските войски в окупираните от тях територии в по-нисък в сравнение с всяка друга воювала страна. Нещо повече АБСОЛЮТЕН ФАКТ Е, ГЕРМАНЦИТЕ СА ПОСЯГАЛИ ПО-РЯДКО НА ЖЕНИ, ОТКОЛКОТО СЛУЧАИТЕ НА САМИТЕ АМЕРИКАНЦИ РАЗПОЛОЖЕНИ В СВОЯТА АМЕРИКА СРЕД СВОЕ НАСЕЛЕНИЕ – съдебна практика!

Най-масовите изнасилвания на над 2млн.германки и австрийки и надесетки хиляди унгарки,дори полякини (и отделни случаи на българки) са вършили съветските калпаци.

Ако Вие не знаете това, то историята и науката го е фиксирала в изследвания и архиви - съвсем официално издадени книги встраните победителки.

Иначе казано вашето невежество е ирелевантно към истината!

Що иде реч до "абсолютните числа"- да,там най-много жертви и страдание има за руския народ:

По инфо от германските архиви и WAST германските загуби на военни са не повече от 3,5 млн. на Източния фронт.Общо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5млн. цивилните над 3млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9млн.

Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил.
3. Според ЦАМО на РФ, в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн. Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи 19-20 млн.

Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ

ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК

ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ

СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ

...

ДА МЕ ПРОЩАВА АВТОРА НА ПОСТИНГА ЗА МОЯ КОМЕНТАР ВЪН ОТ ТЕМАТА И СЪЩИНАТА

ko642 при желание на лс продължаваш?!
цитирай
16. staler - вземи се прегледаи човече, хората ...
11.12.2013 01:39
вземи се прегледаи човече,хората ти казват че броя на жертвите/наи вече цивилните/е показателен ,кои какви ги е вършил през всв ,ти ги изтъкваш като повод за гордост от германския ти произход.
цитирай
17. ko642 - Само да припомня, че Германия влиза ...
11.12.2013 02:54
Само да припомня, че Германия влиза на във войната с Русия (СССР тогава) на базата на идологията, че германската раса е по висша и в нуждата си от жизнено пространство може сободно да убива всякакви други раси.

