Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2013 15:39 - Много странна модерация в блог.бг от вчера :)
Автор: idealist Категория: Лични дневници   
Прочетен: 36643 Коментари: 85 Гласове:
57

Последна промяна: 26.05.2013 16:09







     Вчера станахме свидетели на нещо доста странно в модерацията на блог.бг. За какво става дума?
    Рано сутринта аз пуснах следния мой постинг:


idealist.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/05/25/edna-mumiia-vyzpiava-edna-mutra-ili-quot-pozdrav-za-tutankam.1113676

   Само за около час той имаше над 450 прочита и излезе на първа страница. Беше отбелязан и като най-четен и най-коментиран в категорията си. Прочитанията растяха с всяка минута и изведнъж....постингът ми изчезна от първа страница. Престоя там само около час.
    Малко след това се появи постинг на лицето Тутанкамон661, който беше в отговор на моя. За нула време, само след 87 прочитания, постингът му "Факти и почтеност" се изкачи на първа страница и...остана там цели 24 часа, до 12.00 ч. днес.
    Позволих си вчера да попитам модераторите какво се е случило с моя постинг. Защо той бе свален от първа толкова бързо и беше лишен от означенията за най-четен и най-коментиран. Попитах също дали има някакво оплакване от написаното от мен в постинга "Една мумия възпява една мутра или "Поздрав за Тутанкамон661".
   Ето какво точно написах:
"Здравейте, модератори :)
 Днес ми направи впечатление нещо, свързано с моя постинг:

http://idealist.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/05/25/edna-mumiia-vyzpiava-edna-mutra-ili-quot-pozdrav-za-tutankam.1113676
  Само за около час той излезе на първа страница. Прочитанията достигнаха над 450 и продължаваха да растат. Но много скоро, само след около час и нещо, постингът изчезна от първа. Както и означенията в него, че е сред най-четените и коментирани в раздела.
 Имам въпрос към вас - защо се получи така? Дали някой е настоявал за намесата ви и с какви аргументи? А ако не е премахнат от първа страница от вас, защо постингът изчезна оттам толкова бързо? Друг път стои по повече от 10 часа, ако прочитите се увеличават?
  Предварително ви благодаря за отговора!
  С уважение - idealist
"


И до момента нямам отговор на въпросите си от модераторите. По тази причина си позволявам да попитам отново сега:
    - Някой от модераторите би ли отговорил на въпросите ми?
    - Има ли някакъв двоен аршин в блог.бг или е налице някакво недоразумение?
    - Ще се вземат ли най-сетне мерки спрямо блогъри, които имат регистрирани повече от 1 профили?
    - Колко пъти блогърът Тутанкамон661 трябва да изсипе обиди към други съблогъри, за да получи полагащия му се бан?
  Ще се радвам да получа отговор на тези въпроси. За да се разсеят съмненията, че блог.бг вече не е място на свободното слово и дух, а поле за изява на простащината и мултипрофилните хейтъри.

   Използвам повода да благодаря за над 1000-та прочита и гласовете ЗА, които получи постинга ми срещу това гнусно явление. Въпреки наложената му дискриминация. :)
  
Поздрав!





Гласувай:
59



1. tit - Губиш си времето...
26.05.2013 16:18
Само последният абзац си струва!:))
Тука е така.
Впрочем, за да сме обективни,трябва да отбележим че не всички подмолни действия са с адресант Сашо Донев.
В някои случеи той отнася негативните реакции само, докато друг, в сянка, доволно потрива...мишка!:))
Аз и до днес не съм успяла да разбера аршина на модераторите, но съм уверена, че не си струва ядовете!:):))
Весело лято ти желая!:)
цитирай
2. rustam - с една малка поправка
26.05.2013 16:44
написал си "лицето тутанкамон661". Такова лице тук няма. Тази блогова шушумига е всичко друго, но не и "лице"
цитирай
3. apostapostoloff - Никой не обича
26.05.2013 16:44
леви изтращеняци като теб. Ужасно досаден и неприятен си, ама ти си толкова изтрещял, че не можеш да го проумееш.
цитирай
4. saadi - Прочетох ти предния постинг и да ти кажа
26.05.2013 16:49
не трябва да питаш модераторите защо са го свалили , а защо нямаш бан . Ми ти си нарушил всички правила за публикуване на постинги , с изключение на онова за обидите на расова и етническа основа .
цитирай
5. idealist - Ха,
26.05.2013 16:57
saadi написа:
не трябва да питаш модераторите защо са го свалили , а защо нямаш бан . Ми ти си нарушил всички правила за публикуване на постинги , с изключение на онова за обидите на расова и етническа основа .

Много интересно мнение :) Знам, че си фен на въпросния. Но не разбирам как с това, че се обявявам против обидното за много блогъри поведение на Тутанкамон съм нарушил правилата? Да не би да съм го нарекъл така, както той е наричал и нарича десетки блогъри тук? Или и ти като АнгиПискова си затваряш очите за безбройните му квалификации и нецензурни изригвания? :)
Ще се радвам модераторите да отговорят, наистина. Но те продължават да мълчат, сякаш гузно...
цитирай
6. idealist - :)
26.05.2013 16:58
rustam написа:
написал си "лицето тутанкамон661". Такова лице тук няма. Тази блогова шушумига е всичко друго, но не и "лице"

Старая се да съм учтив, както винаги. За да не падна до неговото "ниво" :)
цитирай
7. idealist - :)
26.05.2013 17:04
tit написа:
Само последният абзац си струва!:))
Тука е така.
Впрочем, за да сме обективни,трябва да отбележим че не всички подмолни действия са с адресант Сашо Донев.
В някои случеи той отнася негативните реакции само, докато друг, в сянка, доволно потрива...мишка!:))
Аз и до днес не съм успяла да разбера аршина на модераторите, но съм уверена, че не си струва ядовете!:):))
Весело лято ти желая!:)

Какви ядове? Хора като въпросния Тутанкамон могат да погнусят, да разсмеят, да те накарат да ги съжалиш, да поискаш да защитиш несправедливо оплютите от него хора. Но, за да ме ядоса някой, той трябва да има доста повече интелектуален багаж. И да е личност :)
Весело лято и на теб! :)
цитирай
8. jabalka - Привет idealist! :)
26.05.2013 17:06
Като гледам и аз съм пострадала покрай заличаването и свалянето от популярни - не си приписвам заслуги... но появяването на страницата за най- популярни при прочити и и коментари... ме заличиха дори от историята с публикации които бяха публикувани мноого по - рано, е слава богу, имаме приятели, които ни четат и подкрепят и смятам, че тече един продуктивен диалог тук в твоята страница за моята нямам никакви претенции! Има една мъдра приказка: " Където е богатството ти там ще бъде и сърцето ти!
Ти си пишещ човек и ще намериш облеклото с точна мярка и модел, което да скроиш по мярка на такива явления! :)
Поздрави и най- добри пожелания!
цитирай
9. idealist - jabalka
26.05.2013 17:25
Радвам се, че сме на едно мнение с теб! :)
Колкото до модераторите - би било наистина жалко, ако подобни прояви на шуробаджанащина или толериране на едно мнение за сметка на друго провалят блог.бг.
Приятна неделна вечер! :)
цитирай
10. elinora - Идеалисте,
26.05.2013 17:34
силно се съмнявам, че модерацията има пръст в свалянето на твоя постинг! Вече почвам да си мисля, че блог.бг се стопанисва само и единствено от шизофреника многопрофилник Тутурутко и стотиците му клонинги. Тъжно, но факт! :)
цитирай
11. saadi - Хаха , Идеалисте , какви са тия детски оправдания ?
26.05.2013 17:50
Значи , ако аз ударя шамар на Тутанкамон и той не ме съди , и после ти му лепнеш един , а той заведе дело , ще кажеш на съдията : - Да , ама и Саади му гръмна един шамар , пък на него нищо не му казвате .

Ако Тутанкамон ревне за същото , за което ревеш и ти сега , ще му напиша точно такъв коментар като и на теб .

Моят коментар е напълно безпристрастен , за разлика от коментарите на Пискова , която подкрепя Тутанкамон на всяка цена и коментарите на Тит и Рустам , които са против Тутанкамон , независимо , за какво става дума .
цитирай
12. анонимен - Алекс, сайта работи ненормално. ...
26.05.2013 18:12
Алекс, сайта работи ненормално. Това е ясно.
И при мен изчезна коментара ти. Не разбирам защо.
цитирай
13. tit - Обективен си като развален бинокъл, Саади.
26.05.2013 18:28
Въпросът е, що Идеалиста го свалиха от Първа, а бигмазалото с клеветите му не?
Или ти вярваш, че пиша отчаяни ЛСта на тутю?
А, сетих се ~намираш го забавно!:))
Лъжата не е майтап, Саади, ...но ти не си тук заради справедливостта, а за забавата...на чужд гръб!:)
Не ми отговаряй, Сарториум ~ общуването с презрени лелки , като мен, ще ти донесе гнева на почетните потребители!: PP
цитирай
14. idealist - Ето още един аргумент,
26.05.2013 18:48
kushel написа:
Алекс, сайта работи ненормално. Това е ясно.
И при мен изчезна коментара ти. Не разбирам защо.

в подкрепа на въпросите ми към модераторите. Този мой постинг беше публикуван малко преди 16 ч. днес. Вече има над 240 прочитания и 21 гласа ЗА, но все още не е излязъл на първа. Сравнете го с вчерашните прочити на въпросния пост на Тутанкамон. Набива се на очи разликата, нали? С 87 прочита, 5 коментара и 9 гласа ЗА той вече беше "цъфнал" най-отгоре :)
цитирай
15. blogerka - Edin
26.05.2013 19:06
безплатен съвет-Wordpress е прекрасен блог.
цитирай
16. saadi - Тит , това е абсолютното безумие на общуването в България .
26.05.2013 19:19
Човекът пита защо са му свалили поста от Първа .
- Нарушил си правилата на сайта - казвам аз
- Аха ! Значи си фен на Тутанкамон , така ли ?! - пита ме Идеалист
И се почва ...

Голямо реване за тия прочити и излизането на челната страница . Идеалисте , спокойно , в Популярни си . Някъде след Икономиста , мисля .
Имал бил 18 гласа ЗА , хахаха ... майко мила , колко годишни сте бе ?
цитирай
17. анонимен - "Или и ти като АнгиПискова си ...
26.05.2013 19:24
"Или и ти като АнгиПискова си затваряш очите за безбройните му квалификации и нецензурни изригвания? :)"
Постарах се да съм обективна и при теб, и при него. Разговарях с теб, а не с интригантите около теб, защото някои от тях в известен период се вряха и при мен.
Идеалисте, виждам какви те обкръжават. Надявам се сам да проумееш един ден тези другарчета.
От мен толкова - както забеляза, аз с интриганти не разговарям, а към теб се обърнах, защото сме общували и по други поводи. Именно "общували", а не "ругали се".
Желая ти само хубави неща. Съвсем искрено при това.
цитирай
18. idealist - Благодаря :)
26.05.2013 19:24
blogerka написа:
безплатен съвет-Wordpress е прекрасен блог.

Непременно ще го разгледам. Ако нещата в блог.бг продължават да будят недоумение, със сигурност много от стойностните блогъри ще си намерят ново място за общуване. Днес гледам, че и коментарите ми са започнали да изчезват от блога на Кушел... А админите продължават да си мълчат и да пасуват.
цитирай
19. idealist - Ами
26.05.2013 19:40
angpiskova написа:
"Или и ти като АнгиПискова си затваряш очите за безбройните му квалификации и нецензурни изригвания? :)"
Постарах се да съм обективна и при теб, и при него. Разговарях с теб, а не с интригантите около теб, защото някои от тях в известен период се вряха и при мен.
Идеалисте, виждам какви те обкръжават. Надявам се сам да проумееш един ден тези другарчета.
От мен толкова - както забеляза, аз с интриганти не разговарям, а към теб се обърнах, защото сме общували и по други поводи. Именно "общували", а не "ругали се".
Желая ти само хубави неща. Съвсем искрено при това.

Затваряш си очите и това е факт, да. Вчера ти предложих, ако нямаш време сама, аз да ти копирам многобройните обиди на твоя приятел Тутанкамон към десетки блогъри. При това с нищо непредизвикани обиди, освен с различното им мнение от неговото. Казах ти вече - всеки сам си избира обкръжението и средата. Щом си решила да си останеш с Тутанкамон - радвай се на компанията му, това си е твое право. Желая ви щастие заедно! :)
цитирай
20. idealist - Ще ти го кажа само веднъж - дано да го запомниш:
26.05.2013 19:44
saadi написа:
Човекът пита защо са му свалили поста от Първа .
- Нарушил си правилата на сайта - казвам аз
- Аха ! Значи си фен на Тутанкамон , така ли ?! - пита ме Идеалист
И се почва ...

Голямо реване за тия прочити и излизането на челната страница . Идеалисте , спокойно , в Популярни си . Някъде след Икономиста , мисля .
Имал бил 18 гласа ЗА , хахаха ... майко мила , колко годишни сте бе ?

Пет пари не давам дали съм на първа или не. И хич не ме интересува дали точно ти ще ми повярваш за това или не.
Поставих въпроса за явното несъответствие в оценяването на постингите заради всички блогъри тук, които нееднократно сигурно са били ощетявани и пренебрегвани заради нечии пристрастия. И точно заради това цитирах точните данни за популярността на двата постинга - за да може всеки да ги сравни. Не понасям несправедливостите и няма как да мълча, когато ги видя.
цитирай
21. nikita6864 - .
26.05.2013 19:59
Изключително сложен алгоритъм, който се знае само от трима души в екипа на компанията, определя това дали постингът ти ще бъде на първа страница или не.
цитирай
22. cecka1504 - Обидите на "лицето" ...
26.05.2013 20:27
Обидите на "лицето" изглежда не се четат само от приятелите му. Останалите блогъри ги четем във всеки втори негов пост и то от името на всичките му профили.
Мен ако питаш - няма да ти отговорят.
цитирай
23. saadi - 21. nikita6864 -Изключително сложен алгоритъм, който се знае само от трима души...
26.05.2013 20:29
Ще ти го кажа само веднъж - дано да го запомниш:

Блогърът Идеалист не дава пет пари за алгоритъма . Той има 18 гласа ЗА и трябва незабавно да бъде поставен начело на Първа .
цитирай
24. idealist - saadi
26.05.2013 20:43
Абе ти да не си един от профилите на Тутанчо? :))))) Голямо адвокатстване, голямо чудо му дръпна! :) Както казваше Б. Борисов: "Аз съм прост и те са прости. Затова ме харесват!" Че и вие двамката май така... :))))))
цитирай
25. tit - Саади, попитах защо модераторите не свалиха позорящия пост на мазалото!
26.05.2013 20:45
Каква Първа те гони?!
Има ли двоен аршин или не?
Толкова ли е трудно да отговориш в прав текст?
Не, но не ти изнася!:)
Пазете си го вашия безгрешен хейтър, но не заемайте поза на справедливи съдници. лъжата е лъжа,Сарториум, колкото и шамара да удряш...
Тутю лъже и модератор го покрива.
Защо, е отделна тема на разговор!:)
цитирай
26. idealist - В техен интерес е да отговорят, мисля
26.05.2013 20:45
cecka1504 написа:
Обидите на "лицето" изглежда не се четат само от приятелите му. Останалите блогъри ги четем във всеки втори негов пост и то от името на всичките му профили.
Мен ако питаш - няма да ти отговорят.