Т.е. 'германския тигър' с това потекло, по онова време е бил пътник :)
цитирай
18. ramone - ...
11.12.2013 09:28
Ако трябва да коментираме сериозно - това е претоплена манджа. Не виждам кое е новото и сензационното.
Самият Стоун дава версия за убийството на JFK във филма си, която по нашему е съвсем издържана. Тук казва ли нещо ново?
За Маккартизма не схващам кое би могло да е ново и сензационно. Там май отдавна всичко е ясно и сметени под килима.
За атомната бомба над Хирошима - също.
Пише ли за влизането на Щатите във Втората световна? Но и тази "тайна", отдавна не е тайна.
Участието на ЦРУ в преврата срещу Алиенде? Че то го пише в учебниците вече.
Нориега? Същата работа.
Въобще, "сензационни разкрития".
А ти - по детски учуден, че "живели на гърба на другите".
Ти някога чувал ли си за империя (независимо дали Американска, Съветска или Римска) да не живее на гърба на другите?
Значението на една империя не се измерва с това.
цитирай
19. idealist - ramone
11.12.2013 09:56
Как пък разбра, че съм "по детски учуден"? :)
Учудвам се на лекотата, с която отричаш една книга без да си я чел. Няма да ти обяснявам за какъв тип хора е свойствено това.
Колкото до сензационността - това е твое твърдение. За мен книгата е просто интересна и с доста подробности и нови за мен факти. Не всеки ден у нас се издават подобни четива и си струва човек да се запознае.
цитирай
20. chavdar01 - ПРАВИ ЛИ ТИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ ЧЕ ХУБАВИТЕ И ИНТЕРЕСНИ КНИГИ СТАВАТ ВСЕ ПО-СКЪПИ И ПО-СКЪПИ!
11.12.2013 10:28
ПРЕДИ МЕСЕЦ СИ КУПИХ "РАЗОРЕНИЕТО НА ТРАКИЙСКИТЕ БЪЛГАРИ ПРЕЗ 1913Г." ОТ ПРОФ.ЛЮБОМИР МИЛЕТИЧ-ВТОРО ИЗДАНИЕ,ЦЕНА-25 ЛЕВА?!
А ПЪРВОТО БЕШЕ-14 ЛВ.НО В МАЛЪК ТИРАЖ И СЕ ИЗЧЕРПИ ДОСТА БЪРЗО.
ЛОШОТО Е ЧЕ ТАКИВА СКЪПИ КНИГИ КАТО ТАЗИ КОЯТО ЦИТИРАШ НЕ ВЛИЗАТ И В БИБЛИОТЕКИТЕ,ТА ПОНЕ ОТ ТАМ ДА МОЖЕ ДА СЕ ПРОЧЕТАТ!
ПОСТОЯННО НИ ОСТАВЯТ БЕЗ "СВЕТЛИНА"!
НА ТОЗИ СТАНДАРТ КОЙТО ИМАМЕ НОРМАЛНА ЦЕНА ЗА КНИГА Е 6-8ЛЕВА!!!
ИЗВИНЯВАЙ ЧЕ ТАКА СИ ИЗЛЯХ БОЛКАТА! А ТЕМАТА ТИ БЕШЕ ДРУГА.
БЪДИ ЗДРАВ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
цитирай
21. ramone - ...
11.12.2013 10:52
Не ме разбирай криво - не е идеята да я отричам.
Книгата е озаглавена "Премълчаните тайни..." , а самият ти казваш, че е скандализирала "ястребите".
От това вадя заключението, че е нещо нечувано и "сензационно".
Дай все пак, накратко някоя "премълчана история", че ми стана любопитно.
цитирай
22. idealist - chavdar01
11.12.2013 10:54
Уви, прав си - 30 лв. си е висока цена за човек с доходи от 300-400 лв. месечно. Да не говорим а един пенсионер с 250 лв. пенсийка или за някой беден студент.
Весели празници и на теб! :)
цитирай
23. ok3223 - Паак Книжният паяк, пардон ... тигър
11.12.2013 11:13
ги реди едни цифри, каквито има само в болната му глава.
Германците бе, негови земляци са едва ли не най-героичната нация на 20в.Толкова били героични, толкова заслужили пред историята ... че, след ВСВ кой ли от окупаторите след края на войната, не се потруди, (най-много американските войници негри), да подобри усърдно националният немски генофонд.
Затова са толкова шарени днес, като негроидните и подобни физиономии са милиони, много милиони.
Съюзът, руснаците, само от немците били загубили 40 милиона убити, като загубите на немците за цялата война, на всички фронтове, била едва, едва 11 милиона.
Боже господи, защо не си прибереш българският окаян германофил, за който заради простотията му, има само един лек ... насмешка и презрение.
Твоите нагласени цифрички са удобни само за евтина пропаганда, с каквато се занимаваш от глупост и евтин овехтял нацизъм, от какъвто немският народ няма и най-малка нужда.
Немците знаят добре, какви и къде, какво са били при Хитлер, какви са днес и какви искат да бъдат като народ, нация и държава утре и в близкото, и далечно бъдеще.
И НЯМАТ НУЖДА ОТ ЗАЩИТАТА И ОПРАВДАНИЯТА, ЗА НАЦИСТКОТО СИ МИНАЛО НА ФАРИСЕИ КАТО ТЕБ.
цитирай
24. stamenmihalevski - Направо не мога да повярвам, че ще ...
11.12.2013 11:20
Направо не мога да повярвам, че ще гласувам с плюсче под пост на idealist :), но не мога да не го направя. Даже и книгата ще потърся, защото съм сигурен, че ще ми е интересна. Все пак искам да отбележа, че това с рекета и войната е валидно не само за американците, а за всички военни акции целящи завладяване на нови територии(буквално или само икономически) и то откак свят светува. Военната акция е оправдана само ако е освободителна иначе си говорим за терор на едни хора над други. Странното обаче е, че без гнусните воини светът щеше да се развива и да се е развивал много по-бавно, в пъти по-бавно. И все пак не пожелавам на никой да преживява подобно нещо(не че знам какво е, но дори не искам и да си представям).
цитирай
25. germantiger - ...
11.12.2013 19:49
17. ko642 - Само да припомня, че Германия влиза ...
02:54
Само да припомня, че Германия влиза на във войната с Русия (СССР тогава) на базата на идологията, че германската раса е по висша и в нуждата си от жизнено пространство може сободно да убива всякакви други раси.