За тях този сайт е източник на доходи. И би трябвало всеки мислещ и пишещ блогър да им е важен - заради по-голямата аудитория на рекламите тук.
цитирай
27. tit - Саади, лъже ли Тутснкамон?
26.05.2013 20:49
saadi написа:
Ще ти го кажа само веднъж - дано да го запомниш:

Блогърът Идеалист не дава пет пари за алгоритъма . Той има 18 гласа ЗА и трябва незабавно да бъде поставен начело на Първа .

Ще отговориш ли или ще продължиш да се гавриш?
Петеф е цвете в сравнение с теб
цитирай
28. blackpredator - Това си има диагноза
26.05.2013 20:59
Обсесивно-компулсивно разстройство.
Момчето има проблем с вниманието и самочувствието в реала и тук намира своята същност и адепти-сродни души...
Когато си обикновен никой, а много искаш да си някой, то виртуалният свят на нета, дава възможност да си Батман-ФараонШериф, Попай-Катана, Алиса-Ангелина, Цефуля с чизми, Саид в Саади и тъй нататък...
Там се чувстват недостатъчно "ебавани", а тук на Първа в блога, видяни, ебавани и могат да ебат, било с модерация, било с донос до админа...
Тая обсесия си има и съответните компулсии...

Ама и тоя постинг май е неудовлетворен зов за Първа?
цитирай
29. idealist - blackpredator
26.05.2013 21:13
Не, не е зов за първа постингът ми. Той си е зов за еднакъв аршин и нищо повече. Достатъчно пъти съм бил на първа, за да се впечатлявам от това. За мен е важно единствено това - всеки да има равен шанс да бъде прочетен.
Поздравления за точната диагноза! :)
цитирай
30. ivoki - Много странна модерация в блог.бг
26.05.2013 21:37
От месеци, по незнайни причини получих бан за всички статистики. Постингите ми са видни, всеки може да прецени дали с нещо нарушавам добрият тон. Много приятели ми казват, че са гласували за мен, но това не се появява. Средно дневно ме четат около 400-500 души в това нямам бан. На мен това ми стига. Безуспешни са опитите да получа обяснение защо имам бан...... И какво от това? Има достатъчно хора, заради , които продължавам да публикувам. Майната му на класациите и на модераторите. Не за това съм тук , а заради приятелите !
цитирай
31. hopfen - Тит?
26.05.2013 21:39
"""
25. tit - Саади, попитах защо модераторите не свалиха позорящия пост на мазалото!
20:45
Каква Първа те гони?!
Има ли двоен аршин или не?
Толкова ли е трудно да отговориш в прав текст?
Не, но не ти изнася!:)
Пазете си го вашия безгрешен хейтър, но не заемайте поза на справедливи съдници. лъжата е лъжа,Сарториум, колкото и шамара да удряш...
Тутю лъже и модератор го покрива.
Защо, е отделна тема на разговор!:)"""""
......................................................
Учудваща лицемерна агресия....Тит това ти ли си го писала, или някой друг влиза в профила ти....
Колегата, saadi ви го е казал просто, точно и ясно, вие го усложнявате, изкривявате и замъглявате...
idealist, вгледай се сега в отговора си към Черньо, там е истинската ти същност, и всичко друго каквото и да кажеш си е най-обикновено двуличие марка тартюф:)
Много си елеменарен, който е против колегата Тутанкамон661, ти е приятел, който си каже мнението открито-критично към постинга ти, е пък приятел на Тутанкамон661....
цитирай
32. kbalenciaga - idealist, нима не разбираш, че това е началото на нещо много по-лошо?
26.05.2013 21:41

На кого е собственост днес според тебе платформата блог.бг?
Е, какво друго може да очакваш тогава.
Естествено че първо ще почнат с подобни номера да лансират и използват отрепки като Тутанкамон661.
Той е идеален за целта.
После леко по леко ще разрушат цялата платформа блог.бг.
А ще обвинят свободно мислещите хора...

Блог. бг днес е най-голямата блогова сфера в България. До някъде е свободно да се пише за всичко-измами, манипулации, кражби...
Но вече няма да е така...

Решението според мен е , различно мислещите да си направят собствени сайтове, блогове, но при различни хост компании.
Защото едно е сигурно. Че това място вече няма да е същото като преди...
За това и такива като въпросния боклук тутанкамон661 имат такова самочувствие и се чувстват големи и недосегаеми...но са твърде изпростели от лакомия за да разберат какво ги чака...
цитирай
33. jeremy231 - Аааааааааа! Пак вопли за Първа.:-)))))))))))))))))
26.05.2013 21:48
Саади, да ти кажа откровено, народа не е прескочил 4-та детскоградинска група. Само да се спомене името Тутаново и моментално пристига цяло стадо борци за екологично равновесие. Има си и списък. :-)))))))))))))))
Най, баш титанът на интелектуалното блог творчество си е довлякъл.... онова, дето е от долния обратен край на лицето. Че и няма значение от коя позиция го гледаш. Ти го чакаш да пръдне, той проговаря. Рустаме, Рустаме. В милиционерското не са ли те учили, че е добре и да замълчиш?
цитирай
34. jeremy231 - Черньо, не споменавай на всуе името Катаново.
26.05.2013 21:50
Ще береш сарказми и иронии. :-))))))))))) Идеалистични.
цитирай
35. idealist - hopfen
26.05.2013 21:59
Не разбрах каква е истинската ми същност? Да вземеш да ме информираш ли? :))) Колкото до това кой на кого е приятел - няма по-естествено от това приятел да ти е този, чиито мисли и емоции споделяш, нали? Или пък чиито обидни квалификации - както в случая с коментарите на Тутанкамон.
цитирай
36. idealist - Не знам чия собственост е вече сайтът, наистина
26.05.2013 22:02
kbalenciaga написа:

На кого е собственост днес според тебе платформата блог.бг?
Е, какво друго може да очакваш тогава.
Естествено че първо ще почнат с подобни номера да лансират и използват отрепки като Тутанкамон661.
Той е идеален за целта.
После леко по леко ще разрушат цялата платформа блог.бг.
А ще обвинят свободно мислещите хора...

Блог. бг днес е най-голямата блогова сфера в България. До някъде е свободно да се пише за всичко-измами, манипулации, кражби...
Но вече няма да е така...

Решението според мен е , различно мислещите да си направят собствени сайтове, блогове, но при различни хост компании.
Защото едно е сигурно. Че това място вече няма да е същото като преди...
За това и такива като въпросния боклук тутанкамон661 имат такова самочувствие и се чувстват големи и недосегаеми...но са твърде изпростели от лакомия за да разберат какво ги чака...

Твърде възможно е да е купен с някаква цел различна от правенето на пари. В такъв случай купувачите явно ще са хора, които са готови да трошат пари за влияние. А подобни пари едва ли са спечелени с честен труд :)
цитирай
37. ironia - Някои колеги преместват темата, защото не им е удобна :D
26.05.2013 22:18
Ще си позволя моето лично мнение, а дали вие ще се съгласите с него няма особено значение.

Социалното развитие на т.н. tutankhamon661 има главно отрицателно (в смисъл - потискащо) въздействие върху интелекта. У него са се разбушували всички инстинкти и страсти. Той удовлетворява само своите биологични нагони и импулси. Неговият вътрешен свят е пълен хаос. Следствие на това, демонстрира деструктивно поведение, което не се вписва в правилата на социума.
Той дори не е индивидуалист, щом изпитва потребност да симулира фалшиво общуване с многобройните си профили. Характерно за индивидуалиста е да бъде прагматик, а tutankhamon661 често обърква желаното за действително.
Егото му погажда лоша шега, защото колкото по-елементарен е човек, толкова по-еднозначно казва кое е добро и кое лошо. Напоследък той громи със завиден плам другомислещите и размахва назидателно пръст.
Единственото спасение за него е да промени фундаментите на реалността в която живее и която нарича живот.