Т.е. 'германския тигър' с това потекло, по онова време е бил пътник :)

...

КОГАТО ВСИЧКИ МИСЛЯТ ЕДНАКВО... ЗНАЧИ НИКОЙ НЕ МИСЛИ ;) !

Да припомня и аз:

КАКВО Е ГЕРМАНИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ

- РУСКИЯ НИ ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ АЛЕКСАНДЪР II ВСЪЩНОСТ Е ГЕРМАНЕЦ ПО МАЙКА
- ПУШКИН Е 1/4 ГЕРМАНЕЦ И Е ПОСВЕЩАВАЛ СТИХОВЕ НА ГЕРМАНСКА ПРИНЦЕСА
- ГЕРМАНЕЦ Е И ТОТЛЕБЕН - ПРЕВЗЕЛИЯ ПЛЕВЕН, ГЕРМАНЕЦ Е И ДИБИЧ-ЗАБАЛКАНСКИ
- ЕКАТЕРИНА ВЕЛИКА Е ГЕРМАНКА, ЕЛИЗАВЕТА СЪЩО И ОЩЕ НЯКОЛКО "РУСКИ" ИМПЕРАТРИЦИ, ВПРОЧЕМ ОГРОМНА ЧАСТ ОТ САНКТ ПЕТЕРБУРГ И СТАРИНИТЕ В НЕГО СА СТРОЕНИ ОТ ГЕРМАНСКИ АРХИТЕКТИ
- ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ, А КОГА БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК Е ОСВОБОДИЛ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ СЪС СВОЯ КРЪВ?!
- ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИТЕ ВОЙСКИ ПОД КОМАНДВАНЕ НА МАКЕНЗЕН БАЩА ГАЗЯТ РУМЪНИЯ НА СЕВЕР ПРЕЗ КАРПАТИТЕ, БЪЛГАРИТЕ ОТ ЮГ
- ПАК ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИ И АВСТРИЙСКИ ЧАСТИ НАСТЪПВАТ ОТ СЕВЕР В СЪРБИЯ, БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ ОТ ИЗТОК
- На берлинския конгрес Бисмарк играе за България, макар и без да го прави за конекрадците отвъд Дунав не заслужаващи живота на нито един померански гренадир, а именно:
ПРЕЗ НОЩА НАХЛУЗИЛ ПРУСКИЯ СИ ОСТРОВЪРХ ШЛЕМ-ПИКЕЛХАУБЕ, ТОЙ БЛЪСКА ПО ВРАТАТА КЪДЕТО Е ОТСЕДНАЛА ТУРСКАТА ДЕЛЕГАЦИЯ, ОКОЛО ПОЛУНОЩ... ЗАПЛАШВА ГИ, ИГРАЕ ГО ПОБЕСНЯЛ И ГРЪМОГЛАСНО ЗАПЛАШВА ТУРЦИТЕ ДА ПРИЕМАТ ПОРЕДНИЯ РУСКИ КОМПРОМИС! (до този момент русия отстъпва пред натиска на англия и франция в полза на турция). НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ТУРЦИТЕ ПРИЕМАТ, А АКО НЕ БЯХА БЪЛГАРИЯ ВЕРОЯТНО БИ БИЛА ОЩЕ ПО-МАЛКА СЛЕД 1878 Г.
цитирай
26. germantiger - ...
11.12.2013 20:01
Германия по онова време (както го наричаш) създава Словакия, хърватска държава, прибалтийски административни управления с държавност, руска "република" във Вайсрутения - Беларус и разширява съюзници като Унгария, Румъния и България.