Друг е въпросът, защо подобни явления се търпят и тук искам да поздравя автора за позицията.
цитирай
38. freeoldmen - Всеки чувствуващ човек, българин, ...
26.05.2013 22:27
Всеки чувствуващ човек, българин, усеща, че главният проблем в България е липсата на справедливост. Тази липса остро се проявява в Блог.бг.
Има ли нарушения на правилата на блога?
Има, и то постоянни.
Правят ли хората, от които зависи това да не се случва нещо по въпроса?
Определено не.
Това дава хранителна среда на всякакви извращения и идиотщини, на които сме се нагледали в нашата мила Родина.
А може, поне тука може да бъде друго...
Нужно е само модераторите да си вършат работата, все едно блога е техен.
цитирай
39. tit - Хопфен,
26.05.2013 22:31
зададох на Саади елементарен въпрос.
Намираш въпросът ми за простащина?
Впрочем, ако не ме намираш елементарна простачка, защо не го заяви на бигмазалото?:)))
Или се изказваш язвително само когато е застрашен имиджа на твоите приятели

Редно е модераторите да информират защо банват даден пост.
Нима такова искане е простащина?:)
Търпя от доста време неописуема агресия от страна на тутю!
! Агресивна простащина е фактът, че това ви забавлява!:)))
Знам му проблема и заявявам, че няма да му се реши!:):))
цитирай
40. idealist - ironia
26.05.2013 22:31
Ясно е, че подобен род форумни индивиди ще продължат да замърсяват пространството със злобните си писания и обиди. Просто защото "луд умора няма". Но ще е много жалко, наистина, ако те започнат да бъдат толерирани по изкуствен начин от блог.бг. Защото тук има много стойностни хора, пишещи интересно или споделящи интересни неща. И, вместо да се наслаждаваме на техните постинги, ще трябва да си затваряме носовете с пръсти заради носещата се из сайта воня, която се шири на воля.
Затова реших този път да не мълча. Въпросът е принципен и важен!
Благодаря ти за подкрепата! :)
цитирай
41. kbalenciaga - idealist, е то и тук има тема по въпроса ето:
26.05.2013 22:44

http://mamkamu.blog.bg/politika/2013/04/23/timadjiite-kupiha-blog-bg.1103691


Така че, копирайте...
Защото свободата на словото ще е/е ...някъде там...
цитирай
42. vesever - Здравей. Видях, че се бориш за ...
26.05.2013 22:48
Здравей.
Видях, че се бориш за справедливост. И аз съм така. Обаче в този свят няма справедливост и хората идеалисти се чувстват като с вързани ръце, защото искат невъзможното. Предполагам ти е познато чувството. И аз правя опити да "предизвикам" доброто у хората, с които имам някакво общуване, но когато човек е решил да потопи душата си в какво да е зло и грозно "съдържание", оправия няма. Може би трябва да стане чудо, за да се опомнят хората. Мислил ли си за това, че светът де факто върви към саморазрушение, а повечето хора дори не си дават сметка и сякаш не им пука какво причиняват - на себе си, на околните, на земята, на Вселената? Мисля, че в света има някаква 'зараза". И хората юнашки се хвърлят в злото, бидейки заразени...повличат и други след себе си...Само който вижда и си дава сметка какво става и който иска да се опази, който наистина държи да се опази, може и се опазва. Но да повлияем на тези, които са направили избор към недобро...това е мисия невъзможна. Все пак, пожелавам ти успех. Може би не трябва да се отказваме, въпреки че знаем, че няма да успеем да "поправим" света към добро...
Лека вечер
цитирай
43. idealist - Виж,
26.05.2013 22:57
vesever написа:
Здравей.
Видях, че се бориш за справедливост. И аз съм така. Обаче в този свят няма справедливост и хората идеалисти се чувстват като с вързани ръце, защото искат невъзможното. Предполагам ти е познато чувството. И аз правя опити да "предизвикам" доброто у хората, с които имам някакво общуване, но когато човек е решил да потопи душата си в какво да е зло и грозно "съдържание", оправия няма. Може би трябва да стане чудо, за да се опомнят хората. Мислил ли си за това, че светът де факто върви към саморазрушение, а повечето хора дори не си дават сметка и сякаш не им пука какво причиняват - на себе си, на околните, на земята, на Вселената? Мисля, че в света има някаква 'зараза". И хората юнашки се хвърлят в злото, бидейки заразени...повличат и други след себе си...Само който вижда и си дава сметка какво става и който иска да се опази, който наистина държи да се опази, може и се опазва. Но да повлияем на тези, които са направили избор към недобро...това е мисия невъзможна. Все пак, пожелавам ти успех. Може би не трябва да се отказваме, въпреки че знаем, че няма да успеем да "поправим" света към добро...
Лека вечер

Не можем да поправим непоправимите. Не е това целта. Важни са другите хора и тяхното право да бъдат поставени в равни условия. И да не бъдат обиждани за позицията си. Заради тях си струва да не се мълчи.
Благодаря за коментара! :)
цитирай
44. idealist - Е,
26.05.2013 22:58
kbalenciaga написа:

http://mamkamu.blog.bg/politika/2013/04/23/timadjiite-kupiha-blog-bg.1103691
Така че, копирайте...
Защото свободата на словото ще е/е ...някъде там...

Ако ТИМ са купили сайта - нещата се изясняват. Те напазаруваха четвърт Варна, за да спечели ГЕРБ там, та тук ли ще се посвенят да манипулират? :)
цитирай
45. lidislidis - Здравей!
27.05.2013 00:36
Не си единственият в този блог с очевадни проблеми създавани с цел от посочения и застъпничките му...Това са доста агресивни и вманячени прости хора, които прехвърлят злобата и малоумието си срещу блогърите и извън блога в живот. Случаят с мен е така и пак от тях същите. Оплювания,интриги,лъжи, спиране блога и намеса в личните ми дела с български инстанции. Ангелина Пискова и отрепките около нея го правят....под просташките им със Сава Павлов нареждания за тормоз на блогърите. Психо тормоз и вреда на човека.
Жалки, болни и гнусни простаци са и в нета и в живота си.
Поздрави и не се ядосвай! Не се свеждай до гнусното им ниво да комуникираш дори в нета с тях. Тяхното съвсем скоро ще се види...
цитирай
46. saadi - Тит , с твърдението си , че блогърът Петеф е
27.05.2013 00:59
по-цвете от мен ме рани дълбоко .
А аз толкова се старах да ти се харесам ...


цитирай
47. blogerka - lidis
27.05.2013 05:45
Brawo! po tochno podvijna ludnica.
цитирай
48. theeconomist - Правилно saadi!
27.05.2013 06:35
Следи и чети Икономиста! Класиците винаги са на почит.

"Кажи ми кои са ти приятелите в блога, за да ти кажа дали ще си на "първа"? :-))))
цитирай
49. sorsha30 - Снемане от първа страница, отне...
27.05.2013 07:14
Снемане от първа страница, отнемане на медалите и изключване на постинга от категорията без каквато и да е причина. Наблюдавала съм 2 такива случаи. Не е ясно защо? Може би авторът на този постинг ще ни отвори очите.
цитирай
50. vishnichka - Без помощта на администрацията на блог.бг,
27.05.2013 08:12
ТУК ние не можем да се справим с това явление и ако тя не се намеси, тормозът му над жени и други потребители на този сайт няма да спре...

Може да става въпрос за интернет трол, но тежката зависимост към мрежата на този човек говори за нещо съвсем друго.


Без да съм се задълбочавала в гугъл, вижте какво излиза за него:

https://plus.google.com/109006864348522456464/posts?hl=bg#109006864348522456464/about
В кръговете на : 1 100 души
В кръговете му са : 2 399 души


https://plus.google.com/112440146934383176331#112440146934383176331/posts
В кръговете на : 2015 души
В кръговете му са : 2 374 души


Прибавете към това двете му хиляди избрани приятели във фейсбука, хилядата му от блоговете му в блог.бг , цитирам:

4. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
20.04 18:43

Разбира се, на самотните хейтъри без аудитория не им остава друго освен да приравняват своите фалшиви посещения с истинските на другите. На моята аудитория само могат да завиждат и го знаят много добре, защото колкото и да говорят срещу мен, всъщност ме следят с по няколко профила - навсякъде. Само във Фейсбук имам 2000 приятели - те не са като фалшивите посещения, па ако ще хейтърите да застанат на челна стойка.


http://tutankhamon661.blog.bg/
http://defender.blog.bg/
http://sherif.blog.bg/
http://bigmazalo.blog.bg/



http://tutankhamon661.wordpress.com/
http://tutankhamon41.blogspot.com/
http://tutankhamon61.wordpress.com/
http://picture200.blogspot.com/
http://svejo.net/profile/tutankhamon661
https://mobile.twitter.com/tutankhamon661
woman-1-jena.alle.bg
sherif.alle.bg
new-information.alle.bg
http://love-woman-story.blogspot.com/
https://www.facebook.com/sherifda
http://www.sibir.bg/blog/Tutankhamon661/
http://tutankhamon661.dir.bg/_wm/library/item.php?did=517352&df=8&dflid=3&GDirId=330f55501f04cd01f9fe6833c7691908
http://www.blogger.com/profile/13727852804339995362
http://friendfeed.com/tutankhamon661




Оставям изводите си на вас, но приемете моя съвет: когато срещнете нещо подобно – пазете психическото си здраве и бягайте далеч!!!
цитирай
51. kbalenciaga - "...когато срещнете нещо подобно – пазете психическото си здраве и бягайте далеч!!!"
27.05.2013 08:24

Е защо да бягат на далече заради такива отрепки и боклуци като tutankhamon661?!
До кога така?!

Защо вместо да бягат от такива помияри, не ги наритат здраво по насраните им задници???
цитирай
52. alhimik1 - !
27.05.2013 08:37
Затова и аз от два месеца не съм публикувал нищо...Док :)
цитирай
53. vishnichka - Защото, за да противостоиш,
27.05.2013 08:50
трябва да отделиш равностойно време и усилия, не всеки ги има.
Нали не забравяме, че това е виртуално пространство, достъпно за всякакви хора и в което тези проблеми нито са от днес, нито ще се преодолеят и за в бъдеще...

Между впрочем, преди времe попаднах на някакъв новинарски сайт, където на админите им беше писнало от многопрофилност и бяха обявили никовете /само тях/ на коментиращи под едно IP с цел, поне читателите да са наясно как и защо ги провокират...

Мнението ми е, че тези проблеми не могат да се решат без администрацията на един сайт да наложи не само правила, но и да следи за изпълнението им.
Какво им пречи да ограничат броя на блоговете от един адрес?
цитирай
54. vishnichka - 51. kbalenciaga
27.05.2013 09:12
Аз не бих си позволила, когато нямам идея какво стои насреща ми, да го квалифицирам като боклук или отрепка.

Всъщност, може да е човек, който не заслужава нищо повече от снизходителност и съжаление...

Представяте ли си ежедневието на такъв човек пред компютъра и изпълнено с хиляди и хиляди кликове, посещения, четения, гласувания, линквания, виртуални приятелства и т.н.???


цитирай
55. idealist - Уверявам те,
27.05.2013 09:13
lidislidis написа:
Не си единственият в този блог с очевадни проблеми създавани с цел от посочения и застъпничките му...Това са доста агресивни и вманячени прости хора, които прехвърлят злобата и малоумието си срещу блогърите и извън блога в живот. Случаят с мен е така и пак от тях същите. Оплювания,интриги,лъжи, спиране блога и намеса в личните ми дела с български инстанции. Ангелина Пискова и отрепките около нея го правят....под просташките им със Сава Павлов нареждания за тормоз на блогърите. Психо тормоз и вреда на човека.
Жалки, болни и гнусни простаци са и в нета и в живота си.
Поздрави и не се ядосвай! Не се свеждай до гнусното им ниво да комуникираш дори в нета с тях. Тяхното съвсем скоро ще се види...

че ни най-малко не се ядосвам. Просто спокойно ги разобличавам. Заради всички обидени несправедливо. И в името на свободата на всеки да казва мнението си такова, каквото е. Без никой да го ругае по най-просташки начин и да му лепи обидни етикети.
цитирай
56. idealist - vishnichka
27.05.2013 09:26
От това, което сте си направила труда да проучите ясно се вижда, че този Тутанкамон е наистина до болест вманиачен в търсенето на някакво признание за себе си в нета. Явно в живота не му върви на момчето. По над 2 000 души в кръговете си имат само наистина много известни хора в България. С нещо реално постигнато зад гърба си. А това човече дори не смее да си покаже лицето, за да разберат хората с какво е известен :) Сигурно много старателно, месеци наред се е ровил, за да го добави някой в кръговете си. А той самият е добавил 2 пъти повече. Само и само за да го забележи някой, само и само за да му лайкне поредния жалък постинг някой. Вижда се, че той много старателно връща жестовете, като споделя постингите на блогъри като Мегафон, Шериф, АнгиПискова и Цефулес, например. С две думи - жалка картинка и тежка диагноза. И в същото време той обвинява други блогъри, че ламтят за внимание и за първа :))) Нещастно и дребно човече...
цитирай
57. idealist - Да,
27.05.2013 09:28
kbalenciaga написа:

Е защо да бягат на далече заради такива отрепки и боклуци като tutankhamon661?!
До кога така?!
Защо вместо да бягат от такива помияри, не ги наритат здраво по насраните им задници???

И аз смятам, че е крайно време да си получат заслуженото. Защото един тумор, ако не се лекува навреме, разяжда целия организъм рано или късно...
цитирай
58. idealist - Именно
27.05.2013 09:33
vishnichka написа:
Между впрочем, преди времe попаднах на някакъв новинарски сайт, където на админите им беше писнало от многопрофилност и бяха обявили никовете /само тях/ на коментиращи под едно IP с цел, поне читателите да са наясно как и защо ги провокират...
Мнението ми е, че тези проблеми не могат да се решат без администрацията на един сайт да наложи не само правила, но и да следи за изпълнението им.
Какво им пречи да ограничат броя на блоговете от един адрес?

Точно това трябва да се направи най-сетне и в блог.бг. Да се извадят на показ всички многопрофилници. И да се отстрани възможността да се появят отново такива. За да не стават нормалните блогъри заложници на маниите и лудостта на шепа изпращялници.
цитирай
59. nab - браво! най-после се събудихте))))))))))))))
27.05.2013 09:51
някои от профилите на мумията са ясни и за по-голяма прегледност ги пускам тук.

tutankhamon661
gerbsenior
shaffi
bigmazalo
favn56
sheriff
captain
sullltan
defender
zadobroto
drugi
dobronameren
marystaneva

има още и още, но от който и ник да пише, понеже е лишен от фантазия, стилът му си личи от километри, заедно със задушливата воня, която се носи след него.

пише километрични безумия, помпа се до премала, щото не може да заспи, ако не си види многобройните аватари на първа. плюе и храчи по дами, а в същото време заклеймява другите и се преструва на кавалер. скудоумен, лицемер и обикновен мръсник – това е вашия тутко)))))))

сайта има нужда от кликания и няма да предприеме мерки срещу клонирането.
обаче има един начин да се ограничи пълното мумифициране на сайта.