КОНКРЕТИКА, НЕ ЛАЛАДЖИЙСТВО ko642 ;)

И ако руската и украинската са абсурдни обединения, то другите упоменати не са.

А про по за няколко години германска окупация изселените хора са в пъти по-малко от това, което направиха победителите на Изток само за 2 години - НАЙ-ГОЛЯМОТО ЕТНИЧЕСКО ПРОЧИСТВАНЕ ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА - НАД 15-17 МЛН. ГЕРМАНЦИ ЖИВЕЕЩИ НА ИЗТОК БЯХА ИЗБИТИ ИЛИ ПРОГОНЕНИ ОТ ЗЕМИТЕ СИ - най-мащабната миграция на хора след Великото преселение на народите - отново ФАКТ.

НЕ да припомня, а да цитирам друго,което не знаете:

М. КАЛИНИН 20 май 1941 г.
„Войната е такъв момент в който можем да разширим комунизма.”

ВОЙНАТА КАТО ПРЕТЕНЦИЯ ЦЕЛИЯ СВЯТ ДА Е ЧЕРВЕН НЕ СЕ СЕЩАТЕ ИЛИ НЕ КОМЕНТИРАТЕ УВЕРЕНОСТТА НА ДРУГАРИТЕ В СВЕТОВНАТА РЕВОЛЮЦИЯ - подобна всесветовност Хитлер никога не е заявявал и претендирал - отново факт, моля цитирайте ако разполагате с такъв (знаете как се цитира коректно нали не в преразказ?!)

Пак Еренбург, но на 11 януари 1943 г.

„... ние не воюваме само срещу хитлеристите,но и против немците...

Всеки път в началото на войната цензурата ми променяше думата немец в хитлерист.С времето обаче немец се наложи и влезе в употреба. Проблема е в това, че немеца психологически е несложен. Типа на съвременния немец в човешки смисъл е най-примитивен. Аз го определям като едноклетъчно същество.”

Емблематично от еврейна:

„Не трябва да се убива равнодушно.”

Заглавия на негови статии – „Врагове”, „Людоеди” 1941, „Омраза”, „Убий”, „Убий немеца” 1942, „Немците” 1943 – Иля е написал над 300 статии!



АЛЕКСЕЙ ТОЛСТОЙ от 28 юли 1941 г.

„Ние сме длъжни да се обединим в една воля, в едно чувство,в една мисъл – за това е нужна ненавист.”



БОРИС ПАСТЕРНАК в „Д-р Живаго” (написано за ПСВ)

„... войната беше очистваща буря, струя свеж въздух, чакано избавление... „

КАК ТИ СЕ СТРУВА РАСИЗМА НА СЪВЕТСКИЯ ЧОВЕК ЦИТИРАН ПЪРВИ, А ЗИКА НА ОМРАЗАТА НА ВТОРИЯ ИЛИ ПРОЗРЕНИЕТО НА ТРЕТИЯ ГЕНИЙ?

...

Към staler

Цифри НЕ НАТАМАНЯВАМ - знам, че истината боли.

Комисията на Кривошеев е близка до Путин и хора от кариерата

Личните картотеки на бойците са архив, не моя и твоя интерпретация

Това, че за 1 германец са падали по няколко съветски е факт - трагичен факт за неговите близки!
цитирай
27. germantiger - Лаконично в края
11.12.2013 20:06
1. Когато чуваш едната "истина", си сляп (поне с едното "око").

2. Другата страна и другата "истина" имат право на живот, "изслушване" и позиция

3. Война - това значи смърт, трагедия и рев. Всеки, който намира това за забавно е глупак. Всеки, който не е губил близък едва ли ще го разбере.

Какво "казвам" - ПОБЕДИТЕЛИ И ПОБЕДЕНИ СА ВЪРШИЛИ ЗВЕРСТВА

ЗА ГЕРМАНСКИТЕ СЕ ЗНАЕ И ТРЪБИ, ЗА ДРУГИТЕ СЕ ЗНАЕ В ПЪТИ ПО-МАЛКО

ТОВА Е ЛИЦЕМЕРИЕ НА МЕРЗАВЦИ!