нека НИКОЙ свестен и уважаващ себе си човек да не коментира при посочените клонинги!!!
така ще лъснат и задниците на съдружниците му.
да си го галят разни агнета пискащи, камосуратьови, саадита, фмирчета и хопчета-тропчета.
дружината ще предвожда гина-умното, че по-умните от нея надали ще си мърсят пръстите при изсъхналия.

майката му е пълен игнор, а да видим колко още профили ще създаде да се самокоментира))))))))))

ама нали преди да ги изсушат, на мумиите им изваждат мозъка, та затова нищо не могат да измислят. само повтарят като развалена латерна една и съща втръснала тема.

идеалисте, с този постиг ти питаш защо се прилага различна мярка спрямо различните потребители, а виж какво стана)))))) почнаха да те набеждават, че ламтиш за първа. сподвижниците на тутко се извъртат, лъжат, обвиняват и си мислят, че като изрекат сто пъти една лъжа, тя се превръща в истина. време е наглото поведение на тутан и обкръжението му да получи отпор чрез презрение. и отвреме навреме по един ритник в задника))))))))
цитирай
60. cecka1504 - saadi, намесвам с молба от Tit.
27.05.2013 09:53
saadi написа:
по-цвете от мен ме рани дълбоко .
А аз толкова се старах да ти се харесам ...



Трябва да ти предам, че понякога е важно да бъдеш сериозен.

цитирай
61. idealist - Хахахаха,
27.05.2013 10:06
анонимен написа:
някои от профилите на мумията са ясни и за по-голяма прегледност ги пускам тук.
tutankhamon661
gerbsenior
shaffi
bigmazalo
favn56
sheriff
captain
sullltan
defender
zadobroto
drugi
dobronameren
marystaneva
има още и още, но от който и ник да пише, понеже е лишен от фантазия, стилът му си личи от километри, заедно със задушливата воня, която се носи след него.
пише километрични безумия, помпа се до премала, щото не може да заспи, ако не си види многобройните аватари на първа. плюе и храчи по дами, а в същото време заклеймява другите и се преструва на кавалер. скудоумен, лицемер и обикновен мръсник – това е вашия тутко)))))))
сайта има нужда от кликания и няма да предприеме мерки срещу клонирането.
обаче има един начин да се ограничи пълното мумифициране на сайта.
нека НИКОЙ свестен и уважаващ себе си човек да не коментира при посочените клонинги!!!
майката му е пълен игнор, а да видим колко още профили ще създаде да се самокоментира))))))))))

идеалисте, с този постиг ти питаш защо се прилага различна мярка спрямо различните потребители, а виж какво стана)))))) почнаха да те набеждават, че ламтиш за първа. сподвижниците на тутко се извъртат, лъжат, обвиняват и си мислят, че като изрекат сто пъти една лъжа, тя се превръща в истина. време е наглото поведение на тутан и обкръжението му да получи отпор чрез презрение. и отвреме навреме по един ритник в задника))))))))

чак толкова много профили ли си е направил? Мислех, че са само 4-5.
Колкото до Първа страница - иска ми се там да могат да попаднат наистина стойностните постинги. Като стиховете на Zemela, например. Или разказите на Veninski. Или чудесните пътеписи на редица блогъри. Няма да изброявам повече, за да не пропусна незаслужено някой от интересните автори. Преди месеци, с дружни усилия, успяхме да отървем блог.бг от явлението Катана. Надявам се скоро и Тутанкамон да го последва. От нас зависи.
цитирай
62. idealist - Надявам се
27.05.2013 10:28
sorsha30 написа:
Снемане от първа страница, отнемане на медалите и изключване на постинга от категорията без каквато и да е причина. Наблюдавала съм 2 такива случаи. Не е ясно защо? Може би авторът на този постинг ще ни отвори очите.

най-сетне да се отворят очите на модераторите :) Защото на активните блогър са им ясни номерата на многопрофилните хейтъри като Тутанкамон.
Между другото - още нямам отговор на въпросите ми от модераторите.
цитирай
63. vishnichka - Не мисля, че всички профили посочени от nab са на едно и също лице!
27.05.2013 10:37
Но, това привиждане е нормално пак заради липсата на ясни условия за блогуване в тази платформа. По мое мнение за един сайт би трябвало да е обидно в ГОДИШНАТА му класация най-популярния блогър да е анонимен, а отгоре на това същия да има претенции да бъде коректив по блогърска етика!!!

Най-популярни
• tutankhamon661
• mt46
• brym4ence87
• gogi6666
• veninski
• katan
• erato7
• ka4ak
• valben
• begetron426
Годишна класация




Отново призовавам, че най-малкото, което администрацията на блог.бг може да направи е да прикани блогърите да публикуваме броя и никовете на блоговете си, след което да въведе правила за ограничаването им, и ако има нарушения да бъдат оповестявани...
цитирай
64. nab - ама ти наистина си бил голям идеалист))))
27.05.2013 10:48
тези профили са около една десета от всичките негови. има общо към 100 – 120. кефи ме като почне да си гласува за някой тъп постинг от негов профил, където няма нито един коментар. някой му го рекна и завалията веднага почна да се самокоментира, та да изглежда важен в собствените си очи. голям смях пада с този тутан. пием си питието с френдовете, погледжаме хавата на първа и виждаме как си блъска следващия плюс. ще се задавим и после ще трябва да търсим компенсации от него)))))))
наистина ли мислиш, че си се отървал от катана и катанщината? няма отърване от герберясяли и мумифицирани. катана сега е jeremy231, но продължава да ползва и kamosutrov. ти май си последния, който научана това. савичката търчи из блоговете и ръси простащината си, като че ли ние не я знаем)))))))

а единственото по-лошо от простака е простака с пари, който си вярва.

vishnichka, всички са негови, доказано е, не се съмнявай))))))))

ха честито идеалисте!!!!
май те делнаха от първа, веднага щом излезе информацията за никовете не тутана))))))))
глей сега как почва помпането на гина-умното))))))))))
цитирай
65. vishnichka - Свалиха постинга от корицата, което не е лошо,
27.05.2013 10:49
защото означава, че всичко е прочетено...а и беше видяно от много хора тук!

Дано да се въведат по-строги правила за тази прословута първа страница, защото на мен лично ми става неудобно пред външни читатели, че съм волю или неволю част от подобни проблеми...

Успешна седмица на всички!:)
цитирай
66. axlaxl - Мислех да те ошамаря в Гърция, но не ми беше до теб:)))
27.05.2013 11:01
saadi написа:
Човекът пита защо са му свалили поста от Първа .
- Нарушил си правилата на сайта - казвам аз
- Аха ! Значи си фен на Тутанкамон , така ли ?! - пита ме Идеалист
И се почва ...

Голямо реване за тия прочити и излизането на челната страница . Идеалисте , спокойно , в Популярни си . Някъде след Икономиста , мисля .
Имал бил 18 гласа ЗА , хахаха ... майко мила , колко годишни сте бе ?

цитирай
67. idealist - Да,
27.05.2013 11:11
анонимен написа:
тези профили са около една десета от всичките негови. има общо към 100 – 120. кефи ме като почне да си гласува за някой тъп постинг от негов профил, където няма нито един коментар. някой му го рекна и завалията веднага почна да се самокоментира, та да изглежда важен в собствените си очи. голям смях пада с този тутан. пием си питието с френдовете, погледжаме хавата на първа и виждаме как си блъска следващия плюс. ще се задавим и после ще трябва да търсим компенсации от него)))))))
наистина ли мислиш, че си се отървал от катана и катанщината? няма отърване от герберясяли и мумифицирани. катана сега е jeremy231, но продължава да ползва и kamosutrov. ти май си последния, който научана това. савичката търчи из блоговете и ръси простащината си, като че ли ние не я знаем)))))))

а единственото по-лошо от простака е простака с пари, който си вярва.

vishnichka, всички са негови, доказано е, не се съмнявай))))))))

ха честито идеалисте!!!!
май те делнаха от първа, веднага щом излезе информацията за никовете не тутана))))))))
глей сега как почва помпането на гина-умното))))))))))

махнаха ме от първа. А вчера постинга на Тутанкамон се пъчи там цели 24 часа. Моя го изтърпяха там само около 12-13 :) Но и това е добре - над 1000 прочита има.
цитирай
68. axlaxl - Каква първа ви вълнува, какъв Ту...
27.05.2013 11:13
Каква първа ви вълнува, какъв Тутанкамон, не ви разбирам амбициите и отрицанието към който и да е...
И, ако не ме закачат разните там психопати с болни амбиции, няма и да ги забележа...ама пусти комплекси, нямат избиване...спокойствие само със заяждане и налитане на блогов бой:))))
Няма само "черни" хора, няма и само "бели", но да прозреш зад пристрастните виждания и да усетиш човека не е по силите на болните мозъци....
Това, че някой мен (примерно) не ме харесва не го прави мой враг, а само ми се вре да го забележа, което ми е досадно и се старая да ги игнорирам...въпреки това такива дребни душички пишат и пишат за мен...
Какво ви пука за другите, гледайте себе си...аман от негативизъм тук и измисляне на биография за който и да било...
НЕ знам кой е тути, не знам как живее и какво работи...но определено не понася мишки от блогбг...потайни, подмолни и скърцащи същества, които могат само да реват, плюнчат и мрънкат по някой друг...вечно недоволни, вечно сърдити и критиката е начина им на живот:)))
Първа е за комплексари, които нямат друг живот, само там се чувстват "живи"...там могат да са каквито искат и да избиват комплекси...
Идеалист, имах мнение за теб че си над тези дребни амбиции за първа...какво е станало с теб или съм се заблудила?
Не знам мен кой ме изкарва на първа и защо, но щом дразня няколко мишки, нямам нищо против да излизам там...:)))
цитирай
69. idealist - Виж,
27.05.2013 11:41
axlaxl написа:
Първа е за комплексари, които нямат друг живот, само там се чувстват "живи"...там могат да са каквито искат и да избиват комплекси...
Идеалист, имах мнение за теб че си над тези дребни амбиции за първа...какво е станало с теб или съм се заблудила?

ако си беше направила труда да прочетеш този и предходния ми постинг, както и коментарите ми под тях - щеше да знаеш за какво иде реч. А ако си ги прочела и пишеш този коментар след това - явно ти допада блоговото поведение на Тутанкамон. Твое право си е.
Само моля, да не се правиш на неразбрала и невидяла кой как обижда другите, нали? Защото започва да прилича на дежурните манипулативни изказвания на онези платени коментатори в полза на ГЕРБ: "Аз не бях фен на Борисов и не съм гласувал/а преди за ГЕРБ, но сега ще го направя, защото свършиха много за България!" :)))))
цитирай
70. saadi - 60. cecka1504 - saadi, намесвам с молба от Tit.
27.05.2013 11:43
Добре .
Изтръпвам от мисълта , какво би станало , ако явни психопати като блогъра Идеалист получат власт над съдбите и животите на хората . Тоя ще те качи на въжето защото си му сложил минус на постинга или защото мнението ти не съвпада с неговото .

Относно Тит , не знам вече какво да направя , за да й обясня . Мислех дали да не се опитам да й го нарисувам , да й го изпея или да го изпиша с пушек в небето . Тя просто е непробиваема , когато си навие нещо на пръста . Ни приема - ни предава .
Аз й казвам , че предният постинг в тоя блог е свален , защото нарушава правилата , а тя ми говори за Тутанкамон . Пресвета Дево от Гваделупе ! Тит , съсредоточи се , умолявам те ! Прочети заглавието на темата и виж какво авторът пита модераторите и нас . Във въпросите му към екипа на блог.бг НИКЪДЕ не се споменава Тутанкамон и аз му отговорих конкретно на въпроса . Той сега луд ли е , прост ли е или си е решил , че каквото и да му говорят той ще си мрази Тутанкамон , това си е негов проблем .
Модераторите не са длъжни да се съобразяват с всеки глупендер , който се тръшка тука , че са го ощетили морално и материално и че имал 18 гласа "ЗА" , па що не бил на Първа .
По-добре да не продължавам да ти казвам какво си мисля , ако трябва да съм сериозен , че освен глуповати , блогърите се оказва , че са и много обидчиви и някой ще вземе да ми приеме думите тежко .
цитирай
71. idealist - Хахахаха,
27.05.2013 11:49
сега забелязах, че знаците за най-четен и най-коментиран постинг отново са изчезнали, и тук. :)))))) Не мога да се стърпя и да не поздравя дребната душица, която го е направила!
цитирай
72. idealist - saadi
27.05.2013 11:53
"Психопат", "глупендер", "луд", "прост"...
Хахахаха, не спирай - продължавай да демонстрираш близкото си родство с Тутанчо! Напиши поне още 2-3 коментара, мобилизирай се и измисли още по-солени обиди - ти можеш! :)))))
П.П. Вземи кърпичка и си избърши пяната около устата! :)))
цитирай
73. vishnichka - 70. saadi
27.05.2013 12:06
Работа на модератора е да стопанисва поне първата страница на сайта!Това включва да прочете не само заглавието на даден постинг, който точно той ще допусне да стои там предвидените 24 часа, но и съдържанието на поста, както и да следи какво става с коментарите там...
цитирай
74. freeoldmen - Май няма да дочакаме някой от блог. ...
27.05.2013 12:07
Май няма да дочакаме някой от блог.бг да вземе отношение. Или вече взеха, с премахването на знаците и изхвърлянето на поста от първа?
цитирай
75. axlaxl - Тук всеки обижда някого и...
27.05.2013 12:26
idealist написа:
axlaxl написа:
Първа е за комплексари, които нямат друг живот, само там се чувстват "живи"...там могат да са каквито искат и да избиват комплекси...
Идеалист, имах мнение за теб че си над тези дребни амбиции за първа...какво е станало с теб или съм се заблудила?

ако си беше направила труда да прочетеш този и предходния ми постинг, както и коментарите ми под тях - щеше да знаеш за какво иде реч. А ако си ги прочела и пишеш този коментар след това - явно ти допада блоговото поведение на Тутанкамон. Твое право си е.
Само моля, да не се правиш на неразбрала и невидяла кой как обижда другите, нали? Защото започва да прилича на дежурните манипулативни изказвания на онези платени коментатори в полза на ГЕРБ: "Аз не бях фен на Борисов и не съм гласувал/а преди за ГЕРБ, но сега ще го направя, защото свършиха много за България!" :)))))



явно всички сте пристрастни....защото, ако виждаш как тутанкамон обижда, трябва да видиш и лидис и рустам как обиждат, но пусто пристрастие...да виждаш само, което ти изнася:))
Рустам е жив пример за зъл хейтър- мрази наред, мрази дори себе си, мрази и тези, които не мразят враговете му...но с него комуникираш добре...чак ме изненада...
Казах вече, Тути обижда блогови мишки, такива, които са потайни и хейтват : елинора, лидис, рустам....нямам наблюдения за всички...и мен е обиждал, но какво от това?:)) Какво е обида от непознат, вятър и мъгла...
цитирай
76. saadi - Идеалисте , аз по природа съм дразнещо спокоен тип -
27.05.2013 13:01
много трудно може да ме развълнуваш .
Все пак ми беше интересно да те наблюдавам , как извърташ , сучеш и се опитваш по оня типично женски наивен начин да манипулираш думите ми . Може би няколко дами тук ще ти се възхитят , усещайки те като сродна душа , но мъжете , които ти гледат номерата ... хм .
Голям рев падна , голямо скубане на косите , тежки думи и плачливи обвинения , бебешки претенции и драматичният финал , в който се разбира , че самоотвержената ти борба за справедливост не е нищо повече от онова дребнаво желание на малкият духом човечец да бъде под светлината на прожекторите , да се пъчи гордо на Първа и да плювне .
цитирай
77. idealist - Виж,
27.05.2013 13:25
axlaxl написа:
idealist написа:
axlaxl написа:
Първа е за комплексари, които нямат друг живот, само там се чувстват "живи"...там могат да са каквито искат и да избиват комплекси...
Идеалист, имах мнение за теб че си над тези дребни амбиции за първа...какво е станало с теб или съм се заблудила?