Прощавайте категоричността ми ;)

P.S.
От мен под този постинг - толкова
Благодаря за, нека я нарека трибуната и търпението на автора да пиша не по постингсъщината
цитирай
28. raders - Не само щатите. Всяка държава има ...
12.12.2013 19:09
idealist написа:
raders написа:
Не само щатите. Всяка държава има премълчавана история, включително и нашата. Какво знаем ние от историята си? Само това, което е писано в учебниците нали? А това, което не е писано знаеш ли, че никак не е малко?

С това искаш да оправдаеш американците ли или какво? Сигурно и ние си имаме грехове като държава, но поне не сме живели на гърба на други народи и за тяхна сметка.


Не оправдавам никого. Само констатирам факти. Историята изобщо не е наука, а една голяма уйдурма, защото всички - като почнеш от историците, политиците, патриотарите, тъпънарите и свършиш до последния пройдоха - всеки си я наглася както си иска /погледни собствения си постинг/. Понятието обективност тук не съществува. Ти, например, запознат ли си с всички подвизи на цар Симеон - наречен още велики?
цитирай
29. germantiger - 28. raders - Не само щатите. Всяка ...
13.12.2013 08:22
28. raders - Не само щатите. Всяка държава има ...
12.12 19:09
Не оправдавам никого. Само констатирам факти. Историята изобщо не е наука, а една голяма уйдурма, защото всички - като почнеш от историците, политиците, патриотарите, тъпънарите и свършиш до последния пройдоха - всеки си я наглася както си иска /погледни собствения си постинг/. Понятието обективност тук не съществува. Ти, например, запознат ли си с всички подвизи на цар Симеон - наречен още велики?

...

Прощавай, но ако действително си убеден и мислиш така, то

- или не си чел вярно малкото сериозни автори според период и събития

- или не четеш на различни от българския език качествени автори

- или не разбираш каквото би могъл да разбереш

Просто казано - има историчци,вярно единици на ниво - имало и надявам се, ще има, пак вярно - "1 на 100"

Не познаваш тези качествени (не само за мен автори)

Толкова ти е "критерия" и познанието за история,че не можеш да отсееш

...

За "натаманяването" спор - няма,някой беше казал/писал - ИСТОРИЯТА Е ПОЛИТИКА ОБЪРНАТА В МИНАЛОТО!
цитирай
30. kostadin - Едва ли в книгата пише за америка...
27.12.2013 09:17
germantiger написа:
Едва ли в книгата пише за американските престъпления срещу германския народ?!

За "другото" не етрудно да се пише, но за споменатото от мен е най-опасно писането - защо ли:

- ако признаеш собствените и съветски уроди, рискуваш преоценка на войната ВСВ въобще

- рискуваш въпрос защо помагахте на съветските изнасилвачи

- рискуваш оценка - вие/нашите деди не бяхте по-добри от онези нацисти и прочие

- цялата филмова индустрия на тема ВСВ получава оценка на филми-мерзавци

- пада въобще пиедестала на морален победител и "добър" - ако той падне с него падат (пак като нравствена позиция) чествания в Русия, Англия и САЩ

За това аз НЕ очакван Стоун да е стигнал до ВСВ и да е казал ЦЯЛАТА ИСТИНА за нея.

Правилно е да не вярваш,но не всичко което си прочел и искаш да го споделиш с другите е истина.
Дрезден е бомбардиран не от янки ,а от англичани .Знаеш ли ,че ако Хитлер не бе нападнал Франция ,то елитите на Англия и Франция бяха подготвили подобен план за бомбардиране в продължение на месец и половина областа на Баку и петролопровода до Черно море.
Човечеството още по - малко елитите на нацииите,никога не знаят дали плановете им за богатство и власт ще донесат на хората добро или зло.На неразумни действия ще сме обречени докато ни заробват ,чрез банковите лихви.Трудно ,много трудно може човек да започне да се грижи за себе си ,докато най- лесният начин да живееш е да намериш пари от някъде.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788874
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930