ако си беше направила труда да прочетеш този и предходния ми постинг, както и коментарите ми под тях - щеше да знаеш за какво иде реч. А ако си ги прочела и пишеш този коментар след това - явно ти допада блоговото поведение на Тутанкамон. Твое право си е.
Само моля, да не се правиш на неразбрала и невидяла кой как обижда другите, нали? Защото започва да прилича на дежурните манипулативни изказвания на онези платени коментатори в полза на ГЕРБ: "Аз не бях фен на Борисов и не съм гласувал/а преди за ГЕРБ, но сега ще го направя, защото свършиха много за България!" :)))))



явно всички сте пристрастни....защото, ако виждаш как тутанкамон обижда, трябва да видиш и лидис и рустам как обиждат, но пусто пристрастие...да виждаш само, което ти изнася:))
Рустам е жив пример за зъл хейтър- мрази наред, мрази дори себе си, мрази и тези, които не мразят враговете му...но с него комуникираш добре...чак ме изненада...
Казах вече, Тути обижда блогови мишки, такива, които са потайни и хейтват : елинора, лидис, рустам....нямам наблюдения за всички...и мен е обиждал, но какво от това?:)) Какво е обида от непознат, вятър и мъгла...

аз отговарям за себе си и не обиждам никого. Няма как да бъда отговорен за други блогъри. Ти си написала трима, които според теб обиждат. А колко още си пропуснала и защо? Да не би пък те първи да са обидили някой от тези трима и да са го предизвикали? Защото са от групичката на Тутанчо ли - затова ли не споменаваш и тях ?
Нека да мерим с един аршин, ако ще претендираме за безпристрастност.
цитирай
78. idealist - saadi
27.05.2013 13:27
Давай, не спирай - ти можеш повече! :))) Говори от името на всички - ти си велик и единствен, ти си МЪЖ! :)))))))))))
цитирай
79. axlaxl - Ideq си нямам кой с кого е в коалиция и ...
27.05.2013 13:52
Ideq си нямам кой с кого е в коалиция и изобщо не ме интересува...
Тук май сами не можете да съществувате, нуждата от "подкрепа" е важна;) Нищо, че повечето "подкрепят" само от омраза към набелязания ник (защото тук са никове, човеците със самоличност са малко)!
Написала съм трима, които ми се натискат постоянно за внимание:))
Как да ти обясня, че аз имам един профил и нямам време за други (шизофренични) самоличности, защото се имам за себе си и не мога да се правя на друг/друга....и ако някой иска да има 2 000 профила да има, не ми пречи, освен ако не се държи като простак (като казах простак, се сетих за Апостолофф- няма по- голям простак от него....може би само рустам го конкурира. Надявам се това не е обида за Тях, понеже има много промери за тяхната простащина). Или ти не си забелязал, защото не са фенове на Бойко.?!Или най- големия простак ТРЯБВА ДА е фен на Бойко за да забележиш простащината му?
цитирай
80. tit - Саади, да ви имам забавленията!:))
27.05.2013 13:56
Втори ден не ми отговаряш - подкрепяш ли инсинуациите на Донев ?
А обвиняваш другите в извъртане...

Разбира се, че сме обидчиви, Сарториум.
Всеки има праг на търпимост. Сашето прекрачи всички!
Само мазохистите не забелязват това.
Само садистите се правят, че не го виждат!:)

Всъщност си прав - грозно, обидно е да се сравнява!:)
Ще се извиня на 5еф при първа възможност!

Прощавай и ти, Саади - мен все ми се привижда Сарториум...
цитирай
81. idealist - axlaxl
27.05.2013 14:08
Виж, аз просто не чета постингите на хора като Апостолов. Един човек като него и подобните му няма какво да ми даде, за да си губя времето с него. Коментарите на Тутан ми попаднаха под чужд постинг и бях омерзен от начина, по който той обиждаше всеки несъгласен. Това е. Не следя нито Рустам, нито Гинка, нито Вмир или клонингите на Катана отдавна.
Доволен съм, обаче, че изкарах на показ Тутанкамон - нека се види истинското му "лице" и това на неговите дружки като Саади и Камосутров :) Какви никове само са си избрали, нали? :)))
цитирай
82. kbalenciaga - saadi, защо се правиш на почтен?
27.05.2013 14:16
"Все пак ми беше интересно да те наблюдавам , как извърташ , сучеш и се опитваш по оня типично женски наивен начин да манипулираш думите ми ."

А прилагаш същите курвенски номера като оная отрепка tutankhamon661!?

И защо помияра tutankhamon661 пак е на първа???
цитирай
83. idealist - Явно
27.05.2013 14:18
freeoldmen написа:
Май няма да дочакаме някой от блог.бг да вземе отношение. Или вече взеха, с премахването на знаците и изхвърлянето на поста от първа?

това им е отговорът, да... :) Мишоци :)))
цитирай
84. ivoki - ЗА МЕН....
27.05.2013 15:06
Когато няма определен регламент, настава хаос..... Без правила.... няма ред. Тогава "плъховете" пропълзяват.... Но как да го очакваме, като "модераторите" от blog.bg са жалки мишоци !
цитирай
85. saadi - Добре , приятели . Вие явно сте малоумни , но ще се опитам за последно да ви го кажа :
27.05.2013 17:37
Къде бе , глупензита , видяхте да пиша хвалби и подкрепи за блогъра Тутанкамон ?!
На въпроса на Идеалист , защо аджеба са му свалили поста от Първа му отговорих , че е нарушил правилата . Няма значение срещу Тутанкамон , Гошо , Петко или Сульо е писал .
Обаче как така някой в блог.бг ще каже : - Ей , вярно бе , нарушил съм там правилата - свалили ми поста . Здраве да е .
Не ! Идеалиста се хвърля , тръшка се , въртя курвенски номера (ще ме прощавате за израза , но си е баш така) само и само той да не е виновен .
И какво излезе ? Излезе , че поста на блогъра Идеалист е свален от Първа защото аз съм бил адвокат и фен на блогъра Тутанкамон . Е какво да ви кажа ?!
То по тая логика , щом не съм съгласен с дрънканиците на някой тука , значи съм фен на Садам Хюсеин и най-добре направо да ме обесите .
Бе вие изобщо разсъждавате ли с тия тикви на раменете ви или го карате на принципа "тоя ми е гласувал за блога и сега ми е най-големият приятел" .
Признавам , че успяхте в крайна сметка леко да ме подразните , но такова дебелоочие като вашето може да подлуди и умрял хипопотам .
цитирай
86. kbalenciaga - saadi, с дебелата си проста тиква
27.05.2013 19:05
продължаваш да въртиш долните си курвенски номера?!
Е до кога така бе смешник???

Пишеш, че свалили поста на Идеалист, защото нарушавал правилата.
А ти малоумен ли си, сляп ли си, та не виждаш помияра tutankhamon661 в неговия пост колко много нарушения е направил?!
Защо тогава не свалиха от първа страница поста на отрепката tutankhamon661???
Или за помияри и отрепки като него правилата в блог.бг не важат?
цитирай
87. coacoa11 - Подкрепям!!!! Предполагам, че ...
11.06.2013 10:36
Подкрепям!!!!
Предполагам, че отговор от модераторите така и не си получил.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3800445
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930